Sajjad S.
Hvidovre
Seneste Anmeldelse
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Afhentning af møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Køleskab til møbler
Alle køleskabs flytteopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hvidovre
"Utrolig godt tilfreds og en god oplevelse. Kan kun anbefale Sajjad :)"
Malmö
"Hurtig, nemt og flot arbejde!"
Roskilde
"Suverænt og fejlfrit!"
Odense SØ
"Hurtig og effektiv hjælp"
Middelfart
"Anbefales helt sikkert!!"
Hedehusene
"Makes sure everything works fine and provides alternative solutions in case of finding obstacles"
Odense M
"."
Odense SV
"At arbejdet bliver udført trods udfordringer"
Lynhurtig svar på opgave og udførsel meget kort efter 👍 Kan klart anbefales!
Afhentning af pap og flamingo fra nye møbler.
320,-
Fuld tilfreds med opgavens udførelse og kommunikationen
Afhentning af haveaffald, smågrene og græs
500,-
Aram løste opgaven perfekt TAK FOR HJÆLPEN
Afhentning og bortskaffelse af seng
700,-
Godt rbejde
Afhentning af sofa
2,000,-
Alt gik efter planen. Alle mine anbefalinger herfra ☀️
Afhentning af defekt vaskemaskine
300,-
Sød, rar og hjælpsom. Kan varmt anbefales.
Hjælp til at få tømt loft og kørt på losseplads. Blandet gl. legetøj, tøj og lidt stole mv. ikke store møbler. Tænker at det kan klares på 2-3 timer.
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bortskaffelse af værkstedsskrald
490 kr
Otterup
Har skrald fra et værksted, tomme og halvfyldt farlige bøtter i 3 store plastik kasser og spand med bruser og maling, olie, 10 poser sorteret brændbart skrald i klare poser, lidt træ. Sender et billede med men der er ikke billeder af poserne og der er mere kommet i den stak på billedet Ingen tunge genstande Nemt at komme til bagved værkstedet Regning skal sendes til eksmand da han ikke deltager i projektet.
Fjernelse af jord/perlesten
2,000 kr
Vester Skerninge
Perlesten med dertilhørende ukrudt skal væk i ca 10 cm. Dybde. Graves af og køres væk. Så der mere eller mindre kun er jordbund tilbage og klart til nyt lag perlesten. Om man vil gøre det med skovl eller minilæsser bestemmer man selv. Indgang er 110cm bred. 27 kvm.
Én uges leje af 12-20 m3 åben container til haveaffald inkl. stød/rødder.
2,000 kr
Odense SV
Én uges leje af åben container på 12-20 m3 til haveaffald inkl. stød og rødder.
Kørsel af klaver og storskrald
1,238 kr
Odense S
køre lille klaver (længde 130 cm bredde 60 cm højde 92 cm) ,etlille tæppe, 2 tunge krukker, en spånplade, alt til storskrald
Køre ting væk
500 kr
Middelfart
Ikke en helt fast dage som jeg har skrevet
Flyttet en stor sten
800 kr
Langeskov
Skal have fjernet en stor sten, CIRKA 80x40x50 cm Den ligger ud til vejen så nem adgang, stenen skal smides ud.
Bortskaffelse af jord
300 kr
Søndersø
Bortskaffelse af jord fra have. Billedet er taget inden jeg selv gik i gang, nu er der cirka halvdelen tilbage.
Hjælp til haveaffald og afhentning af møbler
700 kr
Odense M
Hej, Jeg søger en der vil køre en trailerfuld haveaffald til genbrugspladsen, fra vores adresse i Odense M. Derudover skal der hentes nogle møbler jeg har købt på marketplace: Et mindre skab i Ringe og to vitrineskabe i Nørre Lyndelse, hvor der skal bruges en flyttetrailer fra freetrailer eller en varebil. Målene på møblerne er: Lille skab: 81x37x134 Vitrineskab to stk, mål pr skab: 80x30x202 Opgaven skal klares onsdag d. 12/6 mellem kl 13-18 😊 opgaven kræver måske to personer, hvis man ikke selv kan bære møblerne. Møblerne skal bæres ud fra huse
Bortkørsel af vinduer og rockwool
300 kr
Odense C
Bort kørsel af 2 vinduer samt 10 poser med rockwool og diverse. I skal have bil og trailer til rådighed. Der er ca 1.5 km til genbrugspladsen.
