Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"God og arbejdsom."
Aarhus C
"Victoria var effektiv og dygtig til at gøre rent. Kan klart anbefales."
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aarhus N
"Fin arbejde"
Åbyhøj
"Rigtig dygtig og omhyggelig i sig arbejde. Min lejlighed blev gjort ren fra top til tå."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Ib var punktlig og effektiv. Der var heller ingen problemer med planlægningen.
Jeg skal have rengjort min lejlighed på 56 kvadratmeter.
1,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af hus i Tranbjerg - hver 14 dag.
800 kr
Tranbjerg J
Vi søger en pålidelig rengøringshjælp til at gøre rent i et pænt og velholdt et plans hus. Rengøringen skal udføres hver 14. dag, gerne hver anden tirsdag formiddag. Opgave: Grundig rengøring af hele huset, inkl. støvsugning, gulvvask, aftørring af overflader og rengøring af badeværelser og køkken. Tidspunkt: Hver anden tirsdag formiddag (kan aftales nærmere), varighed: ca. 3 timer pr. gang Krav: Erfaring med rengøring og sans for detaljer, og du skal kunne tale rimeligt dansk - da mine forældre ikke kan engelsk.
Flytte rengøring
1,600 kr
Tranbjerg J
Rengøring af lejlighed i forbindelse med fraflytning. Skal huset re gøres så det kan godkendes af udlejer. Ca 100m2 med 1 badeværelse og 1 mindre toilet,. 2 værelset og en køkken stue rum.
Privat rengøring
Tranbjerg J
Private rengøring af huset
Sofarens
790 kr
Tranbjerg J
Skal have gjort min sofa rent en god dybderens
Grundig rengøring af rækkehus
2,000 kr
Tranbjerg J
95 m2 rækkehus i et plan. Tomt hus, grundig rengøring til aflevering. Plus udestue 12 m2
Rens af uld-tæppe som måler 3 m2
600 kr
Tranbjerg J
Rens af uldtæppe som måler lige under 3 m2. Pletterne stammer fra mad og kaffe.
Jeg skal have rengjort min lejlighed på 56 kvadratmeter.
1,800 kr
Tranbjerg J
Udflytningsrengøring. Jeg flytter fra lejligheden i start oktober, på det tidspunkt vil jeg være fraflyttet lejligheden i et stykke tid. Derfor kræver den en ordentlig rengøring. Lejligheden vil være delvist tømt på dette tidspunkt, så rengøringen burde være nogenlunde lige til. Alt i lejligheden skal gøres rent, inklusiv ovn, badeværelse, og køkken.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i tranbjerg j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i tranbjerg j, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,300.00,- til 2,150.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!