Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Simon var fantastisk. Punktlig, seriøs, dygtig og virkelig flink. Kæmpe anbefaling"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Simon var fantastisk. Punktlig, seriøs, dygtig og virkelig flink. Kæmpe anbefaling"
Hvidovre
"Venlig og bliver ikke skræmt af min mor men professionel :)"
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Malmö
"Alt fint."
Hedehusene
"Erkan sagde at han og hans søde kone kunne klare alt. Det tror jeg på, flytningen forløb nemt og hurtigt."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
Kokkedal
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
Assens
""Hassan var fleksibel og nem at arbejde sammen med. Klarede opgaven som vi havde brug for helt perfekt.""
Super god oplevelse. Vi fik alt ordnet hurtigt professionelt, og er meget glad for hjælpen
Afhentning af storskrald
2,000,-
Kan kun anbefales
Bortkørsel af blandet haveaffald
400,-
Virkelig søde fyre, effektive og med respekt for kundens hjem og ejendele. Jeg vil helt sikkert bruge dem en anden gang.
Bortskaffelse af klaver
1,300,-
Opgaven udført til aftalt tid og med et smil.
Vækkørsel af affald i trailer. Du skal have bil med træk. 5 km til genbrugspladsen
600,-
Alt udført hurtigt og effektivt.
Trailer tømning
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af tagplader
15,000 kr
Tommerup
Bortskaffelse af tagplader ca. 200 kvm af eternit. De er nedtaget, men skal deponeres. Er ca 1 kvm pr plade og vejer måske 20 kg stk. Det er pakket forsvarligt ind og vi skal bruge en vognmand.
Bortskaffelse af klaver
1,350 kr
Tommerup
Afhentning og bortskaffelse af klaver
Bortskaffelse af klaver
1,350 kr
Tommerup
Afhentning og bortskaffelse af klaver
Trailer tømning
500 kr
Tommerup
Tæmning af trailer. Primært have affald og lidt diverse. Skal køres på forbrændingen, der ligger 5 km herfra i Vissenbjerg. Enten skal egen lidt større trailer medbringes, alternativt må 2 ture forventes.
Afhentning af storskrald
2,000 kr
Tommerup
Vi renoveret et par værelser og fået nye møbler så vi har diverse skrald det skal på lossepladsen. Vi har ikke træk på vores bil så mangler noget hjælp. Vi har sorteret alt i dag på beste vis i brændbart plastik, keramik stål gips osv der er også et gammelt komfur som skal væk som jeg ikke fik med i billedet
Bortskaffelse af fryser og vaskemaskine
2,194 kr
Tommerup
bortskaffelse kørsel af fryser og vaskemaskine og gammel græsslåmaskine. Hvis det er muligt at flytte knallert 45, 3 cykler trillebør græsklipper benzin og 4 ståmåtter i gummi
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i tommerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i tommerup, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,480.00,- til 5,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!