Michael E.
Odense C
Seneste Anmeldelse
"Well behaved and helpful"
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Odense C
"Well behaved and helpful"
Odense C
"Forfærdelig kommunikation og konstant brok over vejret. Masser af irriterende beskeder om dårligt vejr og ændringer til hvornår opgaven kunne udføres. Da opgaven endelig blev udført, så har han sendt masser af sure beskeder fordi jeg ikke straks fik meldt opgaven fuldført. Jeg oprettede opgaven fra min computer, som jeg ikke bruger om søndagen og jeg fik derfor først frigivet betalingen 24 timer efter udførelse. Det burde ikke resultere i sure beskeder på hjemmesiden og sågar truende og sure beskeder og opkald på min hustrus telefon. Vi betalte 800 kroner for fældning af buske og rydning foran vores hus. Opgaven tog max 30 minutter plus bortskaffelse. Jeg havde ikke specifikt bedt om at få fejet efterfølgende, men det ville have været naturligt at gøre."
Odense M
"Elendige. Som ridser både møbler og gulve. Hold jer så langt væk som muligt!"
Odense S
"Super"
Kokkedal
"Super indsats!"
Hedehusene
"Punktlig, super godt humør og super effektive."
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Odense NV
"Meget sympatisk og helt utroligt hårdtarbejdende. Anbefales varmt!"
Hurtig og nem kommunikation, og Simon koordinerede selv afhentning og levering på ønsket tidspunket. Det var virkelig nemt
Transport af campingvogn Odense-København
3,500,-
Super venlige og effektive!🌼
Nedbæring af 20 kvm værelse
1,250,-
Well behaved and helpful
Furniture Shifting
205,-
Gets the job done pleasantly - Very friendly and responsive to messages. Reliable and easy to coordinate with. Would recommend for any tasks.
Help to move Bed and Sofa (2 Locations) Hjælp til at flytte seng og sofa (2 steder)
700,-
Kan anbefales - hyrer ham gerne igen
Afhentning af møbler
300,-
Tak for hjælpen Flemming sendte en af sine folk der klarede opgaven perfekt. kan klart anbefales.
Møbel flytning
205,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til flytning (kun lejlighed til vogn), nedtagning af skab - 1 1/2 time
Odense C
Vi er 3, der skal have tømt/flyttet en lille lejlighed (35m2). En seng, et lille bord og en del mindre ting og kasser. Vi har lejet en vogn men kunne godt bruge hjælp til at bære ned fra 2. sal til gården. Elevator forefindes. Samtidig ville det være fint med en handyhand, der kan nedtage og adskille et stort skab. Det kan desværre ikke komme ud af døren i fuld version. Skabet skal bare gives væk - måske til dig? Opgavens varighed er 90 minutter.
Hjælp til at tage 2 kompressorer ned
400 kr
Odense C
Hej jeg har brug for hjælp til at tage 2 kompressorer ned fra mit værksted. Nogen der kan hjælpe mod betaling selvfølgelig. OBS de er ret tunge at tage ned en af, dem vejer 70 kg og den anden over 100 kg. De skal kun tages ned fra en højde på 2 meter . Jeg har en stige dog anbefaler jeg og have en ekstra med.
Moving and transporting a sofa
300 kr
Odense C
I need someone to help me carry (I can help and ask some another friend too) and transport a sofa from one apartment in odense c to another house in odense c. The two houses are 7 mins apart by car. It should not take longer than 1hour. The sofa has two parts: 140cm x 90 cm and 90cm x 90cm. It cannot be dismantled further.
Flytning
800 kr
Odense C
Boksmadras ,stålreol ,sofa og reol 4 flyttekasser.
Flyttehjælp
2,000 kr
Odense C
2 stærke mænd med vogn og kørekort søges, giv et konkret bud 23 papkasser Tøj/sko/jakke sække for mig og to teenager 4 normal kuffert 2 små kuffert 1 guitar 2 spejle 2 små kommoder 1 dobbelt kommode 1 madras Lille spise bord med 6 stole 2 kontor stole 1 skrivebord 3 skabe på 60*180 3 over skabe 60*50 1 tv
Flyttehjælp
800 kr
Odense C
Nogle ting. 2-3 timers arbejde. Søger to personer
Furniture Shifting
Odense C
i am new in odense. got accommodation from 15 this month. i bought a second hand bed and 2chairs with a small table. the bed is already dismantled and can be carried by 1 person easily. i will be able to help. but the mattress is over 25 kilograms. so one helping hand is enough for shifting. these items are needed to be shifted from ***********(behind ******** ******) to *****(********* **,1*4) which is maximum half mile in distance* it will be helpfull if handyman has scooter or bicycle to carry the mattress* route: from kongensgade to odeon, nørregade 63 scope: bed, 2 chairs, small table large items: mattress over 25 kilograms stairs: ground floor to first floor help: i will be assisting*
flytning
2,000 kr
Odense C
Flytning af alt fra stuelejlighed på 75m2 til 1. sal lejlighed, alt er pakket ned men evt hjælp til at skille/samle garderobeskab så det kan flyttes, afstand mellem lejlighederne 2,9 km
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i odense c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i odense c, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!