Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Vejby
"Super god"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
alt fint - tusind tak
Hjælp til fest
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til havefest og grill
1,500 kr
Græsted
Hjælp til fest fra kl 13-21 lørdag den 21. September 2024. Festen er uformel, havefest ifm vores kobberbryllup (60 gæster, heraf 12 børn under 10år). Starter med eftermiddagskaffe hvor gæster kommer løbende fra kl 14.00. Der er ikke siddende middag, men grillmester som kommer og laver helstegt pattegris, servering fra kl 18.30. Vi forestiller os at personen laver: - kaffe og the (eftermiddagskaffe) - fylde køleskab med tag-selv drikkevare (dåser med mulighed for engangsglas) - Alm. Hjælp til køkken ifm anretning eftermiddagskaffe (kage,frugt og småkager) eftermiddagskaffe er på engangsservice - afrydning og opvask (der er lille opvaskemaskine) aftensmad på alm service. - sikre at badeværelse (1) holdes pænt og udskiftning af håndklæder - holde køkken - evt. hjælpe grillmester med mindre opgaver Vi forestiller os en person Festen afholdes i sommerhus Udsholt, Græsted Venligst Gitte
Havefest: opsætning af telt og buffet
20,000 kr
Græsted
Havefest, opstilling af telt, med borde og stole, frokost buffet ca 40 personer
Køkkenhjælp til privat fest
1,270 kr
Græsted
Vi ønsker hjælp i køkkenet, afrydning efter middag og sætte kaffe og kage klar til vores private fest med ca 40 gæster
Hjælp til fest
1,500 kr
Græsted
Dække borde, forberede mad, stille mad an, stille drikkevarer frem, rydde ud, vaske op.
Servering og tilberedning af mad til barnedåb
960 kr
Græsted
Vi afholder barnedåb for vores lille pige Stella den 16. okt., hvor vi vil blive ca. 30 mennesker. Vi ønsker 1-2 selvstændige og erfarne køkkendamer/herre. Opgaven vil i store træk bestå af følgende: - Modtagelse af mad fra Kokken og Jomfruen - Opsætning af drikkevarer - Tilberedning og opsætning af mad til buffetbord - Løbende opsætning af mad og drikkevarer, som det bliver spist og drukket - Pakke rester af mad ned - Rydde af buffetbordet - Opsætning af bord med dåbskage og kaffe mm. - Lave kaffe - Rydde af kage og kaffe bord - Tage af bordet og sætte i opvaskemaskinen - Tømme opvaskemaskine Fra ca. 9:30 til 17:30 Timepris : 120 kr Forventet tid: 8 timer Forventet beløb: 960
Grillning af en pattegris
Græsted
Der skal grilles en pattegris til et bryllup med 70 gæster. Grill gris og anvisning er på adressen. Opgaven består i at styre grillen og skære grisen. Servering og tilbehør bliver håndteret af servicepersonalet. 21.08.2021 Grisen skal serveres omkring 19.30 og skal have grillet en 4 timer før den serveres.
køkkenhjælp
Græsted
diverse køkkenhjælp til privat fest i have . Opvask ( maskine) afrydning efter buffet kaffebord samt diverse anden hjælp i køkkenet. tirsdag eftermiddag d. 27. juli kl 1230 til 1730 ialt 5 timer.
Hjælp i køkken og anretning af maden
Online
Køkkenhjælp til 70 års fødselsdag. ca. 30 personer Varme og anrette maden ( kommer fra catering) Kaffe/the brygning rydde køkkenet efter spisning
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i græsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i græsted, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,230.00,- til 15,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!