Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushikok til fest
14,000 kr
Stenløse
Vi ønsker en sushikok, der kommer og laver middag til cirka 45 mennesker. Det er en konfirmation i Stenløse. Der er industrikøkken. Vi ønsker blandet sushi og sticks. Kokken medbringer alle ingredienser. Vi vil gerne spise klokken 18:30. Det laves som en buffet.
Guitarist til havebryllup
1,200 kr
Stenløse
Sanger med guitar, til stemnings og baggrundsmusik, i forbindelse med et havebryllup, hvor der kommer ca. 80 mennesker. Fra ca. kl. 1330 og frem til kl. 1630, med pauser ind imellem,
Servering og oprydning til navngivningsfest
1,000 kr
Stenløse
Servering (buffet), opvask, oprydning, brygge kaffe til navngivningsfest for familie. Vi bliver 29 voksne og ca 14 børn. Vi har bestilt mad fra Gaudium der skal varmes og serveres. Gæster er inviteret til klokken 14, hvor vi tænker at byde på noget at drikke og derefter mad serveret ca 14.30/15. Efter mad serveres kaffe og kage. Vi har to ovne. Vi har en opvaskemaskine (kan køre 1 times program). Skriv for mere info.
Receptions mad til begravelses arrangement
10,000 kr
Stenløse
Begravelses arrangement. Vi forventer ca 80 gæster. Vi ønsker nemme småretter der kan nydes stående. Menuen skal ikke bestå af dessert eller søde sager. Antallet af småretter er ikke vigtig, men vi ønsker at holde det omkring eller under 10.000
Stripper søges til lille fest arrangement
1,500 kr
Stenløse
Vi holder en lille påskefrokost, blandet mænd og kvinder. Hertil søges en kvindelig Strip Danser. Mellem en halv og en hel time,. Der serveres mad og drikke hvis man vil. Transport kan arrangeres. Kom gerne med bud
Servering, oprydning etc. til konfirmationsfest
1,200 kr
Stenløse
Hjælp til servering til middag, oprydning, opvask etc. samt kaffe efterfølgende.
Hjælp til konfoirmationsfest
1,000 kr
Stenløse
Vi skal holde konfirmation for vores søn Anders og har brug for en eller to personer til at hjælpe med opvask, anretning af mad og lignende. Maden er buffet og vil blive lavet af en kok, der er på stedet. Festen starter kl. 14, så vi kunne godt bruge hjælp fra ca. kl. 13.30 - 20.00
Hjælp til fødselsdag
2,000 kr
Stenløse
Vi skal holde stor 1-års fødselsdag/navngivning for vores datter, og har brug for hjælp hele dagen til klargøring af buffet/catering, servering af te, kaffe, snacks og drikkevarer, samt andet praktisk.
Servering til bryllup
4,500 kr
Stenløse
OBS OBS OBS Denne opgave var egentlig afsat til en anden kvinde ved navn Ulla, men da Handyhand har lavet om på deres design kan jeg ikke længere se mine tidligere beskeder. Derfor håber jeg nogen vil være behjælpelig med denne opgave ULLA HVIS DU SER DETTE MÅ DU MEGET GERNE HENVENDE DIG TIL OS HURTIGST MULIGT! BESKRIVELSE Hej derude. Min kommende mand og jeg vil meget gerne have fundet et par drenge/piger/mænd/kvinder der kan hjælpe os til vores bryllup! Det gælder opgaver som først på dagen vil være hjælp til receptionen som foregår efter vielsen kl. 13 og til omkring kl. 16.30: • Dække op til reception så mad og drikkevare stilles frem • Hælde velkomstdrinks op til folk der kommer til receptionen. • Samle tallerkener og andet op efter endt reception 10 min væk i bil bliver selve festen afholdt i et selskabslokale fra 16.30 - 22-23 • Tage imod maden når det kommer til festlokalet • Foretten kommer portions anrettet men skal serveres • Under forretten vil vi gerne have serveret hvidvin (således at der hældes hvidvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne. • Samle tallerkener efter endt måltid • Hovedretten skal serveres i fade og kødet der kommer skal skæres og serveres. Løbende vil vi gerne have fadende fyldt op. • Under hovedretten vil vi gerne have serveret rødvin (således at der hældes rødvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne • Samle tallerkener efter endt måltid Omkring kl. 21.00 tænker vi at kagen stilles frem hvor vi som brudepar skærer for så der skal vi have hjælp til: • Stille bryllupskage frem • Efter vi har skåret for skal kagen skæres ud og serveres til gæsterne. • Imens kagen spises vil vi gerne have serveret dessertvin (således at der hældes dessertvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne. • Samle tallerkener efter endt måltid Undervejs og efter middagen skal der vaskes op og der er vaskemaskine (mener faktisk det er en industri opvaskemaskine) Hvis dette lyder som noget du kunne tænke dig så glæder vi os til at høre fra dig! Brylluppet finder sted d. 22-10-22 kl 13-14 og til omkring kl. 22-23
Hjælp til fest
Stenløse
60 års fødselsdag i hjemmet med 17 deltagere (søde damer). - lave velkomstdrinks - sætte mad frem der kommer udefra - Tage lidt ud af bordene - Rydde op efter maden - Sætte i opvaskemaskinen - Lave kaffe Lørdag den 18. juni kl. 17- 22.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i stenløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i stenløse, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!