Mohammad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Venlig og bliver ikke skræmt af min mor men professionel :)"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Venlig og bliver ikke skræmt af min mor men professionel :)"
Roskilde
"Super fyr. Kan kun anbefale"
Hedehusene
"God og professionel montering af tv"
Middelfart
"Simon var fantastisk. Punktlig, seriøs, dygtig og virkelig flink. Kæmpe anbefaling"
Kokkedal
"Rigtig flittig, pålidelig og venlig."
Malmö
"Alt fint."
Horsens
"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"
København N
"Punktlig og effektiv"
Sød, rar og hjælpsom. Kan varmt anbefales.
Hjælp til at få tømt loft og kørt på losseplads. Blandet gl. legetøj, tøj og lidt stole mv. ikke store møbler. Tænker at det kan klares på 2-3 timer.
1,200,-
Fint udført. 👍👍
afhentning af flyttekasser/køres til genbrug
350,-
Super god service. Razvan var hurtig og udførte opgaven 100%. Bedste anbefaling herfra
Jeg skal have kørt en brændeovn og et køleskab på genbrug. Det er mulig at køle/frys virker. I så fald er det gratis
500,-
Alt godt, kan anbefales
Køre grene på genbrugsplads
500,-
Super flot arbejde 👌
Klippet hæk 🌳
750,-
Lasse er præcis, effektiv og omhyggelig i både kommunikation og opgave udførsel
Køre affald væk
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg skal have kørt en brændeovn og et køleskab på genbrug. Det er mulig at køle/frys virker. I så fald er det gratis
500 kr
Kerteminde
Jeg har et køleskab, der står ved indgangen til mit sommerhus, der skal køres væk. Desuden har jeg en brændeovn, der er væltet halvvejs ned af trappen - den skal også køres væk.
Køre affald væk
1,000 kr
Kerteminde
Jeg har haveaffald og brædder der skal køres på genbrugsplads 5-10 herfra . Jeg har ikke trailer men kan hjælpe med at læsse. Se billeder i forhold til mængden
fryser
Kerteminde
Jeg bruger det ikke mere det skal bare smides ud eller give væk
afhentning af flyttekasser/køres til genbrug
300 kr
Kerteminde
Afhentning af ca 40 flyttekasser og transportering til genbrugsplads
Haveaffald til genbrugsplads
1,000 kr
Kerteminde
Kørsel til genbrugsplads 5-10 min fra mit sommerhus. Jeg har haveaffald fra især æbletræer og træ fra byggeri der skal køres på genbrugsplads
Køre grene på genbrugsplads
500 kr
Kerteminde
Jeg har beskåret vores to kugleakacier. Men har ikke trailer. Grenene skal køres på genbrugspladsen. 1-2 læs🤷♂️
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i kerteminde til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i kerteminde, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 470.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!