Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Rødding
"jeg kan kun anbefale andre i at tage Sarah & Morten til klipning af hegn"
Frederiksberg C
"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"
Super god service
Bryllupsservering
3,600,-
Absolut top klasse.. Har stor overblik og kommunikation osv. Osv. Top top klasse
servering til konfimation d§§§§§§§§§§§
2,000,-
Perfekt arbejde. Kan kun anbefales
Servering til konfirmation
1,600,-
"Super godt"
Konfirmation
2,500,-
Fantastisk service
Servicering til 2x30 års fødselsdag
2,200,-
"Jens var professional og god til hans arbejde. Jens var villig til at blive i yderligere 3 timer. Vi var alle glade for Jens' arbejde og kan varmt anbefale ham til opvarmning af mad og servering."
opvarmning og servering
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og afrydning/opvask til konfirmation, Holsted
3,000 kr
Holsted
Til konfirmation søges hjælp til opvarmning af færdiglavet mad til buffe, afrydning og opvask. Så kort og godt hjælp til at få festen til at glide og til at sørge for alt det praktiske under festen. Der er behov for 2 personer, da det bliver omkring 50 gæster, tidsrum cirka 10.30- 19.00
Lægge 6kvm gulvfliser på gæste toilet
6,000 kr
Holsted
Lægning af 30x30 fliser 6kvm på gæste toilet med våde rumsikring. Er købt.
Hjælp til Konfirmation
Holte
Hej, vi har brug for hjælp til min datters konfirmation d. 7.8.2021. Festen bliver holdt i Holte. Vi bliver ca. 60 gæster. Der er kok de første 2 timer. Der vil være buffet. Vi vil gerne have hjælp til: hjælp til kokken, opfyldning til buffet, lave kaffe, gøre klar til kaffe, rydde af, sætte i opvaskemaskine mv. Er det noget du kunne og har lyst til? Venlig hilsen Tine
Praktisk hjælp til afholdelse af konfirmation d. 4. sept.
Holte
Vi holder konfirmation i et telt på terrassen med ca. 50 gæster. Der kommer nogen og laver mad til en buffet.Vi har brug for 2 erfarne og selvkørende personer til at gå til hånde med de forskellige opgaver i løbet af dagen. Opgaverne omfatter:Hjælpe med at stille velkomstdrinks og snacks opHjælpe med at stille op til buffetSætte op til dessert (som er en isbar)Stille op og fylde op med kolde drikkevarer (der er fadølsanlæg)Lave kaffeRydde af bordeneSkylle service og sætte i kasser - men der skal ikke vaskes op.Stille op til drinks. Evt. andet der måtte være brug for.
Servering ved havebryllup (24 personer)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 anrette tapas (div. pålæg på fade) og sætte drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12:45 Tapas, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op og stille drinks klar.Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.
Servering ved Havebryllup 16. juli kl 11-17. (24 gæster)
Holte
Opgaven består af følgende.Plan:Ankomme kl 11 og bliver sat ind i programmet.Kl. 11:15 - 12.00 Drinks frem på bord. Maden tager gæsterne selv, så der skal ikke serveres.Kl. 12 bliver brudeparret bliver viet. Efter vielse - champagneKl ca. 12- 12:45 Stille tapas frem, gæsterne tager selv. Sørg for at fylde op mad og drikke..Rydde af og sætte i opvaskemaskine efter Tapas.Kage kl 15.Oprydning efter kage.Kl 16.30 Tage sushi fra plastik bakker og sætte over på fade.
konfirmation servering 14.8
Holte
Servering af velkomstdrikke, servering af drinks under måltidet, oprydning efter hovedretterne (maden er bbq buffet), tilberedning af kaffe og te og forberedelse af dessertbordet, oprydning efter kaffe/dessert. Der er omkring 40 mennesker at deltage. Derfor har vi brug for 2 servere.
Et par tjener til privat fest til servering og opvask
Holte
Vi skal holde surprice Kandidatfest for vores søn. Og har brug for hjælp til servering og opvask. Frokosten starter ca kl 13. 12-15 personer.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i holsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i holsted, i post nr: 6000 til 7080.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,200.00,- til 5,430.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!