Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Aarhus C
"Super arbejde"
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
De Longhi espresso kaffemaskine
900 kr
Galten
Den vil ikke brygge kaffe og den har længe smidt vand
servering
2,000 kr
Galten
Serverings og køkkenhjælp til navngivningsfest med 35-40 gæster. Anretning og afrydning af buffe der bliver leveret. Der er allerede 1 hjælper til anretning af buffe. Lave+anrette let aftensmad plus afrydning.
Barnedåb
1,000 kr
Galten
Der kommer 19 børn den ælste er 6-7 år så noget underholdning, Brug for et tilbud.
Rydde af, fylde op, lave kaffe og den slags
Gentofte
Vi skal holde barnedåb i haven næste lørdag d. 6. Juni og skal i den anledning bruge noget hjælp til al det praktiske. Det drejer sig (blandt andet) om at få mad og drikkevare på bordet, rydde af, sætte i opvaskemaskinen og lave kaffe. Vi har bestilt smørrebrød og maden kræver derfor ingenting 😊Det er kl 11.30-ca. 15 i Gentofte Håber nogen kan hjælpe 😊Med venlig hilsen Sarah
Assistance til barnedåb
Gentofte
Vores tvillinger skal døbes i Gentofte Kirke og arrangementet afholdes hos naboen. Der er uformel buffet i haven, så Inter behov for servering. Der kommer 115 mennesker.Der er brug for ekstra hænder til at åbne vin, lave kaffe, rydde tallerkner af og køre opvaskemaskinen, samt sørge for, at der er pænt og rent i løbet af dagen.Der vil i øvrigt være en meget hjælpsom familie, og vi får minimum 2 personer til at hjælpe på dagen, så man ikke står alene med arbejdet - på forhånd mange tak!
Serveringshjælp til konfirmation 21. august
Gentofte
Vi leder efter hjælp til en konfirmationsfest. Opgaven vil primært bestå i at servere til en konfirmation og efterfølgende oprydning i køkkenet. Maden vil være buffet og der er opvaskemaskine.
Servering
Gentofte
Vi holder 50 års fødselsdag på lørdag den 21/8.Vi vil gerne have hjælp fra kl. 17-21, gerne længere😊 Maden serveres som buffet og leveres. Dine opgaver består af opvask, opfyldning af vin og vin, afrydning, kaffe mm. Ring eller skriv for nærmere info :-)53646479
Køkkenhjælp til barnedåb i Skovby ved Galten
Galten
Vi har brug for hjælp i tidsrummet kl. 10-14 til følgende: - Sætte drikkevarer frem til gæsterne ankommer fra kirken - At sætte det i forvejen anrettede mad frem på et ta' selv bord - Skære brød og anrette småting i skåle - At fylde op af drikkevarer på bordene løbende - At tage service ud sætte i opvasker tømme opvasker - Lave kaffe/the og hælde på kander - Sætte service til kaffe/the samt dåbskage frem på ta' selv bord Vi har brug for hjælp indtil der er lavet kaffe/the og det er hældt på kander klar til servering (ca. kl. 14). Herefter kan vi sagtens selv klare resten af dagen. Det er et selskab på 40-50 personer. Det foregår i et forsamlingshus. Vi søger hjælp af 1 person da maden købes udefra og er anrettet i forvejen hvorfor opgaverne er simple. Søndag d. 10. marts 2019 kl. 10-14.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i galten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i galten, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!