
Se profil
Yuliia V..
København N
verificeret
Seneste Anmeldelse
"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."
Verifikationer
Info

Hovedrengøring af bolig
Aftørring af skabe og skuffer
Alle former for rengøring i hjemmet
Vask og støvsugning af gulve
Rens af møbler og tæpper
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
København N
verificeret
"Fint arbejde med at gøre hus rent efter det var blevet tømt."
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Nøyaktighed"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Søde og venlige mennesker. Dog så måtte jeg gå meget igennem og de skulle igennem flere af tingene igen inden det blev ordentligt rent. Men det blev rent til sidst"
Info

Se profil
København S
verificeret
"Super tilfreds med Malenas arbejde - hun fik klaret rigtig meget på den tid hun var der og kom ind i alle skabe og på alle overflader ☺️ ville bestemt anbefale!"
Info

Se profil
Brønshøj
verificeret
"Det var fint"
Info

Se profil
Dragør
verificeret
"Mohamad var dagens mand i skysovs som man siger. Hurtig, effektiv og det arbejde vi har fået udført fås ikke til en bedre pris. Bedste anbefalinger herfra :)"
Info

Se profil
København SV
"Meget tilfreds"
Info

Jeg har haft fornøjelsen af at få hjælp fra Sigurd der virker meget flink og tillidsvækkende. Sigurd kom præcis til aftalt tid og jeg oplevede en god kommunikation ift at indgå aftale om dag/tid. Ift selve opgavens udførelse fik jeg det indtryk at Sigurd fungerer bedst med afgrænset opgave(r) og en klar instruktion ift opgaveløsning/opgavens udførelse. En sådan opgave vil jeg fint kunne booke Sigurd til. Sigurd endte konkret med at støvsuge gulv og andre støvsugervenlige flader.
Rengøring, anden hushjælp
400,-

Helt fantastisk arbejde og kommunikation! Anayet er pligtopfyldende, effektiv og dygtig. Kan klart anbefale ham som en super handyman!
Hjælp med opgaver i lejlighed på Frederiksberg til timepris (flytning af møbler, rengøring m.v.)
1.111,-

Zahida and her colleague did a great job!!
Rengøring efter nytårsfest
1.350,-

Senthil udførte med stor omhyggelighed rengøring i min lejlighed. Han var effektiv, grundig og lejligheden skinner! Han er dertil punktlig og meget behagelig. Han får mine bedste anbefalinger!
Rengøring
700,-

Kæmpe fornøjelse at få hjælp af Stine, hun er super skarp, løser opgaven til perfektion og er desuden sød og behagelig! Jeg vil bestemt kontakte Stine igen med andre opgaver!
Rengøring af badeværelse (erfaren)
600,-

