
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Verifikationer
Info

Lejlighed og hus
Ejer- og lejeboliger
Til private, boligselskaber og virksomheder
Få depositum tilbage
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"Elena is always on point! Amazing service and very reliable! I will book her again. 5*"
Info

Se profil
København S
verificeret
"🔥🔥🔥🔥"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Søde og venlige mennesker. Dog så måtte jeg gå meget igennem og de skulle igennem flere af tingene igen inden det blev ordentligt rent. Men det blev rent til sidst"
Info

Se profil
Holbæk
"Effektiv arbejdes indsats, meget o mhyggelig"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."
Info

Se profil
Regstrup
verificeret
"Sød og imødekommende. Job Well done"
Info

Se profil
Bagsværd
verificeret
"Satisfied with their work and would recommend"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Sandie hjalp os med rengøring af vores sommerhus efter udlejning og sommerhuset stod så flot efter Sandies besøg. Alt var gået efter og vi håber bestemt at Sandie kan hjælpe os igen.
Rengøring af lille sommerhus
400,-

Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2.500,-

Godt arbejde
Rengøring af terrasse trægulv
3.500,-

Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-

Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3.000,-

Jacob kom til tiden og udførte arbejdet til perfektion. Han får top stjerner fra mig. Vil bestemt bruge ham en anden gang.
Rensning/Rengøring af altan i Slagelse
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring af lejlighed 78 kvm
451 kr.
rengøring af tre værelser bad og køkken 78kvm
Rensning af hjørnesofa med chaiselong
970 kr.
Rensning af en 6 personer hjørnesofa med chaiselong. 2,80 x 2,7 i brun stof. Det hvor vi plejer at side er mere beskidt. Ja der er plads nok den kan flyttes ud så man kan gå rundt om den Skal gøres i hjemmet
Rengøring af skole og lejligheder villa
Rengøring af lejligheder og villa
Rengøring i privat hjem i Holte
230 kvm, 2 badeværelser, rengøring af alle vindueskarme, støvsugning af alle gulve, vask hver anden uge af gulve, fjerne støv, alm aftørring af låger i køkken
rengøring af parcelhus i dagtimerne
Cleaning of a house 109 sqm on two floors, every 2nd week for 2.5-3h. We are a couple with one baby and two cats. We would like to be able to add areas to be cleaned as necessary (fridge, windows, drawers etc). Vi taler Dansk, engelsk og Tysk. Let me know your hourly price and experience and we can take it from there :)
Søger rengørng til 3 boliger i københavn
Fast rengøring 2-4 gange pr måned i hver bolig. Krav: Du skal selv have bil Ren straffeattest Kørerkort 26280169
Rengøring af hus I Søborg
Hus 175 kvm. Basis rengøring med gulvvask hver anden uge. 2 timer pr uge med mulighed for at købe en ekstra time af og til.
Rengøring af biler
Søger en person der kan hjælpe med rengøring af bilerDet er ca 5 biler om dagenAlle bilerne er i København og omegnRing gerne på:2385 0905
Moving out cleaning
Moving out cleaning to hand over to rental agency:1. Removing kalk and clean bathroom & toiltet (1 room)2. Clean kitchen + oven + fridge & freezer3. Clean the wall & floor corners, vacuum floors4. Clean balcony and wipe out5. Clean window inside & outside80 m2 new apartment from 2007. On 4th floor, has elevator.
Handyman for lights and curtains and light cleaning
Light cleaning' of an empty new apartmentfix lightsfix curtains95 m2, apartment in 4th floor with balcony and elevatorLocation: 2860 Søborog
Rengøring af nyt badeværelse
Rengøring af nyt badeværelse. Afkalkning spejle og rens af afløb.
Grundig ugentlig rengøring af vores dejlige hus
Vores dejlige hus trænger til en ordentlig omgang rengøring i 4 timer/uge, - herunder grundig støvsugning, gulvvask, vaske støv af og meget mere. Vi har to dejlig hunde (golden retrievere), så du skal trives med dyr, og være forberedt på nogle store nullermænd :-). Nogle gange vil der være være brug for oprydning, lægge tøj sammen, hænge tøj op eller andet.Vi er en sød og rar familie, som blot har alt for meget at se til :-) Vi håber du vil hjælpe os.
Søger Rengøringshjælp til 35 boliger
Vi har følgende boliger der skal rengøres fast et par gange om ugen:15 i Nordsjælland10 i København10 i Vestsjælland/SydsjællandVi søger både medarbejdere og underleverandørerKrav:BilErfaringRen straffeattestCVR nrRing gerne på 27838791
Flytterengøring
Fraflytningsrengøring af lejlighed 79 kvm - skal ske mellem d. 10-13 Januar 2022Rengøringen skal bestå af: støvsugning, gulvvask, vinduespudsning, afkalkning af badeværelse, rensning af ovn, vask af alle karme og døre, køkkenskabe både udvendig og udvendig. Lejligheden skal bare skinne :-) giv et tilbud P.s Du/I skal selv have rengøringsmidler og rengøringsting med :-)
Søger hjælp til rengøring af private boliger
Område:København og Nordsjælland- Krav:KørekortErfaring med rengøring
Rengøringsopgaver
Vi har følgende boliger der skal rengøres fast et par gange om ugen:15 i Nordsjælland10 i København10 i Vestsjælland/SydsjællandVi søger både medarbejdere og underleverandørerKrav:ErfaringRen straffeattestRing gerne på 27838791
Fast Rengøring hos travl familie
Vi er en familie på 4 der har behov for rengøring af vores hjem. Huset er ca. 200m2, og derudover har vi en kælder på 120m2 som en sjælden gang imellem skal have en støvsugning/gulvvask. Vi har tidligere haft en fast rengøringsdame, som brugte 2-3 timer pr. Gang. Hun var fantastisk, og vi var meget kede af at miste hende (PGA. Nogle større forandring i hendes lejlighed liv).
Rengøring
Vi søger rengøringsassistenter i København og NordsjællandsområdetJacobsens Rengøring søger rengøringsassistenter til fuldtidsarbejde & deltidsarbejde. Vi har vokseværk og søger flere hænder til vores rengøringsfirmafirma, så hvis du m/k kan se dig selv i rengøringsbranchen og har erfaring indenfor rengøring så kontakt os gerne.Vi har følgende opgaver:Løbende nøglepladser (kontor)- Faste rengøring i private boliger - Områder:KøbenhavnNordsjællandVestsjælland Vores krav:KørekortErfaring inden for rengøringDansktalendeVi tilbyder:God lønGode kollegaEvt en firmabil
Søger en rengøringsmedhjælper til min 20 ugentligt
Det er rengøring i private hjem Krav til dig: Egen bil og kørekort Erfaring inden for rengøring Dansk talende Ring gerne på 26280169
Fast Rengøring hos travl familie
Vi er en familie på 4 der har behov for rengøring af vores hjem. Huset er ca. 200m2 og derudover har vi en kælder på 120m2 som en sjælden gang imellem skal have en støvsugning/gulvvask. Vi har tidligere haft en fast rengøringsdame som brugte 2-3 timer pr. Gang. Hun var fantastisk og vi var meget kede af at miste hende (PGA. Nogle større forandring i hendes lejlighed liv). En gang om ugen ca 2-3 timer. (Meget gerne fredage)
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:
Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt.
Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.
Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem.
Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.
Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:
Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.
Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:
Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.
Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i snertinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i snertinge, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 1.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!