Person afhenter møbler fra hjemmet som en del af Handyhands service.

Afhentning af møbler i Aarup

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Aarup

Møbelafhentere til alle dine behov

Afhentning af møbler

Flytning af møbler

Senge, sofaer, stole, borde

Kørsel til ny adresse

Kørsel til genbrug

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste møbelafhentere i Aarup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon D..

Middelfart

5,0
277 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1506 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Perfekt arbejde"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emil D..

Roskilde

5,0
298 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mohammad S..

Hvidovre

5,0
327 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"👍🏼💪🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Josef E..

Malmö

4,8
220 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Var effektiv, men grundig, og mine projekter er løst med stor tilfredshed."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
572 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Venlig punktlig og ordenlig"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ole Oliver S..

Middelfart

4,8
46 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Det hele gik som aftalt, nemt og enkelt."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marcus E..

Horsens

4,8
6 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God, punktlig og har hænderne skruet rigtigt på"

Verifikationer

Info

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Som altid er Simon venlig,rar og behagelig. Han er effektiv og jeg er tilfreds med at komme af med mit pap

Fjernelse af pap

600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af møbelafhentere

Baseret på 12945 Anmeldelser

4.90
12370
297
69
36
173

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aarup

Bortskaffelse af asbest

25.000 kr

Asbest plader der står pakket i bigbags af ca 1 ton, i godkendte asbest Big bags. Kan tages med kran. Pladerne er hele og er som sagt pillet af for længe siden og står i Big bags. Der er fra 400 kvm stald.let adgang

Pap fjernelse

1.010 kr

Vi skal have kørt pap væk

Fjernelse af pap

600 kr

Jeg har en del pap og papkasser efter jeg er flyttet ind i en ny lejlighed. Det skal kører til en genbrugsstation. Der er et stort læs. Der er både store og lange pap stykker. Det er nemt at komme til skuret, hvor pappen er.

Oprydning og rengøring i udendørs fuglevoliere

2.100 kr

Jeg har brug for en oprydning og rengøring af udendørsfulgevoilere, hvor affald fra fuglefoder m.m. Skal køres på genbrugspladsen. Det kan afleveres i brandbart affald. Ca 6 kvadratmeter og oprydning efter rotteindtræning. Ca 6 til 7 store affaldssække. Har selv trailer der kan benyttes. Der er nem adgang.

bortskaffelse af gammel skurvogn

5.000 kr

Jeg har en gammel stor skurvogn på min grund som skal fjernes og skrottes. Den står klodset op med er i meget dårlig stand så skal nok løftes op med kran. Der er en massiv jernramme i bund, ellers er alt andet uden værdi på den. Jeg ved ikke hvor stor den er eller hvad den vejer, jeg har lige overtaget ejendommen hvor den står. Håber foto kan hjælpe. Det er nemt at køre med kranbil ned til hvor den står. Der er hårdt underlag hele vejen med blanding af grus/knust asfalt Jeg skal høre hvad det vil koste af få den afhentet og skrottet

Afhentning af 6 fyldte paller

2.000 kr

Der skal flyttes 6 paller med indpakket gamle tagplader. Disse skal leveres på genbrugsstationen i Risskov. Du skal selv kunne læsse pallerne og have køretøjet/trailer mv til transporten.

Hækkeklipning + fjernelse af haveaffald

Almindelig klipning af bøgehæk og fjernelse af hækkeaffald + fjernelse af yderligere haveaffald. Snarest muligt

Hvad tilbyder møbelafhentere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at booke en afhentning af møbler, bør du gøre følgende:

    1. Opret opgaven: Begynd med at beskrive, hvad du præcist har brug for, og hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv budget: Skriv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Ved at gøre dette hjælper du handyhanderne, så de kan tilpasse deres tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af opgaven vil handyhandere, der gerne vil hjælpe dig, sende deres tilbud.
    4. Vælg din møbelafhenter: Gå de tilbud igennem, som du har modtaget, og vælg den handyhander, der passer bedst til dine forventninger.
    5. Sæt i gang: Når du har accepteret et tilbud, kan arbejdet gå i gang. 
  • Når afhentningsopgaven er færdig, betaler du nemt og sikkert gennem Handyhand. Sådan ser betalingsprocessen ud:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til møbelafhenteren.

    Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander, der kan hjælpe med dine møbler:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Send anmodningen afsted.
    8. Afvent møbelafhenterens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

     

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • For at finde den bedste hjælper til opgaven bør du bruge Handyhands system. Her kan man læse anmeldelser af den enkelte handyhander fra tidligere kunder og se ‘udførelsesrate’ og bedømmelser om punktlighed og effektivitet med mere. Dette giver dig et billede af kompetencer og mødestabilitet og muligheden for at træffe en velovervejet beslutning, når du booker hjælp til afhentning af dine gamle møbler.

  • Hvis du vil i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi kan hjælpe dig med mange forskellige spørgsmål - fra teknisk assistance på hjemmesiden og app’en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Her anbefaler vi, at I bruger Handyhands interne beskedsystem:

    • Skriftlig aftale: Al din kommunikation med handyhanderen kommer til at stå i vores system, hvilket sikrer klarhed og tryghed for jer begge.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under eller efter selve arbejdet, kan du nemt tilgå jeres korrespondance her.
    • Ved ændringer: Hvis der sker ændringer, kan I let kommunikere og opdatere hinanden.

    Det er vigtigt ikke at kommunikere uden for Handyhands platform, så der sikres de bedste betingelser for at få hjælp og støtte fra Handyhand om nødvendigt. 

  • Ja, når møbelafhentningen er overstået, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. du angiver din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en møbelafhenter med Handyhand?

At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:

  1. Sammenlign flere tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne tilbud fra forskellige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den bedste baseret på blandt andet anmeldelser.
  2. Fleksibilitet: Med Handyhand er der mulighed for at få skræddersyet arbejdet, uanset om det handler om, at du gerne selv vil deltage i arbejdet, eller andre særlige krav.
  3. Lave priser: Vores konkurrenceprægede budsystem gør det muligt for dig at finde billige løsninger på møbelafhentning.
  4. Sikker betaling: Betalingen foregår sikkert og trygt gennem Handyhands system. 
  5. Effektivitet og lokalt fokus: Hurtig oprettelse af opgaver samt tilbud fra lokale hjælpere sørger for et effektivt forløb og muligheden for skræddersyet service. 

Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i aarup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbelafhentere i aarup, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 600,00,- til 2.200,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!