Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Tilst
"God og arbejdsom."
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Sabro
"Florina har gjørt en fint job med rengøring af ovn. Hun var også på tid og god at snakke med."
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Mørke
"Godt arbejde !"
"Marianne er super sød og dygtig. Vi er meget tilfredse 👍"
Hovedrengøring
1,000,-
Meget behagelig, både hans kone og ham. Vil absolut anbefale dem til alle ✨ maks stjerner
Flytte rengøring
900,-
Rigtig godt arbejde og god kommunikation! Vil klart bruge Benyamin igen.
Rengøring
2,000,-
Super fint
Rengøring 100 kvm. i Vejle. Med mulighed for fast aftale.
1,000,-
Kom og gjorde rent efter min flytning som aftalt, mødte op til den aftalte tid og skrev en halv inden han var færdig, så jeg kunne komme forbi til en inspektion👍
Flytterengøring af 32 kvm lejlighed i Århus N
2,300,-
Kom på den aftalte dag og tid. Har udført opgaven til UG, og mere til 😀 Kan anbefales 😀☀️
Flytterengøring
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Let afkalkning rense sorte fuger samt tømme/rengør gulvafløb
650 kr
Hammel
Let afkalkning af viste på fotos samt tilhørende fliser ved fotos Det er opbygget over 60 dage så det burde være nemt Rense sorte fuger med svamp Tømme/rengør gulvafløb
Flytterengøring
2,500 kr
Hammel
Flytterengøring af fraflyttet lejlighed på 131 m2. Bryggers, gang, badeværelse, køkken i åben forbindelse med stue, 2 soveværelser og walk-in closet. Køkken inkl. aftøring af skabe udenpå, indeni. Rengøring af ovn. Badeværelse afkaltning af bruser + toilet. Fuger på klinkegulve (brygger, gang, badeværelse) rengøres ekstra.
Fjerne nikotinlugt
3,011 kr
Hammel
Jeg ønsker at få fjernet røg/nikotinlugten i mit fars hus. Han er desværre afgået ved døden og jeg står til at skal sælge det. Røgten sidder primært i køkken og stue både loft, vægge, vindueskarme mm. Ca kvm 100. Huset ligger i Hammel. Jeg har brug for en specialist i at fjerne denne røglugt. Mvh Camilla
Gulvvask i opgang i uge 45 og derefter 1 gang Per måned
Hammel
Jeg søger en der vil vakse min trappe opgang der bor 6 personer i opgangen altså stuen og 1 etage det skal være i uge 45 og herefter 1 gang Per måned Spand med vand og sæbe står klarnår du kommer Arbejdet tager maks 5 min
Hovedrengøring af hus og annex
2,000 kr
Hammel
Hovedrengøring af hus - pudsning af vinduer - tørre støv af alle steder samt døre, fodlister trapper osv - 2 badeværelser hovedrengøring af kalk og gulve osv. Køkken hovedrengøring af skabe osv. Der er 3 etager hver etage er 67 kvadratmeter Annex er ca 25 kvadratmeter
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i hammel til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i hammel, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,950.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!