Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
3,000,-
Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,000 kr
Hillerød
Oprydning af servicer, der skal i opvaskmaskinen og tages ud igen. Efter kagerne og boller. Middag: Hjælp med at sætte maden ud på bordet til en buffet og rydde op bagefter: servicer og mad. Lave kaffe og te. Stille kopperne ud, chokolade osv. Oprydning til sidst. Ca 5 timer i alt. Fra kl. 16:30. Ca. 40 gæster i Hillerød.
Køkkenhjælp
1,000 kr
Hillerød
Bagekartofler tilberedes i ovn ifølge anvisninger til 25 personer (ovnen kan rumme 25 bagekartofler af gangen). Bagte kartofler, tilbehør og andet mad sættes frem på buffet til gæsternes selvbetjening. Der skal ikke medbringes noget af hjælperen.
Eventfotograf til navngivningsfest
1,870 kr
Hillerød
Vi afholder navngivningsfest for vores søn d. 27/7 i Hillerød og søger en eventfotograf, der kan tage stemningsbilleder i løbet af dagen samt familiebilleder lige inden festen går igang. Fotograferingen ventes at være fra 10.30 og ca. 4-5 timer frem. Der forventes som minimum 100 billeder, gerne udvalgt og hvis relevant redigeret af fotografen. Billederne ønskes leveret digitalt i høj opløsning.
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
2,000 kr
Hillerød
Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op
Grillmester
2,000 kr
Hillerød
Vi søger en grillmester til en bryllupsfest i haven med stort telt. Vi sørger for kød og gasgrill men mangler mesteren. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer. Gæster kommer kl 15, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18.30. Der vil komme personale til at servere salat buffet, rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer. Gode ideer er velkommen.
Køkkenhjælp til fest
1,590 kr
Hillerød
Opvask (der er opvaskemaskine), afrydning, brygge kaffe og te til fest med ca. 50 gæster. Regner med at hjælen skal være fra 17.00 - 21.00
Hjælpe med at få lavet kopier af festlige julesange til Dame julefrokost+50
Hillerød
Hej jeg søger hjælp til at udskrive nogle festlige julesange en 4 stykker til en Dame julefrokost+50 Jeg skal bruge 14 stk til den 30.November. Håber der nogen der kan hjælpe med det. På forhånd tak.
Brunch buffet til barnedåb 1. oktober 2023
7,500 kr
Hillerød
Vi søger et tilbud på levering af brunch buffet til barnedåb d. 1/10-23, maden skal leveres i foliebakker klar til at blive lunet og serveret. Her er hvad vi påtænker os som muligheder i buffeten, buffeten skal være til 40 mennesker Pandekager (amerikanske og almindelige) Røræg Bacon Krydrede brunch pølser Frugtfad Ost og kiksefad med vindruer Pålægsfad Melon og parmaskinke Franskbrød, rugbrød og rundstykker Kom gerne med forslag til ekstra retter som kunne være en god ide. Det er vigtigt at tænke realistisk i forhold til maden, da mange i familien kan spise rigtig godt ☺️ Der er ikke behov for serveringspersonale, da maden blot skal leveres.
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i hillerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i hillerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,480.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!