Alt fint dog overset panelerne
Fraflytnings rengøring/cleaning
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Flytterengøring
2.210 kr.
Flytterengøring af en tom 4-værelses lejlighed på 78 m². Opgaven omfatter grundig rengøring af hele lejligheden, inklusive afkalkning af fliser og armaturer på badeværelset samt rensning af ovnen i køkkenet. Der skal ikke pudses vinduer, og du skal selv medbringe alt nødvendigt rengøringsudstyr.
Rengøring af lejlighed
700 kr.
Let Rengøring af lejlighed, 100 m2; - Alle overflader skal tørres af med våd klud - Køkken (10 m2) og bad (3 m2) skal rengøres - Støvsuge alle gulve - Vaske alle gulve Der skal medbringes alt selv, på nær støvsuger haves. Der skal bruges parfume-fri vaskemiddel. 1. sal
Standard rengøring af lejlighed på Frederiksberg - 2 timer
500 kr.
Hej handyhands. Jeg søger en hjælpende hånd til en standard rengøring af min lejlighed på Frederiksberg i dag (onsdag) i dagtimerne. Jeg har brug for at få bund i det basale, så lejligheden fremstår pæn igen. Jeg ved godt budgettet er lavt, men det er det eneste jeg har råd til, og så spørger du nok dig selv, jamen hvorfor gør du så ikke selv rent? Jamen det ville jeg ønske jeg kunne, men jeg har desværre noget personligt der gør at det ikke er så ligetil. Så derfor er jeg her. Det er ikke en hovedrengøring, men en almindelig ugentlig rengøring, da jeg nu har udskudt det i 2 måneder, og min roomie er ved at blive irriteret over det. Da jeg kun booker 2 timer, er prioriteringen som følgende: 1. Høj prioritet: Køkken, badeværelse, stue og det ene soveværelse. 2. Lav prioritet (hvis tid): Spisestue og det andet værelse (disse kan springes over eller kun støvsuges). Ellers skal der generelt: • Støvsugning og gulvvask • Aftørring af overflader/borde. • Rengøring af toilet, vask og bad. • Køkken: Aftørring af bordplade og vask + udvendigt af hårde hvidevarer (ikke indvendigt) • Udstyr: Jeg har støvsuger, moppe/spand, klude og rengøringsmidler stående klar til dig, men hvis du selv har noget du er glad for, er du meget velkommen til at tage det med og bruge :))
Rengøring efter flytning
1.500 kr.
Rengøring af 100 kvm lejlighed efter flytning. Inklusiv af tørring af skuffer, skabe og køleskab m.m. Alle møbler er flyttet og lejligheden er tom.
Når du ønsker at hyre rengøringshjælp til dit hus, kan der være mange praktiske spørgsmål, der presser sig på. I dette afsnit dykker vi ned i, hvad en husrengøring konkret kan indebære. Vi kommer også ind på de forskellige typer af husrengøringsservices samt udstyret og produkterne, arbejdet som oftest kræver.
En husrengøringshjælp udfører en række opgaver som del af sin service inden for kategorien 'husrengøring'. Opgaverne omfatter typisk:
Som regel kan rengøringshjælpen som minimum tilbyde følgende kategorier af rengøring:
Den person eller det firma, der udfører husrengøring, betegnes typisk som:
Som regel anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til opgaven:
Det er vigtigt, at du og husrengøringshjælpen aftaler, hvem af jer der stiller udstyret til rådighed. Måske tilbyder handyhanderen det som en del af sin service, eller du foreslår som kunde at stille det til rådighed, som du selv ligger inde med. Hav en god dialog om det, så der er enighed forud for opgavestart.
Blandt de mest almindelige produkter til brug ved husrengøring er:
Det er vigtigt, at du og din rengøringshjælp taler om, hvem der sørger for diverse produkter inden start. Ofte kan kunden måske tilbyde at stille produkterne og rengøringsmidlerne til rådighed, men mangler bare en hjælpende hånd til at udføre arbejdet. Andet kan også aftales mellem jer, men husk at lade jeres aftale være afspejlet i prisfastsættelsen.
Frekvensen af rengøring i hjemmet afhænger af personlige behov og præferencer. Dog kan man med fordel tænke på, at hyppigere rengøring kan være med til at forhindre ophobning af støv og skidt, hvilket gør den overordnede rengøringsopgave mere overskuelig og hurtigere. Det kan også være, at hyring af en husrengøringshjælp fungerer som et supplement til egen rengøring.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved oprettelse af din opgave. Prisen afhænger af størrelsen på boligen og den ønskede grad af grundighed i rengøringen. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen med prisberegneren. Forskellige rengøringsfolk byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser og ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Har din handyhander udgifter til indkøbte materialer eller produkter til brug for arbejdet, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Ja, det er muligt at få fradrag for almindelig rengøring. Læs mere på Skats hjemmeside om mulighederne for at få servicefradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp, du har brug for til husrengøring, følger du disse simple trin:
Betalingen af rengøringshjælpen, du hyrer til opgaven, foregår sådan her:
Hvis opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven – det vil sige til dig som kunde. Det sker i form af en kredit, du kan få udbetalt, hvis du ønsker det. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Eftersom du modtager bud på den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de bydende handyhandere også har tid. Det kan du, fordi du i opgavebeskrivelsen har angivet et foretrukket tidspunkt for udførelse af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder en Handyhand-opgave, så afhænger fremgangsmåden af, om det er før eller efter, du har takket ja til et tilbud på platformen:
Før du har accepteret et bud fra en handyhander:
Efter du har accepteret et bud fra en handyhander:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos os. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de blive overført til dit kort – nærmere bestemt det kort, pengene oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med oplysninger.
Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere hen.
Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på henholdsvis hjemmesiden og på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et godt indblik i andre kunders erfaringer med handyhanderne. Derudover viser en 'udførelsesrate', hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det rig mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte rengøringshjælp på platformen.
I Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og rengøringshjælpen kommunikerer trygt og nemt gennem Handyhands interne beskedsystem. Her er det muligt at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket for eksempel er en fordel, hvis I senere vil lave ændringer i aftalerne – så har I alt stående sort på hvidt. Det er også en fordel, hvis I ønsker at få support hos os. Derfor anbefales det at holde kommunikationen inden for dette beskedsystem.
Ja, når servicen er overstået, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du hyrede. Det gør du inde på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe mere velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en husrengøringshjælp.
Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil handyhandere med forstand på rengøring af hus give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser og ikke timepriser. Det giver dig mulighed for nu at vælge den handyhander, hvis tilbud imødekommer dig bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands betalingssystem.
For at finde den bedste husrengøringshjælp på platformen, kan du gøre brug af Handyhands system. Systemet bygger på anmeldelser af handyhanderne og kan nemt bruges til at skabe et overblik over handyhandernes tidligere præstationer og samlede kvalifikationer. Dette gør dig i stand til at træffe et velovervejet valg, der matcher netop dine behov.
En husrengøringshjælper kan hjælpe mange forskellige kundegrupper som for eksempel disse:
Husk, at du ikke skal tøve med at slå din opgave op på Handyrhand-platformen, selv hvis du ikke falder ind under en af de nævnte kundegrupper.
Ja, husrengøring kan også kaldes for:
Af miljømæssige tiltag, man kan indføre, er der blandt andet følgende:
Ja, det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når der skal gøres rent. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Det kan husrengøringshjælpen ofte godt. Men det er først og fremmest dig, der skal afgøre, om du er villig til at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Du bør også overveje dette:
Drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger arbejdet. Det er helt afgørende, at I er blevet enige om betingelserne på forhånd.
Det er en god idé at sørge for, at der er nogenlunde ryddeligt, når rengøringshjælpen kommer. Det gør det nemmere for rengøringshjælpen at gå i gang og udføre arbejdet mere effektivt.
Nej, det kræver ikke en bestemt uddannelse at være husrengøringshjælp. Dog kan nogen have taget kurser inden for området.
Når du finder din næste handyhander med forstand på husrengøring, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en hus rengøringshjælper i frederiksberg c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien hus rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige hus rengøringshjælpere i frederiksberg c, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Husrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.950,00,- til 2.210,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!