Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"God og arbejdsom."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"God og arbejdsom."
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Åbyhøj
"Rigtig dygtig og omhyggelig i sig arbejde. Min lejlighed blev gjort ren fra top til tå."
Aarhus N
"Kæmpe anbefaling! Har lavet et flot og meget omhyggeligt stykke arbejde, og derudover er Maziar en begavet fyr - utroligt sød og behagelig at omgås og tale med."
Aarhus V
"Skulle flytte ud af lejlighed ente alligevel med at betale for rengøring."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Flot, hurtigt og gennemført
Rengøring
500,-
Skulle flytte ud af lejlighed ente alligevel med at betale for rengøring.
Udflytning rengøring
1,350,-
Jeg har bestilt en slutrengøring af en lejlighed der skal afleveres. Ved oprettelse af opgaven har jeg vedhæftet en pdf fil med en liste fra min udlejer, hvor der står hvad der skal gøres rent. Denne liste har handyhanderen ikke set, da den kun kan ses hvis man åbner på computeren. Så det var ikke blevet udført det jeg havde forventet. Der blev fundet en løsning hvor jeg fik refunderet lidt af pengene fordi handyhanderen trods alt har rengjort lejligheden. Når det er sagt, så er den “almindelige” rengøring ikke tilfredsstillende. Ovnen var ikke gjort rent, hvor kommentaren til dette var at det ikke kunne komme af fordi det var brændt fast. Afløb var ikke rengjort, om det hører med til en “almindelig” rengøring ved jeg ikke. Men én ting der burde være i orden er alle overflader. Der var stadig meget støvet oven på skabe og tørretumbler. Afkalkning var der gjort delvist. Bruserhoved og vandhaner var stadig kalket til. Jeg er dog glad for handyhanderen var villig til at give en lille refundering, dog synes jeg den skulle have været større.
Slutrengøring af 100 kvm lejlighed
1,200,-
Matin udførte opgaven på bedste vis !
Nedtagning markise 1,5 m rep. af huller. Afvaskning af altanloft.
750,-
Great job!
House cleaning
1,500,-
Nicely done!
Need help with cleaning my house
900,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hovedrengøring
1,560 kr
Brabrand
Alle 4 rum, toilet og badeværelse, vaskerum, køkken samt trappe skal hovedrengøres.
Beton gulvrens
1,000 kr
Brabrand
Vask/rens betongulv i badeværelse på 2,5X1,5 meter=ca 6-7cm2. Der er pletter/skade på gulvet som skal fjerns/renses.
Rengøring inden flyttesyn
2,398 kr
Brabrand
Rengøring af rækkehus på 98m2 i forbindelse med fraflytning. 1 badeværelse. Inkl vinduespudsning og rengøring af ovn.
Flytterengøring
1,500 kr
Brabrand
Flytterengøring af 89 m2. Ikke voldsomt beskidt. Køkken og bad skal rengøres.Og tørres støv af, støvsuges og vaskes gulv i hele lejligheden.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i brabrand til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i brabrand, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,450.00,- til 2,300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!