Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Vejby
"Super god"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fødselsdagskage til 8-årlig dreng (legotema)
500 kr
Gilleleje
Jeg eftersøger en fødselsdagskage i Legotema (feks med små legoklodser i fondant i forskellige farver). 13 personer. Allergier: nødder (mandel tåles), og sesam. Må gerne leveres men afhænger af pris. Kan afhentes i en radius af 15 km fra Gilleleje. Smag: enten gulerodskage med cream cheese creme eller chokoladekage med saltkaramel og Dulce de leche smørcreme.
50 års
2,473 kr
Gilleleje
Sushi skal laves til 30 mennesker i vores hus i Gilleleje. Vi har køkken med det hele. Der skal bare være nok af det hele og blandet sushi med alt tilbehør
Hjælp til 70 års fødselsdag
1,500 kr
Gilleleje
Hjælp til 70 års fødselsdag. 30 gæster Søger erfaren, frisk venlig person der kan Tilberede og opvarme færdiglavet mad: kød og salater til buffet, der er skriftlig anvisning. Kander med isvand, sættes på bordene og vedligeholdes. Lettere servering af vine, dessertvine, øl og vand. Afrydning af bestik, tallerkner efter forret, samt efter hovedret og dessert. Vedligeholde samt rydde buffeten, efter spisningen, Klargøre dessert til buffeten samt brygge kaffe på filterkaffemaskiner, koge thevand hælde på thermokander, bringes til bordet. Fylde chokolader og slik i skåle som stilles på bordene efter desserten. Fylde chips i skåle sættes på bordet efter dessert. Opvask i opvaskemaskine. Rene tallerkner, bestik, glas og kopper sættes på plads.
Servering og oprydning til bryllup
2,000 kr
Gilleleje
Bryllup ca 60 personer. Let anretning af mad, servering ved borde og oprydning/opvask. Der er opvaskermaskine. Arbejdstid kl 14 - 20. 1-2 personer
Gilleleje
3,000 kr
Gilleleje
Hjælp til madlavning til 35 gæster
Hjælp til konfirmation
50,000 kr
Gilleleje
Vi skal holde konfirmation i et stort sommerhus ved Gilleleje. Vi bliver ca 40 mennesker. Vi får mad udefra og dette skal varmes, og anrettes på buffetbord. Så både forret, hovedret og dessert tager gæsterne selv fra buffetbordet. Derudover skal der vaskes op og køkkenet skal ryddes op. Hvis der er tid ville det være dejligt at vi kunne hjælpes ad med diverse tomme flasker på bordet osv. Vi klarer selv natmanden. Arbejdstiden er ca 17 - 22 Skriv gerne din timeløn i din tilbagemelding til os.
Morgen og aften mad
20,000 kr
Gilleleje
Vil gerne have en pris på en kok der kan komme og lave morgen og aftensmad til et forskelligt antal gæster imellem 4 og 12 over en periode på 7 dage Vh Glenn
Abe fest
2,005 kr
Gilleleje
Abe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe fest
Hjælp til fest
Gilleleje
Vi skal holde konfirmation i et sommerhus i Gilleleje. Vi skal have mad udefra og det bliver buffet. Vi har brug for hjælp til at varme nogle af retterne sætte maden på buffet-bordet tage af bordet opvask lave kaffe osv. Natmaden klarer vi selv. Så vi regner med at det er fra kl 17 til ca 23 stykker. 5. Juni
Fødselsdagsfest 2 x 70 års fødselsdagsfest
Gilleleje
Der er udsendt 30 invitationer hvoraf 6 børn. Festen bliver afholdt i sommerhus ved Smidstrup. Maden er buffet og bliver leveret fra catering (aften). Opgaven består i: anretning af drikkevarer og chips til velkomst. Modtage maden. Borddæning og anretning af buffet. Evt. opvarmning. Udskæring af kød/brød. Sørge for drikkevarer undervejs. Lave kaffe. Afrydning og opvask (maskine). Efterfølgende anretning af chips og drikkevarer. Antal timer efter aftale. Lørdag den 6. Juni 2020. Fra kl ca. 16.30 efter aftale. Antal timer ca. 5 efter behov/aftale.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i gilleleje til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i gilleleje, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 830.00,- til 2,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!