Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Roskilde
"Hurtig til at pudse vinduer, de blev helt perfekte, meget venlig :)"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Hedehusene
"Jeg stod og manglede en sofa akut, og havde ingen til at hjælpe mig. Erkan og hans makker sprang hurtigt til. De hentede min nye Sofia fra sælgeren, leverede den til mig og tog min gamle sofa med. Jeg havde forslået, at de kunne bruge storskrald i min bebyggelse, men de sørgede selv for at komme af med den. Jeg fik næsten dårlig samvittighed da jeg så hvor meget de kæmpede med, at få sofaen op på 2. Sal. men på trods af at der ikke var meget plads, så gjorde Erkan det med et smil. Desuden oplevede jeg dem som meget hensynsfulde. Der var ikke meget kommunikation, men det gør egentlig ikke så meget, da jeg følte at Erkan var top-professionel og udstrålede at han havde styr på det. 1000 tak gutter! I har reddet min dag 🙏🏻"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hvidovre
"Stefanie was professional yet friendly as well. She helped cleaning our apartment for airbnb. The apartment was very clean and she was also very communicative with photos. I would recommend her to anybody!"
Nicholas gjorde vores hus klar efter udlejning. Han var meget grundig i rengøringen og havde sans for detaljen. Kan klart anbefale Nicholas.
Rengøring af hus 2-3 timer
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Højtryksrenser
2,000 kr
Lejre
Højtryksrenser KEW 1700 forbruger olie, så den skal fyldes op, hver gang, den skal benyttes. Der benyttes almindelig motorolie. Jeg har olie, men kan også bringe højtryksrenseren til et værksted.
Rengøring
700 kr
Lejre
Rengøring af hus 150 m2 Støve af Støvsuge Vaske gulv På badeværelse . Ordne håndvask, spejl, toilet, brusekabine, vaske gulv støvsuge. Gæstetoilet : håndvask , spejl, toilet, vaske gulv , støvsuge
Rengøring
640 kr
Lejre
Rengøring af 8 rum Støves af Vaskes gulv Ordne badeværelse Ordne gæstebafeværelse
Rengøring
1,064 kr
Lejre
Støve af, støvsuge , vaske gulve, ordne badeværelse, ordne gæstetoilet 167m2 8 rum Trægulve Vinyl gulv Fliser
Rengørnig af pool og vandet
1,500 kr
Lejre
Rengøring af pool og vandet
Rengøring af hus 2-3 timer
500 kr
Lejre
Rengøring af vores hus ml 2 udlejninger. Skal ske 27., 28., eller 29. Juli
Rengøring af vindueskarme og fodpaneler
700 kr
Lejre
Rengøring af støvede vindueskarme indvendigt. 3 måneders byggestøv, der sidder godt fast. Der er 9 vinduer og 3 døre. ( Hoveddør samt dobbelt terrasse dør) Det ønskes også afstøvning af alle fodpaneler i huset, som er 280kvm. Jeg har en masse klude, men du må gerne selv medbringe rengøringsmiddel og redskaber
Rengøring af hus 210 kvm
1,000 kr
Lejre
Rengøring af 210 kvm. Støvsuge. Vaske gulve (undtaget klinker 60kvm). Lamper. Flader og fronter. Karme. Sokkel. 3x toilet.
Møbelrensning for kæledyrsejere
800 kr
Lejre
Vi har 2 stk. 2-personer sofaer samt en puf, som vi gerne vil have renset. Vi har 2 langhåret hunde og en kat. Hvad koster det at få møblerne renset?
Hovedrengøring hus
650 kr
Lejre
Interesseret i fast tilknyttet rengøringshjælp. Første gang skal vi have en ordentlig omgang (fx 4 timer). Herefter fx 2 timer om ugen. Tænker vi starter med 4 timer, og så taler vi om det derfra. Jeg har støvsuger, kost og guldmoppe. Der skal medbringes rengøringsmidler, klude, o.lign. Jeg arbejder hjemme (på computer) når der rengøres. Rengøring kan være alt fra støvsuge, vaske gulv, støve af, til at tømme skabe/køleskab og gøre ren indvendigt. Gammelt hus som samler støv og spindelvæv meget hurtigt. Rengøring af badeværelse klarer jeg selv løbende så det er ikke inkl. Er interesseret i billig timepris. Jeg vil ikke betale for transport til/fra, så det skal være afspejlet i prisen.
Hjælp til at gøre rent
400 kr
Lejre
Rengøring af badeværelser Det er to mindre rum Gerne hver 2. uge
Hjælp til oprydning/ samt få styr på hele hjemmet
1,234 kr
Lejre
Min søster trænger rigtig meget til at få en hjælpende hånd til at få ryddet ud og sorteret alt, så det er overskuelig for hende og hendes familie af være tilstede i deres hjem igen! Huset er på 139 kvm inkl en kælder på ca. 50 kvm. Det er et stort kaos og vil bare gerne hjælpe hende med at komme til bunds. Hvad skal det koste?
Rengøring hver 14. Dag
400 kr
Lejre
Hej, vi er en familie på 3 i et 2-etagers rækkehus på 90 kvm der søger rengøringshjælp hver 14 dag. Fx torsdage eller fredage i dagtimerne. Vi forventer vedkommende et grundig og mødestabil, til gengæld er vi fleksible 😊
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i lejre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i lejre, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 690.00,- til 1,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!