Hjælp til at flytte sofa
300 kr
Odense S
Skal have hjælp til at hente en sovesofa i Højby og have den kørt til Bolbro. Derudover skal en gammel sofa køres fra Bolbro til nærmeste genbrugsstation 😊 Vi er to til at slæbe, så det er kun transporten vi har brug for hjælp til. Gerne hurtigst muligt!
Bortskaffelse af jord
250 kr
Søndersø
Bortskaffelse af jord fra have. Der er allerede blevet fjernet noget af jorden (billedet er taget inden)
Når du står og skal have flyttet nogle møbler med det ene eller det andet formål, er det værd at vide lidt om, hvad du kan forvente. Vi fortæller lidt om her, hvad møbelafhentning omfatter, samt hvilket udstyr der anvendes.
En møbelafhenter tilbyder som regel en række servicer inden for kategorien afhentning af møbler:
Aftal nøje med den, du hyrer, hvad forventningerne er til arbejdet, f.eks. om de pågældende møbler skal stå klar, eller om det forventes at handyhanderen deltager i at skille dem ad eller lignende.
Den person eller det firma, der specialiserer sig i afhentning af møbler, kan have forskellige betegnelser:
Det kan variere, nøjagtigt hvad de enkelte tilbyder afhængigt af deres fokus inden for branchen.
I stedet for at få afhentet sine møbler, er der andre muligheder man selv kan gøre, f.eks.:
Når du bestiller en møbelafhentning, kan det være en god idé at gøre sig disse overvejelser på forhånd:
Den, der kommer og henter dine møbler, bruger en række bestemte redskaber, så afhentningen kan foregå sikkert og effektivt. Dog kommer brugen af remedier også an på, hvad formålet med flytningen er, men udstyret kan blandt andet omfatte:
Normalt medbringer møbelafhentere selv alt nødvendigt udstyr, når de udfører deres service, men det kan afhænge af opgaven og af, hvilke særlige behov der er i forbindelse med dine møbler. Drøft altid med den, som kommer og henter for dig, hvad der er brug for, og hvem der står for det.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige møbelafhentere give deres bud på opgaven via Handyhand, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for møbelafhentning kan blive påvirket af flere faktorer:
Det er desværre ikke muligt at få skattefradrag i forbindelse med afhentning af møbler. Følg med på Skats hjemmeside og se, hvad der giver ret til fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Dem, der typisk kan bruge hjælp til at få hentet møbler, er:
Under afhentning af møbler kan der opstå nogle nye behov, man ikke har forberedt sig på. Tænk derfor det hele igennem så godt som muligt og inddrag f.eks. dette i dine overvejelser:
Nej, når du bruger Handyhand, behøver du ikke at lave en kontrakt. Platformen tager sig af det nødvendige fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet med papirarbejde.
Der findes nogle miljøvenlige tiltag, du med fordel kan sørge for i forbindelse med møbelopgaven. Aftal altid proceduren på forhånd med den, som kommer og skal hjælpe dig, hvis du stiller særlige krav til bæredygtige løsninger:
Som regel kan denne type arbejde godt klares, mens du ikke er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det - især hvis det kræver adgang til dit hjem. Bedømmelser og anbefalinger kan for eksempel være med til at give tryghed, men vurdér det også selv. Tænk f.eks. over.
Selvom det kan være praktisk at få ar’bejdet udført, mens du ikke er hjemme, er det vigtigt, at begge parter er indforstået med aftalen. Drøft derfor en sådan aftale i god tid inden.
Du kan med fordel forberede et par ting, når du skal få afhentet møbler:
Nej, det kræver typisk ikke en særlig uddannelse at afhente møbler. Det er ofte erfaring i branchen, der vægtes højest.
Nogle møbelafhentere hos Handyhand tilbyder garanti for deres arbejde, men ikke alle. Hvis man ønsker garanti, er det vigtigt at drøfte det med den enkelte handyhander, inden opgaven påbegyndes.
Af sikkerhedshensyn bør man være opmærksom på forskelligt i forbindelse med flytning af møbler:
At booke en møbelafhenter gennem Handyhand er nemt og du får en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en møbelafhenter i Fyn til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien møbelafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige møbel afhentere i Fyn, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af møbler kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 1,230.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!