Person koordinerer bryllupsdetaljer ved elegant udendørs ceremoni.

Bryllupskoordinator i Horsens

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Horsens

Bryllupsplanlæggere til alle dine behov

Tidsplan og grundplan

Steder

Konsultation

Budgetstyring

For-bryllupsarrangementer

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllupsplanlæggere i Horsens

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Dalida .

Frederiksberg C

4.7
(19)

Seneste Anmeldelse

"Kan varmt anbefale at give Dalida en hjælpende hånd der hvor du kan. Lidt at planlægge opgave med 👍☺️"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!

Barnedåb

1,200,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllupsplanlæggere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Horsens

Køkkenhjælp, servering af buffet. Telt i

500 kr

Horsens

Køkkenhjælp, servering af buffet. Telt i haven. Mad ankommer kl 12.30. Alt er på fade. Drejer sig om 3-4 timer.

Serveringshjælp og oprydning

1,500 kr

Horsens

Hjælp til buffer og let oprydning og servering

Stemningsbilleder til fest

2,500 kr

Horsens

Stemningsbilleder til fest, inkl taler og sange. Fra ca 15-24 Første gangs fotografer er meget velkommen

Helium ballonger

Horsens

Ønsker ballonger til fødselsdag med tallene 27 i gull, levert til melson cafe og bar kl 1650 fredag 13.oktober

Servering til Kobberbryllup 16. December 2023 for 100 gæster

10,000 kr

Horsens

Vi har planlagt at holde kobberbryllup i Serridslev Forsamlingshus den 16. december 2023. Til festen er der inviteret 100 gæster, hvor der er 11 børn. Dertil har vi brug for et serverings team der kan: • Anrette til buffet forret, hovedret, dessert og natmad • Rydde af bordene efter spisning • Opvask og rengøring af køkken under festen • Flyde drikkevare op til bar og buffet (Disse vil stå i en trailer uden for dette er planen for nu 😉). • Eventuel mikse drinks (Dette er ikke et krav, bare en idé) • Afrydning af flasker og dåser under festen så de ikke er ud over det hele • Hjælp til at flytte borde så der er klar til dans Vi har planer om at lave borddækningen så det er så nemt som muligt at fjerne borde til dansen. Maden bliver leveret fra Sejet kro Til maden skal der varmes flutes op samt findes smør. Natmaden levere vi selv dette skal bare findes frem fra køleskabene (Vi tænker pålæg og brød af en eller anden slags)

Barnedåb

1,000 kr

Horsens

Mostsge mad som bliver leveret ude fra og sætte på fade. Rydde af efter mad og lave kaffe og sætte drikkevarer frem. Til ca. 45 voksne og 20 små børn.

Hjælp til fest

3,000 kr

Horsens

Vi skal bruge hjælp til servering og afrydning til fest med ca 25-30 deltagere. 13.30 - Afrydning fra frokostbord og anretning af kagebord 17.00 - Afrydning og anretning af buffet (bestilt fra catering-firma) 18.30 - Afrydning og anretning af dessert/kage Fri efter anretning af dessert ca kl 19.00. Desuden opfyldning af drikkevarer i/fra køleskab, og diverse oprydning.

Hvad tilbyder bryllupsplanlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en bryllupsplanlægger med Handyhand?

De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.


Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!


Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i horsens til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i horsens, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 9,600.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!