Casper M.
Svendborg
Seneste Anmeldelse
"Casper kan varmt anbefales"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Svendborg
"Casper kan varmt anbefales"
Rudkøbing
"Knokler derudaf, rigtig god til det grove arbejde og vil gerne. Meget flink og sympatisk, rigtig god kommunikation og har holdt alle aftaler. Jeg har haft Lasse og hans kammerat Martin ( uddannet maler ) til at slibe, sætte filt op male. Martin kan sit håndværk og går meget op i flot finish. så min bedste anbefaling."
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Nykøbing F
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Skide godt gået
Bort kørsel af haveaffald
700,-
Flink og rar, god kommunikation . Effektiv og hjælpsom
Ryddet en lejlighed
3,200,-
100% tilfredshed med udførelse af opgaven
Bortkørsel af affald
1,200,-
Opgaven blev udført på meget tilfredsstillende vis.
Omflytning
1,450,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bort kørsel af haveaffald
600 kr
Rudkøbing
Haveaffald bortføres det er på lange land med den rette trailer eller ladbil 2 gange a 6 km
Omflytning
1,500 kr
Rudkøbing
Bortskaffelse af sofa (220 cm x 100cm) samt boxmadras (200cm x 140 cm). Adskilt dobbeltseng og dobbeltmadras flyttes fra 1. sal til stue. Lænestol ombyttes med anden lænestol i hus 100 m herfra. Jeg kan hjælpe med at bære.
Gl olie fyr skal demonteres pilles ned og bort køres
800 kr
Rudkøbing
Gammelt olie fyr skal væk jeg har til og skille det ad
Lugning og bortkørsel af haveaffald
5,000 kr
Rudkøbing
lugning af bede langs skel med meget skvalderkål og gammel bunddækkebeplantning; bortkørsel af kvasbunke, men uden beskæring og græsslåning; der ønskes en fast ordning/abonnement; haveredskaber forefindes; vh torben *** ******, *********** *** **** *********; email: ********************; tlf. ******** email:
Rydning før ejendomssalg
4,500 kr
Rudkøbing
Jeg vil gerne have ryddet op på grund, terrasse samt udhus, før evt. salg af ejendommen. Der ligger haveaffald, byggeaffald og gammelt skrammel der skal køres væk (vores havetraktor skal blive på ejendommen, den skal ikke fjernes).
Bortkørsel af affald
1,450 kr
Rudkøbing
Afhentning og bortskafning af 2 stk. træ-spiseborde (ben er afmonteret, mål 1,8x0,9m og 1,4x0,9m) samt et "udekøkken" (metal stel samt sten bordplade) - stenplade måler 1,3x0,7m og stel har samme mål og en højde på 0,8 m. Jeg kan ikke selv hjælpe med at bære.
Ryddet en lejlighed
3,500 kr
Rudkøbing
Jeg fraflytter min 2 v. Lejlighed og skal flytte til Grønland, selve de ting jeg skal have med mig bliver afhentet af transport firma - men jeg skal have ryddet resten af lejligheden inkl 1 stort skab, 2 madrasser-en kommode, nogle stole samt en del til storskrald/ og eller anden tæt liggende Adr kort kørsel derfra - er dette muligt?
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i rudkøbing til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i rudkøbing, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,600.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!