Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Aarhus C
"Super arbejde"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Aarhus C
"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Service Jura WE6 kaffe maskine
1,000 kr
Viby J
Full service of machine. It fails to brew every 5th cup or so. Need an expert to disassemble, clean, and replace any worn parts. Jura WE6
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,650 kr
Viby J
Jeg søger køkkenhjælp til min 60 års fødselsdag, som jeg holder i kantinen på min arbejdsplads. Vi bliver ca. 60 gæster og skal have tapas, folk selv skal hente på et buffetbord. Der er brug for hjælp til at skænke velkomstdrink, rydde af, vaske op, lave kaffe/te og evt. fylde op på bordet med drikkevarer. Det bliver afslappet, så forhåbentlig er vejret godt og mange tager deres mad og drikke med udendørs. Jeg har brug for hjælp fra kl. 17 - 23. Gæsterne kommer kl. 18.
Køkkenhjælp til 60 års fest
1,800 kr
Viby J
Køkkenhjælp til min 60 års fødselsdag, der afholdes i kantinen på mit arbejde. Jeg regner med at der ca. kommer 60 gæster fra kl. 18. Maden bliver tapas der stilles på et buffetbord. Opgaven består i at servere cava, sætte buffeten frem, rydde glas og flasker væk, lave kaffe/te og vaske op løbende. Der er tilknyttet køkken med industri opvasker. Jeg regner med at er brug for hjælp fra kl. 17 til kl. 22
Servering til fødselsdag
1,300 kr
Viby J
Jeg skal holde rund 40-års fødselsdag for cirka 60 mennesker og mangler hjælp til: * Opdækning af borde. * Kaffebrygning * Anretning af kaffe/kagebord og buffet med natmad. * Løbende afrydning og opvask (der er opvaskemaskine i køkken). * Servering af drinks og øl i baren. Jeg har brug for en venlig, pålidelig person, som har erfaring med at hjælpe til ved fester, og som "kan tænke selv." :) Det er helt okay, hvis du har en makker, som du arbejder godt sammen med, som også kan deltage. Tidsrummet er cirka 13.00 - 22.00
Vi har en Sjøstrand kapsel-kaffemaskine, som er blevet utæt, når vi laver en kop kaffe.
800 kr
Viby J
Vi har som skrevet en Sjøstrand kapsel-kaffemaskine, som er blevet utæt. Det vil sige, at den lækker vand under bunden, når vi laver en kop kaffe.
Serveringspiger til 40 års fødselsdag
1,000 kr
Viby J
Hejsa Jeg søger to flinke personer, der kan forestå hjælp med kaffebrygning, anretning, servering op oprydning i forbindelse med en 40 års fødseldag. Der kommer ca. 35 gæster og maden serveres udefra. Det vil starte med kaffe + kage Mad ved 18:30 tiden Så der skal være oprydning efter og anretning inden mv. 1000 pr. person for tid§§§§§§§§§§§§§§
Morgen kaffe med rundstykker og pålæg samt oprydning.
800 kr
Viby J
Lave kaffe . Stille smør og pålæg på fade . Fest start kl. 8.00 Oprydning og opvask .
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i viby j til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i viby j, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,650.00,- til 2,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!