Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"God og arbejdsom."
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"God og arbejdsom."
Aarhus C
"Super arbejde"
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Aarhus C
"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Ebeltoft
"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."
"Nicoline og Katja var dytige, effektive og søde serveringshjælpere til vores datters konfirmation. Klar anbefaling fra os :-)"
Servering til konfirmation
2,300,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og afrydning til privat fest med 26 gæster hjemme
1,500 kr
Risskov
Buffet/tag selv er anrettet - 26 personer) - herefter afrydning (engangsservice) og opvask af fade. Sætte frem til dessert (kage,is,frugt) og afrydning herefter (engangsservice). Ca 3 -4 timer. Der er opvaskemaskine til rådighed. Ca 15 fade og 52 små skåle (2x forret anrettet i små glasskåle, som kan gå i opvaskemaskine). Rydde flasker og dåser af undervejs.
Servering og oprydning til fødselsdag
1,200 kr
Risskov
Fødselsdag 60 år - 33 gæster (heraf 3 børn 3,5og 9 år) I Risskov Velkomst du laver Gin Tonics til dem der ønsker det og andet drikkelse vil stå klar til selvbetjening. Der er vin og sodavand og senere fadøl - men det er selvbetjening. Buffet skal stilles frem/fyldes op Det er fra ********* Belli /Italiænsk/Fransk og er på fade og evt skåle. Gæsternes tallerkner og bestik og fade vaskes af og evt rester skal i køleskab. Gæsterne sidder ved 4 borde - men ud over at du søger fra at der er vand på bordene - klarer folk sig selv. Kaffe og kage sættes frem ved 22.30 tiden. Kagen er en jordbærkage - og ** gerne skæres ud så gæsterne bare kan tage. Jeg sørger for udstyr. Fra 16.30 til 22.30 - fredag den 14. juni.
Partybus
4,500 kr
Risskov
Vi mangler en partybus til polterabend den 24/6. Vi er 13-15 personer. Gerne fra 15:30/16 tiden og ca 2 timer frem. Vi har hverken chauffør eller bus
Servering til konfirmation
2,400 kr
Risskov
Vi søger to hjælpere til servering til vores datters konfirmation. Cirka i tidsrummet 12:00 til 18:00
Servering, opvask og køkkenhjælp til konfirmation
700 kr
Risskov
Vi har brug for hjælp til klargøring af catering mad, som dels skal varmes og anrettes. Derefter hjælp med servering, opfyldning af drikkevarer, kaffebrygning og løbende afrydning og opvask.
Servering, opvask og køkkenhjælp til konfirmation
700 kr
Risskov
Vi har brug for hjælp til klargøring af catering mad, som dels skal varmes og anrettes. Derefter hjælp med servering, opfyldning af drikkevarer, kaffebrygning og løbende afrydning og opvask.
Hjælp til servering ved konfirmation i eget hjem
1,500 kr
Risskov
Hjælp til servering i forbindelse med konfirmation.
Servering barnedåb
1,200 kr
Risskov
Opdækning, anrette buffet (evt varme den), opfylde drikkevare, tage af bordet, vaske op (opvasker), oprydning og slutrengøring. Ca 30 mennesker
Rengøring
1,000 kr
Risskov
Rengøring efter barnedåb i selskabslokaler hvor der kommer 50 mennesker. Normalt rengøring som støvsugning og gulvvask, aftørring af borde og køkken Rengøring af toiletter (3) Der er trapper fra Stuen til først sal som en del af lokalet.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i risskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i risskov, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 1,630.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!