Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Risskov
"Dawid var meget dygtig, venlig og hjælpsom."
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Aarhus C
"Virkelig behageligt samarbejde"
Aarhus N
"Knowledgeable and end was result is really good"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Mørke
"Super super"
Egå
"Grundig og pålidelig 👍"
Kan klart anbefale Ib, det var rigtig rart ikke at skulle tænke på rengøring og at det blev udført tilfredstillende 😊
Rengøring
2,800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
400 kr
Lystrup
Vi søger en ny rengøringshjælp da vores tidligere dygtige skal til at studere. Vi plejer at få gjort rent en gang hver 14 dag. Vi er en familie bestående af 2 voksne og en dreng på 9. Huset er 200 m2 i et plan og her er altid ret opryddeligt og pænt.
Flytte rengøring af hus 130m2, 8520 Lystrup
1,111 kr
Lystrup
Komplet slutrengøring af hus, indvendigt. Huset er tomt. Huset er nymalet Rengøring omfatter Stue/Spisestue Køkken Gang Trappe til kælder 2 værelser Soveværelse Badeværelse + lille gæstetoilet - Alle gulve - Karme - Vinduer - Døre - Lister - Komplet rengøring badeværelse + gæstetoilet - Køkken (skabe indvendigt og hvidevarer er dog meget rene 130m2
Opvasken er ikke færdig med at vaske og bipper
640 kr
Lystrup
Opvasken er i stykker. Det kan ikke færdig med at vaske og bipper efter 10 min jeg starter programm. Jeg har prøvet alle programme. Og den forlade masse kalk på tallerkener og glas
Flytterengøring
1,000 kr
Lystrup
Flytterengøring. Boligen er på 73 kvm, det handler om en stue, køkken, badeværelse og et soveværelse samt to altaner, hvor der skal fejes og glasset skal pudses. Rengøringsmidler og udstyr må gerne medbringes af hjælperen.
Rengøring af kontor
Lystrup
Fast rengøring af kontorlokaler 150m2 - 3 kontor - 1 toilet - 2 baderum med toilet - køkken ikke mange møbler - ikke pudsning af vinduer - ingen specifikke metoder - men gerne "grønne" rengøringsmidler
Rens af sofa pga. hundetis
1,500 kr
Lystrup
hej vi har en kunde hvor en hund har tisset på en sofa, den lugter derfor af tis og har brug for en rens. Hvad er prisen for dette? jeg har ingen billeder af sofaen, men modellen er: Arizona open end hjørnesofa i stof
Rengøring
2,500 kr
Lystrup
Jeg er flyttet fra boligen og den trænger til en god rengøring. Badeværelset er taget Boligen er 46 kvm på 2 værelser Alle hårde hvidevarer skal rengøres Lofter, vægge, overflader, karme, lister og gulve skal rengøres Alt på billederne bliver fjernet inden Jeg har selv slet ikke tid eller overskud, derfor mangler jeg en hjælpende hånd inden flyttesynet
Rensning af væg-til-væg tæppe
1,500 kr
Lystrup
Væg-til-væg tæppe ønskes renset.Størrelse på tæppe:345 cm x 395 cm.
Fra flytter syn
1,000 kr
Lystrup
Ikke noget. Kun rengøring
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i lystrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i lystrup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!