Petronella M.
Aarhus N
Seneste Anmeldelse
"Hurtig svar og god service"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Hinnerup
"Det har været dejligt at have hjælp fra Charlotte."
Randers NV
"Efter et mindre bump i vejen grundet noget sygdom, fik vi aftalt en ny dag til at udføre opgaven. Benyamin var nem at kommunikere med og hurtig til at svare, og fik hurtigt og effektivt klaret rengøringen af vores lejlighed. Vi kan kun anbefale ham og hans makker 👌"
Aarhus C
"Virkelig behageligt samarbejde"
Sabro
"Fint arbejde"
Brabrand
"Med Mircea og hans kone fra Power rengøring fik vi alt vi drømte om og mere til. De gav os tryghed hele vejen igennem og lejligheden blev rost til skyerne af alle vores Bnb gæster. Disse to får en kæmpe stor anbefaling herfra!"
Mørke
"Super super"
Ib er effektiv og meget serviceminded. Han går meget op i arbejdet er udført til min tilfredshed. Varm anbefaling herfra.
Hovedrengøring ifm. salg af hus
3,000,-
Petronella er virkelig effektiv, så skønt at komme hjem til et rent hus. De bedste anbefalinger herfra
Rengøring
300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Oprydning og rengøring af hus
1,000 kr
Hinnerup
Jeg søger dig, der er “struktur og organiserings-ekspert” 😊 Jeg kunne godt bruge hjælp til at få sat orden og struktur på mit hus, skabe og skuffer skal kigges igennem og organiseres, evt. skal vi indkøbe kasser/beholdere, evt. (på min regning). Desuden rengøring af skabe og alle rum. Huset er 130 m2. Der er et køkken alrum, et badeværelse og 3 værelser. Ca. 10 timer.
Oprydning og rengøring af hus
1,500 kr
Hinnerup
Jeg søger dig, der er “struktur og organiserings-ekspert” 😊 Jeg kunne godt bruge hjælp til at få sat orden og struktur på mit hus, skabe og skuffer skal kigges igennem og organiseres, evt. skal vi indkøbe kasser/beholdere, evt. (på min regning). Desuden rengøring af skabe og alle rum. Huset er 130 m2. Der er et køkken alrum, et badeværelse og 3 værelser. Ca. 10 timer.
Oprydning og rengøring af hus
1,500 kr
Hinnerup
Jeg søger dig, der er “struktur og organiserings-ekspert” 😊 Jeg kunne godt bruge hjælp til at få sat orden og struktur på mit hus, skabe og skuffer skal kigges igennem og organiseres, evt. skal vi indkøbe kasser/beholdere, evt. (på min regning). Desuden rengøring af skabe og alle rum. Huset er 130 m2. Der er et køkken alrum, et badeværelse og 3 værelser. Ca. 10 timer.
Rengøring
500 kr
Hinnerup
Opslag: Søger rengøringshjælp Vi søger en erfaren rengøringshjælp til at gøre rent i vores hjem 1 gang om ugen. Opgaverne vil inkludere: • Rengøring af hele huset • Aftørring af lister • Afkalkning af badeværelser • Støvsugning • Vask og aftørring af gulve (vi har fuldlimet sildebenslaminat i hele huset, så det kræver erfaring med korrekt pleje) • Rengøring af indvendige vinduer med glasrens Hvis du har erfaring med disse opgaver og er grundig i dit arbejde, hører vi meget gerne fra dig!
Hjælp til oprydning og babysikring
700 kr
Hinnerup
Søger: Hjælp til oprydning og ordendannelse og babysikring samt rengøring og bortkørsel af ting der skal ud. Det drejer sig om et etplans mindre hus på 90km2 og om en respektfuld hjælp til sortering for at reducere ting og reoler mm. Så en med flair for orden og som er god til at gøre rent og evt. hænge ting op osv (men ellers kan det komme senere). Vi har ikke sko på inde, da der er en baby i huset som behøver et rent gulv at kravle på. Så medbring indesko eller hav strømper på. Skriv evt. Hvad du er god til i denne situation samt timepris. Det er lidt svært at prissætte hele opgaven. Den vil nok også være spredt ud på flere dage. Dermed en god ting hvis du bor her i nærheden af Søften så du ikke har transport. Vh. Stine
Hovedrengøring ifm. salg af hus
2,250 kr
Hinnerup
Der er tale om udflytning: Rengøring af køkken + 2 stk. badeværelser + gulvvask i bryggers, køkken/alrum + stue + kontor + 1 værelse og soveværelse. Der er klinkekulve i gang, køkkenalrum og på badeværelserme, samt trægulv i stue og værelse. Jeg sørger for fri adgang til gulvet. Rengøringsmidler kan være i huset, hvis dette ønskes.
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i hinnerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i hinnerup, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 2,350.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!