Anna L.
Mørke
Seneste Anmeldelse
"Godt arbejde !"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Mørke
"Godt arbejde !"
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Risskov
"Effektivt og nemt! Kan klart anbefales"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Fantastisk stykke arbejde. Kæmpe hjælp
Flytterengøring
1,300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Flytterengøring
1,480 kr
Hornslet
Jeg har egentlig gjort rent. Køkken inc køleskab og badeværelse er skrubbet. Jeg har støvsuget hvor det var muligt omkring flyttekasser og møbler. Men jeg har været væk i to måneder og skal have alt flyttet ud. Så vil gerne at alt eftertørres, vaskes, støvsuges osv. Og at vinduer vaskes.
Rengøring af privat hjem
1,200 kr
Hornslet
Areal: Over 100 kvadrat meter Opgavens fokus er at der skal laves hovederengøring i alle huset rum men primær fokus er køkken og stue samt over etage.
Rengøring af sommerhus 50 kvm
380 kr
Hornslet
Rengøring af sommerhus på 50 kvm, mellem udlejninger fra uge 29 til 32. Der skal som minimum rengøres d. 21/7, d. 29/7, og d. 2/8. Opgaveprisen er pr. rengøring/dag. Let rengøring, bestående af støvsugning, aftøring af overflader, skift af sengetøj (det gamle skal blot kommes i vasketøjskurv), rengøring af wc, og generelle tjek om alt ser pænt ud efter sidste lejer. Der skal rengøres i stue, køkken, badeværelse og soveværelse. Alle rengøringsmidler og udstyr er tilgængeligt på adressen. Rengøringen skal gennemføres inden for et bestemt tidspunkt, inden næste lejer ankommer.
Rengøring af hus
500 kr
Hornslet
Hele huset på 193 kvm. Normal rengøring. Rengøringsmidler er tilstede. Trægulve overalt, badeværelse og køkken.
Hovedrengøring i sommerhus
750 kr
Hornslet
Hovedrengøring i sommerhus. Ca 70m2. 2v, stue, køkken, bad. Støve af også i skabe, støvsuge, vaske gulv osv
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i hornslet til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i hornslet, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 750.00,- til 1,420.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!