Ida C.
Slangerup
Seneste Anmeldelse
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Slangerup
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushi Kok
10,000 kr
Slangerup
Vi søger en Sushi kok, der løbende kan lave mad til 30 mennesker. Vi vil gerne have det som "running sushi" med 4-5 forskellige slags Maki. 2 slags hosomaki og 2-3 slags Nigiri
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,560 kr
Slangerup
Navngivingsfest. Hjælp til at anrette buffet og rydde op, bære bestik ud i opvasker og smide paptallerkner ud. Fylde mad op. Anrette kaffe til buffeten til kagen. 50 voksne måske. Fra kl 12-15.30 ca.
Varme mad, tage af borde, vaske op, fylde buffet
1,500 kr
Slangerup
Der afholdes barnedåb hvor der serveres buffet, og kagebord du skal hjælpe med at lune lidt mad(det meste får vi varmt) sætte mad på buffet bordet, tage brugt service af bordende og fylde kagebord op, lave kaffe samt rydde op undervejs.
Bryllupsbilleder ca 1 times tid. Kun til borgerlig vielse på lokation og par billeder efterfølgende
4,000 kr
Slangerup
Billeder af bryllupsceremoni/vielse som er udendørs og derefter bryllups par billeder, både med og uden børn
Servering til buffet
Slangerup
Vi vil gerne have hjælp til en reception buffet Maden kommer udefra der er få retter der skal lunes og så er det at holde buffeten kørende og lave kaffe og rydde op efter spisningen. alt service er enegangs der kan komme nogle fade of skåle der skal vaskes op. Jeg håber der er en der har lyst til at hjælpe os. Mvh. Lou Dato 27/8-22 vi starter kl. 14:00
Servering og oprydning efter brunch
Smørum
Servering og oprydning ved brunch
Afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation den 29-08-2021
Slangerup
Vi skal bruge hjælp til afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation. Vi dækker selv bord maden er buffet og der er høflig selvbetjening af drikkevarer så det er et spørgsmål om at rydde af vaske op og sætte frem til buffet samt kage og kaffe lidt senere. Der kommer ca. 50 personer til kl.13. Søndag den 29. August 2021
Hjælp til konfirmation i Slangerup
Slangerup
Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30
Vi er to piger der kunne tænke os at hjælpe med servering.
Slangerup
Vi er begge 13 år vi har serveret før vi har ikke mulighed for at blive transporteret en time væk men vi kan godt komme lidt rundt omkring. Skriv hvis du er interesseret.😊 K
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i slangerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i slangerup, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!