
Simon D.
Middelfart
Seneste Anmeldelse
"Den sødeste Simon kunne fixe en meget udfordrende opgave med sine kræfter og kreative tænkning - og jeg kan nu komme på toilettet og i bad👌🏼😉"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Middelfart
"Den sødeste Simon kunne fixe en meget udfordrende opgave med sine kræfter og kreative tænkning - og jeg kan nu komme på toilettet og i bad👌🏼😉"
Hedehusene
"Super venlige og udførte arbejdet godt. Vil klart bruge jer igen til næste opgave."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
København N
"Hurtigt bud, god at kommunikere med og effektivt arbejde!"
Malmö
"Meget hjælpsom. Grundigt, effektivt og virkelig flot arbejde. Tak for det."
Roskilde
"Hurtig og effektivt."
Odense NV
"Skide god"
Middelfart
"Tak for super levering og kommunikation :)"
Hurtig og nem kommunikation, og Simon koordinerede selv afhentning og levering på ønsket tidspunket. Det var virkelig nemt
Transport af campingvogn Odense-København
3.500,-
Sød, venlig og hjælpsom. Er meget tilfreds 😀
Transport af spisebord
500,-
J
Transport af tørretumbler
400,-
Super service. Effektivt. Søde fyre, der er høflige , der kan deres kram. Bedste anbefalinger
Afhentning og transport af sofa
500,-
Meget nemt at kommunikere godt service
Transportere spisebord fra Odense C til Odense V
300,-
God hjælp
Transport af lille glasskab
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Hjælp til at flytte sofa
250 kr
Langeskov
Jeg skal have flyttet min sofa fra lejlighed til hus
moving apartment
3.000 kr
Glamsbjerg
Jeg flytter min lejlighed, som ligger på første sal, og jeg vil flytte til stueetagen, og jeg har brug for to stærke mænd til at hjælpe mig med at flytte mine møbler. Mine møbler indeholder en sofa, seng, garderobe, flere kufferter og flere store kasser.
Pick-up Ikea furniture + move-in + assembly
1.000 kr
Odense SØ
Hello, I'm relocating to Odense for a new job and I need to furnish my apartment. I would need the assistance of one or two people who can help me pickup furniture from Ikea in Odense with their own truck then bring it to the apartment and assemble it. This represents a bed, a couch and a table with 4 chairs. The apartment is located very close to Ikea (5min drive) and there is an elevator in the building. Many thanks in advance. P.S: I don't speak Danish (yet), only English and French 🙂
Flyttehjælp
300 kr
Odense M
Primære opgave: Hjælp til at få en seng på 120 ned af en trappeopgang (1 etage) Sekundært: Sofa, reol og nogle få kasser
Akut flytte transport odense c til lumbyvej odense
500 kr
Odense C
De store ting er en kommode et skab og en seng ellers er der det som svare til 4-5 flyttekasser med ting Vi kan selv klare alle løft skal bare bruge transport
Afhentning af 5 stk flethegn (120x180) + 6 stk stolper (270cm)
1.000 kr
Odense C
Afhentning af 5 stk flethegn (120x180)+ 6 stolper (270) fra silvan Odense til privat adresse i Odense . Brug for bil til dette formål. Læsser på og af selv (du må gerne hjælpe). Afstand fra byggemarked til privat adr ca 7 km.
Flytning
1.000 kr
Odense C
Modul sofa. 90 cm skrivebord, 90cm malm kommode, 90x200 seng, og ca 7-8 papkasser
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i harndrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i harndrup, i post nr: 5092 til 5775.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 990,00,- til 3.130,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!