Bryllupskoordinator i Aarhus C

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aarhus C

Bryllupsplanlæggere til alle dine behov

Tidsplan og grundplan

Steder

Konsultation

Budgetstyring

For-bryllupsarrangementer

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllupsplanlæggere i Aarhus C

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød ung pige og flot rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Katrine R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(31)

Seneste Anmeldelse

"Venlig og imødekommende"

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.

Serveringspersonale

2,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllupsplanlæggere

Baseret på 235 Anmeldelser

4.89
221
7
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Aarhus C

Servering til fest

3,500 kr

Aarhus C

Servering, opvask 60 års fødselsdag, 60 gæster - ca 17-01 - 2 personer

Mavedanser til et event

1,000 kr

Aarhus C

Hej. Vi er en kvindelig DJ gruppe (VVE.collective). Vi har et område til ***** **** om torsdagen (d. 6 juni), hvor vi skal spille en hel dag for mennesker, der kommer ind og vil lytte. I den anledning er vi på jagt efter en mavedanser, der vil bruge 1-2 timer på mavedans og som gengæld kan vi tilbyde en ***** **** billet for hele weekenden. Hvad tænker I om det? 😊 Nilo – VVE.collective

Medarbejdere til firmaevent

650 kr

Aarhus C

Vi er på udkig efter et par engagerede medarbejdere til at hjælpe til ved et firmaevent d. 14. maj 2024. Vi lægger vægt på, at du er: - Dedikeret og tager ansvar for dine opgaver. - God til at arbejde i et team Under arrangementet skal vi sikre, at alt fungerer uden problemer, og opgaverne vil være varierende, herunder: - Servering af made og drikke - Sørge for renlighed og oprydning i området. - Forskelligeartede opgaver - Vi ønsker at skabe en god stemning for gæsterne, så godt humør og god energi er et must. Eventet afholdes i Nordjylland, og der vil blive arrangeret transport frem og tilbage fra Aarhus.

Køkkenhjælp

1,000 kr

Aarhus C

Serveringshjælp kl. 12-17 Hjælp til mad (anretning) samt opvask

Tjener til konfirmation

1,000 kr

Aarhus C

Hjælpende hånd til konfirmation Mad skal sættes frem og tilbage. Opvask. Drikkevarer etc

Serveringspersonale

1,000 kr

Aarhus C

Klargøring fra 11 til 13, servering/afrydning/opvask fra 13 til 16-17-stykker Vi skal bruge 1-2 personer til at stille op, lettere servering samt afrydning på et kontor i forbindelse med gravøl efter en begravelse. Man behøver ikke medbringe noget, men være klar på at yde god service og omsorg i en lidt bedrøvet stemning. Prisen afhænger selvfølgelig af antal timer og om man er 1 eller 2, så kom gerne med et bud for 11 til 16 pr. person/timepris. Så kan vi nok finde ud af noget.

Hvad tilbyder bryllupsplanlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en bryllupsplanlægger med Handyhand?

De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.


Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!


Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i aarhus c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i aarhus c, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,500.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!