Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"Job well done"
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"Job well done"
København S
"Malena made a great job preparing the house for airbnb rental. She had the eye for details and made it very good looking. She took time to come and see the place beforehand. I do recommend her"
København S
"De varmeste anbefalinger til Rosa. Sød og venlig, arbejder effektivt og grundigt, og kommer til tiden."
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Roskilde
"Venlig og imødekommende. Går op i at gøre det ordentligt. Nem at kommunikere med. Kan kun anbefale Nicholas til hovedrengøring og vinduespudsning 😊"
København Ø
"Well made job"
Allerød
"Good work from Tatiana"
Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3,000,-
Fantastisk, venlig og hjælpsom hårdt arbejdende har brugt ham 2 gange nu. Kan klart anbefales. På mange opgaver
Rengøring af hus idag
650,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Deltids hjælp til husholdning (oprydning, rengøring, tøjvask)
2,000 kr
Køge
Vi søger en pålidelig og grundig husholderske til at hjælpe med daglig oprydning og rengøring i vores hjem. Arbejdet vil omfatte diverse opgaver som rengøring, tøjvask, opvask og generel oprydning. Vi leder efter en person, der kan komme 2-3 gange om ugen i et par timer hver gang. Størrelse: 280 m2 men skal ikke dække alt. Husdyr: Kat som for det meste er ude. Om jobbet: Oprydning og rengøring af hjemmet Støvsugning, gulvvask og aftørring af overflader Tøjvask og strygning Let oprydning og opvask i køkkenet Vi forventer, at du: Er pålidelig og mødestabil Har erfaring med rengøring og husholdningsarbejde Er grundig og har sans for detaljer Kan arbejde selvstændigt og tage initiativ Ikke har noget problem med små børn og periodevis høje lyde deraf Vi tilbyder: Fleksible arbejdstider En fast aftale 2-3 gange om ugen Løn efter aftale
Sofarens
350 kr
Køge
Rengøring/rens af sofa. Man skal selv have maskinen med.
Rengøring 160 m2 badeværelse, ekstra toilet, 2 etager, ingen gulvtæpper
500 kr
Køge
160m2 Træ og sten gulve, støvsuge og vask Aftørring overflader Rengøring badeværelse Rengøring toilet Rengøring køkken 7 rum Byd med timepris Ugentligt behov, gerne hurtigst muligt
Vasketøj
500 kr
Køge
Ønsker at få afhentet 5-6 poser som skal på møntvaskeri. Jeg sorterer det og skriver på hver pose hvordan det skal vaskes. Ingen undertøj. Blot håndklæder, sengetøj, vores tøj, strømper mm (vi er en børnefamilie) Afleveres tilbage foldet 🙏
Rengøring 110 kvm
650 kr
Køge
Rengøring vask støvsugning. Toilet, støv af.
aircondition
3,000 kr
Køge
Hejsa. Vi er en lille butik ved navn Smarteyes. Vores York aircondition virker ikke, den puster luft ud i max 30 sekunder og går derefter ud og står på "timer" mode. Vi har forsøgt at rengøre den, genstarte og hele svineriet men vi ved snart ikke mere hvad der er at gøre. Jeg kan desværre ikke rigtigt hjælpe med alder eller model.. vi har rengjort den uden på og inden i så godt som muligt.
Rengøring hus 100 kvm idag
500 kr
Køge
Rengøring hus idag. Støvsuge vaskgulv tøre støv af. Fik en ordentlig tur sidste uge så er ikke så ikke slemt :) 100 kvm
Rengøring af hus idag
700 kr
Køge
Rengøring af hus idag ! 116 kVm
Rengøring af pool
2,290 kr
Køge
Pool ca. 3x6m, ovenpå jorden. Vi har lige overtaget huset og poolen er ikke blevet brugt i længere tid, så der er brug for grundig rengøring og klargøre til brug. Poolen er ret beskidt og grøn vækst på bund og sider. Jeg er ikke helt sikker på om filteret skal renses, det tror jeg måske. Vi har en del udstyr samt kemikalier. Vh Julia
Rengøring
800 kr
Køge
Engangsrengøring på grund af sygdom; 180 m2 hus i Køge Centrum Skift af sengetøj Aftørring af overflader Støvsugning og gulvvask 3 x toilet / 2 x bad Mv Klude og rengøringsmidler haves
Rengøring
790 kr
Køge
Hus med skrå vægge og kort afstan tag og rum 2 badeværelser Det er udbygningen der har stået i mange år der skal renses
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i køge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i køge, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!