Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Fårevejle
"Hurtig tilbage melding på opgaven og alt overholdt og udført"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Store Merløse
"Det var en virkelig grundig og god rengøring"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
"Super arbejde og venlig kommunikation"
Hovedrengøring af lejlighed på 75m2 (fraflytning)
2,000,-
Søde og venlige, grundige. Kom til tiden og brugte den tid, der skulle bruges.
Fraflytningsrengøring
2,500,-
Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-
Jacob kom til tiden og udførte arbejdet til perfektion. Han får top stjerner fra mig. Vil bestemt bruge ham en anden gang.
Rensning/Rengøring af altan i Slagelse
1,500,-
Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp i haven
2,530 kr
Fårevejle
Vi ønsker vores græsplæne slået ca. 600m3, den er blevet langhåret. Endvidere beskæring af buske m.m. Rengøring af gårdsplads for ukrudt mellem fliserne.
rengøring
600 kr
Fårevejle
Vi søger en rengøringshjælp til vores sommerhus til at gøre rent her i weekenden. Huset er i alt 100 kvm. og vi har alle rengøringsartikler. Tænker det tager 3-4 timer.
Rengøring af ovn samt pudes vindure inde og ude der er 9 . Og hjælp til afkalring af wc rengøring hjælp til at køre nogle store hynder på losse pladsen.
1,000 kr
Fårevejle
Hjælp til at rengøring af ovn, pudsning af 9 vindue ude og inde . Hjælp til afkalring af wc samt rengøring, man skal selv hvede det med man skal bruge,
Rensning af nedløbsrør
3,000 kr
Fårevejle
Vi har et, muligvis to, stoppede nedløbsrør som skal rengøres/spules/repareres. Vores fornemmelse er at de er stoppede ved sivebrønden
Rengøring før boligsalg
1,950 kr
Fårevejle
Rengøring af hus på knap 80 m2 i forbindelse med salg af bolig. 2 værelser, toilet, køkken/stue. -gulvvask, støv af, rengøring af toilet Vinduesvask (1 plans hus, 8 vinduer). Rengøring af skabe ca. 6 stk i køkkenet flader og indvendigt. Udføres tirsdag 02.April, mellem 10-14
Grundig rengøring af sommerhus samt anneks. Det samlede areal udgør i alt 92 m2.
1,000 kr
Fårevejle
Da huset skal overdrages til en ny køber, ønskes der gjort rent overalt i huset på 76 m2, samt i annekset på 16 m2. I alt 92 m2. Ovnen ønskes også rengjort. Alle flader rengøres, støvsugning og gulvvask overalt, rengøring af køkken samt badeværelse, pudsning af spejle, fjernelse af spindelvæv overalt. Du er velkommen til at komme forbi og se på opgaven. Det kan ske tirsdag den 8. august, eller onsdag den 9. august inden kl. 13. Ring til Pia og fortæl hvornår du ønsker at komme forbi på tlf. §§§§§§§§§§§. Adressen er Kløverbakken 20, 4540 Fårevejle.
Hovedrengøring
1,000 kr
Fårevejle
Sommerhus på 110kvm skal hovedrengøres og gøres klar til udlejning. Hovedrengøringen skal indeholde rengøring af alle overflader, skabe, skuffer, gulvvask og en grundig rengøring af badeværelse og køkken inkl. ovn. Alle vinduer skal pudses indvendigt.
Rengøring af fraflyttet lejlighed
600 kr
Fårevejle
Rengjort lejlighed efter fraflytning. Pudse vinduer
Vi søger rengøring til sommerhus henover sommeren
Fårevejle
Vi søger noget rengøringshjælp til vores sommerhus på ca 100kvm i løbet af sommeren. Du skal gerne kunne starte hurtigst muligt.
Rengørings hjælp
Fårevejle
Rengøring af køkken skabe og skuffer og bad samt toilet. Jeg flytter ind denne dag i mit nye hus så jeg skal have hjælp til at få gjort rent inden jeg sætter mine ting i skab og skuffer. Forventer ca 4 timer 1 Oktober 2021 fra kl 13
Rengøring af sommerhus i forbindelse med skiftedage ved udlejning
Fårevejle
Rengøring af sommerhus på 85kvm + anneks på 10kvm. Sommerhuset har 3 soveværelser 1 badeværelse 1 køkken og 1 stue. Huset skal være pænt og rent til de nye gæster - dvs. støvsugning gulvvask tørre støv af på alle flader aftørring af låger og køleskab (også indvendigt) ordne badeværelse (wc vask bad mm.). Tjekke om ovn plader mm er rene. Helt generelt sørge for at huset står flot og rent. Den 24. juli 31. juli og 7. august
Rengøring af sommerhus
Fårevejle
Almindelig rengøring af vores sommerhus på ca 100kvm. I udgangspunkt tre timer pr gang. Gerne i løbet af den kommende uge første gang. Herefter løbende efter aftale.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i fårevejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i fårevejle, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640.00,- til 2,510.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!