Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Fredericia
"Katrine og Isabel, er et par særdeles dygtige og kompetente piger. De køkkenet på en serdel3s kompetent måde, og efterlod køkkenet meget fint og opridset. Al ros til dem"
Tilst
"God og arbejdsom."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Fredericia
"Tusinde 🤩🤩"
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oprydning og servering til buffet
1,000 kr
Kolding
Vaske op efter mad. Der er Buffetbord.ca 100 personer. Gøre rent løbende.køkken, badeværelse. Servere te løbende. Der skal bare laves i tekander. Og stilles på bordene. Der er alle midler til rengøring og opvask.
Serveringshjælp søges 15-22:30
1,660 kr
Kolding
Let servering, afrydning Fra kl 15 til 22,30 Søges 1 servicemindet person
Servere mad til sølvbryllup
3,000 kr
Kolding
Vi skal har en køkkentante til vores sølvbryllup, som skal styre køkkenet og evt. køkkenhjælpere til vores sølvbryllup (maden er bestilt udefra, så den skal varmes op og serveres. Der en en professionel opvaskemaskine i køkkenet).
Køkkenhjælp til konfirmation
1,000 kr
Kolding
Søger hjælp til køkkenet til konfirmation. Maden kommer udefra, skal lunes og anrettes på buffet og løbende fyldes op. Herudover opvask.
Hjælp til julefrokost, anrette mad + opvask
1,500 kr
Kolding
Vi skal holde julefrokost, cirka 48 gæster. Tidsrum: Kl. 14-18 Mad leveres udefra og skal varmes og anrettes til buffet. Hjælp til afrydning og opvask. Der er almindelig opvaskemaskine.
Opvask, afrydning og sætte mad frem
1,000 kr
Kolding
Der skal sættes mad og drikkevarer frem og ryddes af og vaskes op. Det er buffet så der skal ikke serveres. Der skal 2 personer til. Ca 50 personer til fest.
Jeg skal have hjælp til anretning ad mad udefra( fra kokkekompagniet) samt til servering af en 6 ret
1,320 kr
Kolding
Tilretrning og servering af mad udefra(fra Kokkekompagniet). Jeg dækker selv bord
Vi er en flok unge studerende som skal fra en forfest i kolding til en større fest i Vejle
4,500 kr
Kolding
Vi er en flok unge studerende som holder forfest i Kolding og vil derfor gerne videre til en større fest i Vejle som starter kl 20:00 d. 22/9. Vi vil derfor gerne hentes af en party bus og køre lidt i bussen så vi bliver hentet kl 19:00 i Kolding og ankommer til adressen i Vejle kl 20:00. Adressen i Vejle er smedevej 18.
Hjælp til servering og oprydning ved mindre koncert
1,000 kr
Kolding
Udskækning af velkomstdrink (Papvin) Anretning af buffet samt løbende opfyldning Oprydning. Herunder nedpakning af reste-mad, aftøring af borde og tilsvarende
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,000 kr
Kolding
Vi har inviteret 38 personer inkl. 4 børn. Derfor ønsker vi to personer til at hjælpe med servicering. Festen starter kl. 17:30, og så skal der serveres forret, hovedret er buffet og dessert er buffet. Vi får maden leveret, men der kan være brug for at varme noget op og muligvis skære ud. Kom gerne kl. 17, så forestiller vi os, at vi har brug for hjælpen til kl. 21-22. Prisen er 200kr i timen pr. person. Så kan være mere/mindre afhængig af, hvor hurtigt det hele går. Der er opvaskemaskine.
Servicering af gæster til fest
3,000 kr
Kolding
Vi skal holde en 2x30 års fødselsdagsfest, hvor ca 35 mennesker og 2 mindre børn kommer. Derfor ønsker vi nok to personer til at komme at hjælpe med opvarmning af hovedretten og servering af forret, hovedret og dessert. Festen starter kl. 17:30, så de to må gerne komme ca. kl. 17. Og vi regner med at I kan gå igen omkring kl. 21
opvarmning og servering
600 kr
Kolding
Vi er en lille flok på 23 som skal holde julefrokost. Maden skal hentes (eventuelt kan vi hente maden) Maden skal lunes og serveres som buffet - over 3 gange .1.gang det kolde, 2. gang det lune, 3.gang dessert Når alle er færdige med at spise, skal tallerkner, bestik, servietter og maden ryddes og pakkes væk. Opvaskemaskinen startes. Det drejer sig nok om 3-4 timer
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i kolding til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i kolding, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!