Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Aarhus C
"Super arbejde"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Culinary Celebrations
5,000 kr
Skanderborg
With over 7 years of experience in the culinary arts, I have worked in renowned restaurants specializing in Mediterranean, Spanish, and fine dining cuisines. I am highly attentive to detail, ensuring that every dish I create is both visually appealing and delicious. My goal is to provide a delightful culinary experience that excites the taste buds of my clients. If you’re looking to elevate your private event with gourmet food, I’m here to make your party an unforgettable culinary experience.
Underholdning til konfirmationsfest
5,000 kr
Skanderborg
Konfirmationsfest d 17/5-25. Der er ca 30 gæster og ca 10-15 børn. Festen er på restaurant med god plads i Skanderborg. Konfirmanden er en dreng som er glad for håndbold, trylleri, stand-up eller hypnose.
Børnefødselsdag for 4-årig
800 kr
Skanderborg
Ansigtsmaling til en 4 års børnefødselsdag med ca 15 børn. Vi ønsker I selv medbringer ansigtsmaling. 1-2 timer vil være fint, så længe alle børnene får mulighed for at få ansigsmaling
Bartender
2,980 kr
Skanderborg
Jeg skal bruge to bartendere/serveringspersonale til et firmaarrangement d. 28 Juni i Odder. 45-60 pa*. Arrangementet er i tidsrummet fra kl 17-24. Opgave: Der skal skænkes vin/fadøl/sodavand, samt laves 3 cocktails (Mojito, Gin/Hass og Filur). Det er et krav at man har erfaring med servering/bartending. Det er ligeledes vigtigt at man er velsoigneret og har et smil på læben. Dresscode:Pæn påklædning f.eks. hvid/sort skjorte og sort buks. OBS: Såfremt arrangementet er en succes, vil der fremadrettet være mulighed for mere arbejde i fremtiden i Østjylland (Privat/Erhverv).
Lagkage uden pynt
500 kr
Skanderborg
Jeg vil høre hvad det koster at få lavet en lagkage uden pynt, da jeg selv ønsker at pynte med fondant. Og om det overhovedet kan lade sig gøre. Det skal være med lyse bunde og et lag med hvid chokolade smørcreme og et med mælkechokolade smørcreme. Til ca 25 personer, ca 25 cm i diameter (+/- et par cm)
Hjælp til konfirmation d. 7. maj
Skanderborg
Vi skal holde konfirmation lørdag d. 7. maj og søger 2 personer til let anretning servering (buffet) afrydning og opvask/oprydning. Vi bliver ca 50 personer. Der skal anrettes og serveres forret sættes op til buffet (hovedret) som skal fyldes op. Dessert anrettes. Kaffe og kage buffet. Arbejdsopgaver: Anretning af forret opfyldning på buffet opfylning af øl vin vand. Afrydning efter retterne opvask og oprydning. lørdag d. 7. maj fra kl. 11:00 - ca 20:00 i Skanderborg
Bryllup i skårup d 10/7
Skårup
Vi holder bryllup for 100 personer på en privat grund i skårup d 10 /7. Menuen vil være buffet og vi vil gerne have hjælp til løbende servering, opfyldning af buffet, afrydning og opvask
hjælp til 80 års fødselsdag
Skanderborg
servering og hjælp til opvask 21. august 2021 kl. 13.00
Fester og Gæster
Skanderborg
2 stk ufaglærte Servering hjælp til din/jeres store Dag. Ønsker du at sidde til bords og ikke skulle tænke på om alt kører ja så er vi behjælpelig med alt lige fra opstilling til Natmaden. Mad Servering Makeup Tema her får du det efter dine ønsker . Vi laver gerne billige Bryllupper i vores lille landsby forsamlingshus . Lad os høre hvad du tænker og hjælpe dig med en løsning . Har mere end 20 års erfaring og er vant til at køre selskaber På din store dag som det passer dig
Servering anretning og oprydning til barnedåb
Skanderborg
Tidsrum ca kl 14-22 lørdag d 10/7 Anretning servering oprydning til barnedåb. Mad kommer udefra og skal anrettes på tá-selv-bord. Sørge for kolde drikkevarer. Tage ud af bordet pakke maden ned. Opvask efterfølgende. Mellem 40-50 gæster i alt. Søger 2-3 serveringspersonale. Send mail til §§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Lørdag d. 10. juli 2021
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i skanderborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i skanderborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 230.00,- til 2,990.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!