Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"The job is nicly done and we are very hppy about it."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Odense M
"Supergodt! Professionel, dygtig, hjælpsom og rar - kunne ikke være bedre!💪🏼👍😊"
Odense S
"Hurtigt, effektivt og veludført arbejde. og god kommunikation både på forhånd og under udførslen. 10/10"
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Malmö
"Opgave udført som aftalt"
Odense NV
"Meget sympatisk og helt utroligt hårdtarbejdende. Anbefales varmt!"
God hjælp
Fl6tning af elevationsseng
400,-
Så fin hjælp. Jeg havde selvf forregnet mig med hvad der egentlig kan lade sig gøre i det virkelig liv, men René tog det pænt. Og var god og hjælpsom. Kan anbefales ☺️
hjælp til flytning og evt. noget ophæng
750,-
Super god 👍🏻
Afhentning af boxmadrasse
400,-
tilfredsende
flytte brandoven på grund af repration
400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Transport af skummadras fra Taastrup til Refshaleøen
500 kr
Odense S
Jeg skal have transporteret en skummadras fra Ikea Taastrup til Refshaleøen. Madrassens mål er 90x200x24 cm, og den er sammenrullet. Jeg hjælper med på og aflæsning. Madrassen skal bare stilles udefor min lejlighed (skal ikke bæres op).
Transport af reol
600 kr
Odense S
Opgave: Flytning af reol (skal skilles ad) Rute: Fra Nørrebro til Taastrup Bæring: Skal skilles ad og bæres ned fra 3. sal. Destinationen er på stueetagen. Vi kan hjælpe med at bære både på Nørrebro og i Taastrup, hvis der er plads for os i bilen. Detaljer: Top- og bund stykket er ca. 245 cm langt og midterdelen kan skilles ad i fire delere og så hylderne, stigen og bagplader for sig.
Kørsel
1,000 kr
Odense S
Alle kørsel på en mercedes EQA 250
Flytning af et skab
1,000 kr
Odense S
Jeg skal have flyttet et skab fra en lejlighed i stuen på Nørrebro til Frederiksberg på 4 sal. Skabet er i flere dele og skal køres i varevogn eller trailer.
Frakt av en seng
500 kr
Odense S
Jeg er student og trenger hjelp med å hente en seng. Jeg har kjøpt denne på dba.
Fl6tning af elevationsseng
300 kr
Odense S
flytning af en seng med elevationsbund. uden madras . fra ******* odense s til ***************** *** odense nv
Flyttemænd
2,124 kr
Odense S
Flytning af 7 flyttekasser og et lille bord. Og en printer. Skal flyttes fra Rødovre til Kerteminde på Fyn.
Flyt bord med granit plade ,bænk ikke tung,lidt tung træstykke,maleri let.1krukke
500 kr
Odense S
Tingene skal køres fra Klosterstræde og ca 100meter til Valkendorfsgade , aften muglighed for parkeringFå ting fra lille galleri i stuen 3trin ud til gaden..Flyttes ca 100meter til lejlighed 1sal ,der er elevator
Flytning af indbo
1,717 kr
Odense S
Læsning af møbler og flyttekasser, vaskemaskine, tørretumbler, opvaskemaskine. Plus diverse. Kørsel til ny adresse ca. 3 km samt aflæsning. Ingen trapper. 2 til 3 voksne tilstede. Nok en lastbil.
Kfcuuh
70,000 kr
Odense S
Hej med dig køre mad kylling
Flyttehjælp i Odense
800 kr
Odense S
Flytte fra hus til hus med mulighed for parkering lige ude for havelågen. Flyttes ca. 7 km. Jeg er der til at hjælpe, men er dårlig til tunge ting. Flyttes fra Odense til Odense. Der er en første sal, begge steder. Og der skal nogen få ting der skal ned ovenfra ved afhent. Ting: Halv vaskemaskine, men stadig tung. Sofa, 2 meter lang. Tung. Lænestol stor, men ikke så tung Skrivebord m skuffer 2 bordplader (1,2 m og 2 m) 2 reoler (begge ca. 1,25 brede og 1,5 høje) 3 IKEA Billy reoler Ikke så tunge, men høje. Sko-reol (1,6 m) 1 tung parasolfod
Flytte sofa fra Amager til Kastrup
500 kr
Odense S
Flytte sofa (195x85cm) fra Amager (20:30) til Kastrup. Jeg hjælper dig med at flytte den.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i odense s til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i odense s, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 500.00,- til 2,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!