Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
Store Merløse
"Det var en virkelig grundig og god rengøring"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Randers NV
"Effektive gutter."
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Behagelig og ordentlig ung mand med humor og sans for opgaven Der er udført til fuld tilfredshed Nanna
Bilvask og støvsugning
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bilvask og støvsugning
800 kr
Gørlev
Renault capture skal køres i vaskehal og rengøres indvendig støvsuges og tørret falder af. Pudset ruder Støvsuger findes ved vaskehal
Fest/hus/dyr/alle ting
1,524 kr
Gørlev
Hej jeg vil gerne hælp noget ting
Hjælp tilbydes!
Gørlev
Hejsa.Tvillingebrødre på 19 søger job under sommerferien! De er flittige og hænderne skruet rigtigt på. De kan hjælpe med havearbejde, rengøring, male, flytning og meget mere. De taler engelsk og kommer fra Polen, de er på ferie hos mig. Jeg kan altid hjælpe med at oversætte hvis du selv ikke kan engelsk. Hvis du har brug for hjælp smid mig en privat besked, så kan vi aftale nærmere Vi bor i Gørlev. En af dem har kørekort B og har afsluttet 4 klase på 5 årig uddannelse som automekaniker og den anden mangler også et år til at blive færdig på hans uddannelse som logistik. Timeløn 150-200 i timen vil være fedt! Mvh Store søster 🥰
Rengøring af en lejlighed i Gørlev, som jeg er fraflyttet. Der skal også spartles nogle få huller i loftet og væggene. Det er en lille lejlighed på 38 m2. Kun et værelse.
1,900 kr
Gørlev
Flytte lejlighed, et værelse i stueplan. Stue køkken og badeværelse og entre. Rengøres og spartles nogle få huller i loftet og væggene. Der er linoleum og terasso på gulvene. Der er tale om 38 m2.
Hjælp til at gøre rent
350 kr
Gørlev
Støvsugning. Tørre støv af. Gulvvask.
Fast sommerhus rengøring efter udlejning
550 kr
Gørlev
Vi søger en person til rengøring af sommerhus efter udlejning. Antal timer og gange varierer efter sæson.
Sommerhus rengøring
700 kr
Gørlev
Rengøring af sommerhus på ca. 70 m2
Hus rengøring
700 kr
Gørlev
Støvsuge og vaske gulve, i 2 gange, 2 stuer, 1 badeværelse og køkken. Ordne badeværelse og toilet. Tørrestøv af i karme og flader. Samtskifte sengetøj på dobbelt seng og to enkeltmands dyner Normal hus rengøring. Trægulv og Alm gulv. Der er midler i hjemmet til rengøring. 1 gang om måneden.
Hjælp til rengøring
700 kr
Gørlev
Støvsuge 2 gange, to stuer køkken og badeværelse, samt gulv vask. Skifte senge tøj. Normal rengøring Der er rengøringsmidler til stede 1 gang om måneden.
Rengøring af sommerhus i Reersø.
Reersø
90 kvadratmeter sommerhus nye lejere onsdag 9. august kl 15. Vi har ikke mulighed for at gøre rent selv da vi er på ferie. Det handler om støvsugning aftørring alle flader køkken samt badeværelsesrengøring mm Vil gerne have opgaven udført i tidsrummet 10.30-14.45
Fast rengøringshjælp
Gørlev
Fast rengøring men med fokus på gulvvask ovnrens vindueskarme køleskab og lign. Daglig rengøring tager vi os selv af Hver 3. Uge
Fast rengøringshjælp
Gørlev
Fast rengøring men med fokus på gulvvask, ovnrens, vindueskarme, køleskab og lign. Daglig rengøring tager vi os selv af
Rengøring af hus efter fraflytning (hurtigst muligt )
Gørløse
Hus på 140m2 skal gøres rent. 1. Støvsugning 2. tørre støv af samt vaske pletter af (gulvlister og enkelte steder på vægge og døre bærer præg af der har været hund og skal vaskes grundigt) 3. Vaske gulve - trægulve der bærer præg af snavs efter hunde på nederste etage 4. ordne brusekabiner og toiletter (ønsker især nogen med erfaring i at gøre toilet kummer pæne - de har været misfarvede siden vi selv overtog huset) 5. rengøre ovn 6. rengøre køleskab 7. diverse rengøring - fx køkkenskabe hvis jeg ikke når det selv
Rengøring af tom ubrugt industri ejendom
Køge
Fejning støvsugning og gulvvask af 800 kvm. Gulv. Ca. 60 kvm. Grundig rengøring af køkken bad toilet gang areal - nedvaskning af alle køkken elementerm.v. 6 vinduer vaskes - øvringe vinduer skal fejes ned med blød kost. Opgave ønsker udført på hurtigt som muligt.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i gørlev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i gørlev, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 630.00,- til 950.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!