Handy M.
Odense M
Seneste Anmeldelse
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Venlig og opmærksom på ens ønsker.. Inddrager kunden. Tak for det. Godt teamwork med kollega."
København N
"Alt fungerede rigtig godt. Hurtigt og effektivt!"
Odense NV
"Fint arbejde efter aftale."
Roskilde
"Effektiv og grundig - rigtig god kommunikation"
Malmö
"Josef kom samme dag og gik straks i gang med maskinen. Var så servicemindet, at guide mig igennem processen, så jeg evt. selv ville kunne klare problemet en anden gang (kommer så ikke til at ske..😅) Skrev også dagen efter for at sikre at alting virkede. Tak for rigtig god - og hurtig service!"
Odense N
"Super søde og meget hjælpsomme mænd vi vil helt sikkert bruge dem igen og stor anbefaling herfra"
Perfekt 🥰🥰
Sofatransport i Odense
500,-
Effektiv og behagelig
Pakke flyttekasser ud
600,-
God og effektiv. God kommunikation.
Hente garderobeskab fra mit hjem, og køre den over til min forældres hjem som er 5 min fra min hjem.
350,-
Oliver og hans ven var super hjælpsomme og venlige!
Hjælp til at flytte sofaer
800,-
Rigtig hurtig service. Havde en hasteopgave og Simon var lige på pletten, inden for rimelig tid taget den korte tidsfrist i betragtning :-)
Flytte flyttekasser
1,500,-
Brug ham, sikre aftaler og veludført arbejde...
Hjælp med opsætning og udpakning
1,550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hente garderobeskab fra mit hjem, og køre den over til min forældres hjem som er 5 min fra min hjem.
300 kr
Odense NØ
Garderobeskabet skal afhentes 159x196, og køres over til min forældres adresse og stilles ind i min forældres bryggers. Min forældre bor kun 5 min fra jeg. Den er lidt tung og stor så der skal nok være 2 mand på opgaven.
Hjælp til udsmidning af bord og køleskab
Odense NØ
Udsmidning af køleskab på hjul samt massivt egetræs tv bord, kræver 2 mand, ca 10 min arbejde
Lej af el-ladcykel. (en lille uge)
250 kr
Odense NØ
Hej derude. Jeg vil gerne leje en el-ladcykel hvis I har en I kan undvære i en lille uge. (Skal bare bruges til at køre lidt med mine to små børn ude i det dejlige vejr)
Flyttehjælp
3,500 kr
Odense NØ
Hej! har du flyttebil? Vi skal flytte fra lejlighed 4 sal men elevator i Odense til lejlighed 4 sal med elevator i Søborg i storkøbenhavn. Hele huset kommer til at være pakket ned og vi skal have hjælp til at laste alt på bilen. Bor på 4 etage og der er elevator. Flyttebilen kommer til at holde lige ved døren. To soveværelser og en stue skal flyttes. Består hovedsagligt af flyttekasser og poser. En seng Sengeborde Skænk Sofa Spisebord og stole Lamper Planter To reoler Kommode Altanmøbler
Pakke flyttekasser ud
600 kr
Odense NØ
Har ca 20 flyttekasser der skal tømmes, nogle ting skal op på øverste hylde i køkkenskabe
Hjælp med opsætning og udpakning
1,200 kr
Odense NØ
Hej, jeg er værge for en borger som lige er flyttet på plejehjem hvor behov skrue et par enkelte emner på væggen, sætte tv til , pakke lidt ud ca. samlet 3 - 4 timer. Er det en opgave, du kan påtage dig? Værgebeskikkelse vedhæftet det handler ikke om prisen men mere om en hurtig ekspedition er mulig Vh ************************
Afhentning af tunge egetræsmøbler
1,000 kr
Odense NØ
Vil gerne have afhentet egetræs møbler fra dødsbo Der er 2 skænke ,et spisebord med stole et teaktræs skab Det er stuelejlighed i *********** De er tunge
Flyttehjælp Odense-Sjælland
5,000 kr
Odense NØ
Flytte mine ting fra min lejlighed over til et lager på sjælland fra odense Rute: Odense til nordsjælland Omfang: Lejlighed, uden møbler Store genstand: Tøj og personlige genstande. Omkring 10-20 flyttekasser Trapper: Nej. Hjælp: Intet behov
Sofatransport i Odense
500 kr
Odense NØ
Skal ha henter en sofa i Odense ***som skal til Odense *
Sofatransport Odense-området
500 kr
Odense NØ
Hentet en sofa fra Odense ** til Odense *
Transport a two seater sofa
600 kr
Odense NØ
"I need someone with a van or a car with a trailer to help transport a two-seater sofa from Bådvej to my home in Seebladsgade. My home has an elevator. If it can be done today between 4 to 6 o'clock
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i odense nø til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i odense nø, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 4,380.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!