Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Roskilde
"Hurtig til at pudse vinduer, de blev helt perfekte, meget venlig :)"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hedehusene
"Jeg stod og manglede en sofa akut, og havde ingen til at hjælpe mig. Erkan og hans makker sprang hurtigt til. De hentede min nye Sofia fra sælgeren, leverede den til mig og tog min gamle sofa med. Jeg havde forslået, at de kunne bruge storskrald i min bebyggelse, men de sørgede selv for at komme af med den. Jeg fik næsten dårlig samvittighed da jeg så hvor meget de kæmpede med, at få sofaen op på 2. Sal. men på trods af at der ikke var meget plads, så gjorde Erkan det med et smil. Desuden oplevede jeg dem som meget hensynsfulde. Der var ikke meget kommunikation, men det gør egentlig ikke så meget, da jeg følte at Erkan var top-professionel og udstrålede at han havde styr på det. 1000 tak gutter! I har reddet min dag 🙏🏻"
København Ø
"Well made job"
Over alt forventning! Virkelig grundig og opmærksom. Vil klart anbefale.
Rengøring at hus
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
Tølløse
205 kr er kun et fiktivt bud. Rengøring af alt på større klinkebadeværelse. Ok stand. Rengøring af køl/mindre frys. Ok stand. Rengøring af ovn, tilstand vides ikke. Rengøring af emhætte, tilstand vides ikke. Rengøring af køkkenelementer inden i og udenpå. Rengøringsremedier skal du selv have med.
Rengøring af lejlighed efter airbnb
400 kr
Tølløse
"Nulstille" mindre lejlighed efter airbnb gæster. Let rengøring, rydde op. Sætte nyt sengetøj frem. Tager typisk en halv time. Lejligheden er: ca.60 kvm 2 værelser Overflader skal tørres af. Robotstøvsuger startes Nyt sengetøj skal lægges frem. Brugt sengetøj bæres ned i bryggers Affald fjernes hvis lejer ikke selv har gjort det. Rydde op, så der ser hyggeligt ud. Tager typisk en 1/2 til 1 time. Alle materialer er til rådighed. Udføres i tidsrummet 12-15
Køkken rengøring
800 kr
Tølløse
Der skal gøres rent i køkken, alle skuffer er tømte, der skal rengøre ovn og køleskab også.
Rengøring af køkken
800 kr
Tølløse
Der skal gøres rent i køkken, og ordnes køleskab og ovn
Ugentlig rengøring i privat bolig
500 kr
Tølløse
Ugentlig rengøring i privat bolig med en 72 årig beboer. Helst torsdag eller fredag hver uge kl. 10-ca.kl. 13. ca. 150 m2. hvoraf ikke alt skal rengøres hver uge. 2+1 toilet, et badeværelse og 2 små toiletter Støvsugning Gulvvask. alle rum i stueetage Afstøvning. skænk. vitrine mv. Aftørring af skabe mv. Køkkenskabe, køleskab, opvasker Skift af sengetøj hver anden uge. 1-2 senge Beboer leverer alle rengøringsmidler mm. Afregning hver gang. Beliggenhed er******** i *******.
Ugentlig støvsugning/smårengøring i huset
700 kr
Tølløse
Vi søger nogen der kan støvsuge/støve af i huset, evt tømme/fylde opvaskemaskine i en times tid hver uge i vores hus. Huset er et 300kvm hus i 2 etager. Det er helt almindelige rengøring der er tale om. Vi har støvsuger og deslige i huset, og vil sørge for at der er hvad er skal bruges for . Vi leder efter nogen der er interesseret i at komme og gøre det fast.
Rengøring at hus
600 kr
Tølløse
Udflytningsrengøring af rækkehus på 105 m2. Vi har kun boet der 4 md, så der er ordentligt. Blot alm rengøring af tomt hus. Vi har alt du skal bruge. Venligst Lea og Sofia
rengøring privat
Tølløse
Rengøring af privat bolig hus ca. 260 kvadratmeter 2 badeværelser inkl. gulvvask hver anden uge snarest muligt
Rengøring af huse og lejligheder
Tommerup
Jeg er god til at gøre rent, og jeg udfører arbejdet meget grundigt. Tilfredshed er mit nøgleord, derfor er jeg pengene værd. Engang da jeg arbejdede hos et rengøringsfirma, blev jeg månedens medarbejder, da en af vores klienter var meget tilfreds med mit arbejde hos dem. Jeg udfører almindelig rengøring: tørrer støv af, støvsugning, gulvvask (kan godt komme under sengene og sofaerne), vindues pudsning, køkken rengøring osv. Jeg kan arbejde i Assens og Odense kommune.
Rengøring af parcelhus
Tommerup
Rengøring af 130kvm, 2 badeværelse (minus brusenicher) stue, køkken, gang, bryggers. Jeg rydder de fleste overflader/gulvet, så der er klar til afstøvning, støvsugning og gulvvask. Hvis muligt må der gerne lægges vasketøj sammen også. Ønsker en erfaren kvinde til jobbet.
Fast rengøring
Tommerup
Hus med førstesal. ca 130 kvm. 2 badeværelser. Ud over dette er det mest aftørring og panler der skal ordnes. Gulv-vask og støvsugning klarer vores robot. vi har en mellemstor hund.
Rengøring ugentlig eller hver 14. dag
Tommerup
150 kvm. hus, fordelt på 3 etager, rengøres hver uge eller 14 dag. Der skal støvsuges, vaskes gulv (kun hver 14 dag), ordnes badeværelse og køkken.
Hjælp til servering rengøring m.m. til bryllups brunch
Tølløse
Vi mangler 3 personer til at organiserer og varetage vores brunch efter vores bryllup. Der skal lave.. Vaskes og ryddes op efter natmad dagen før (det er ikke meget) Brygges kaffe og te Opstilles buffet bord Sættes tallerkner og servise samt mad frem på buffetbord løbende opfyldning evt. lune enkelte retter Oprydning og opvask efter buffet Rengøring af køkken og spisesal Hjælp til diverse andre rengøringsopgaver estimeret arbejdstid 7 timer Dato: 06.02.2022 tidspunkt: 8-15 Adresse: Birkedal lejren Overdrevsvej 10 Undløse 4340 Tølløse Det er vigtigt at du/I på lejren (vi holder vores bryllup på en lejr) kl 8 da cateringen kommer mellem kl. 8 og 9 Brunch for gæsterne skal stå klar kl. 9.30 Det forventes at fra kl. 14-15 bliver brugt til at hjælpe med rengøring andre steder på lejren. Hvis Det lyder som en opgave for dig og gerne et team så må du meget gerne skrive hurtigst muligt :) Mvh Sara
Rengøring af biler
Tølløse
Komplet rengøring af biler Audi + Opel udvendigt + indvendigt. Snarest muligt
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i tølløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i tølløse, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!