Person løfter kasse ind i varevogn for transportservice.

Transport af genstande i Odense Sv

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Odense Sv

Transporthjælpere til alle dine behov

Flytning af møbler

Transport af købte genstande

By til by levering

Transport af store artikler

Andet…

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste transporthjælpere i Odense Sv

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1513 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgave udført perfekt. Ikke sidste gang jeg bruger Erkan."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nazam M..

København N

5,0
577 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Tak"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Brian S..

Odense C

4,9
437 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Jeg havde et meget stor, sart spejl, og Brian fik det transporteret helt sikkert og uden skader. Han vidste virkelig, hvordan det skulle gøres. Stor tak til Brian , flot arbejde. 🙏"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Petrica L..

Odense NV

4,9
115 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Job udført præcis som beskrevet i opslaget og mere. Kan varmt anbefales. Jeg ønskede omfugning af kanterne i min brusekabine. Petrica kom som aftalt og havde alt nødvendigt for jobbet i sin bil."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Reyes A..

Kokkedal

4,9
354 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og punktlig."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon D..

Middelfart

5,0
279 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Simon har kørt et læs på Genbrugsstation for os. Alt var OK. Kan anbefales"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Emil D..

Roskilde

5,0
298 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Glad, imødekommende og god hjælp til udførelsen af opgaven"

Verifikationer

Info

anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Handy M..

Odense M

4,8
69 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Handy har udført den opgave vi stillede ham helt tilfredsstillende og jeg kan kun anbefale Handy."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Virkelig godt arbejde. Jeg er meget tilfreds med indsatsen og jeres venlige og imødekommende holdning.

Hjælp til at flytte møbler og tage gulvtæppet af samt bortskaffe dette gulvtæppe

2.000,-

comment.user?.profileImg

Flink og nem at kommunikere med. Holder sine aftaler👍

Køre 2 solvogne fra Odense til Kerteminde

350,-

comment.user?.profileImg

Nemt og meget venlig

Bortskaffelse af div små møbler tv pap hundekurve

1.000,-

comment.user?.profileImg

Meget ihærdig og fleksibel

AKUT hjælp : Bære vandtank og hejse i hul

900,-

comment.user?.profileImg

Omhyggelig og pålidelig

Indkøb fra Flensborg

2.000,-

comment.user?.profileImg

Hurtige og flittige

Hente hjørnesofa i Odense og køre den til Fredericia

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af transporthjælpere

Baseret på 8931 Anmeldelser

4.89
8508
199
45
29
150

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense Sv

Transport af døre og vinduer

2.166 kr

Flytning af skydedør, 3 døre og nogle vinduer

Flytte sovesofa

500 kr

Flytning af sovesofa. Sofa skal ikke skilles ad. Mål på sofa: Dybde: 140 cm Højde: 60 cm Bredde: 210 cm

Flyttehjælp og bil

3.500 kr

flere sengen og møbler og fryser 1 stk og køleskab 1 stk og ca 180 flyttekasser 4 værelse lejlighed begge stedet vi pakker ned selv og ud selv det ny stede vi flytter ind er det på 2 sal

Benet af spisebord er i stykker. Skal slæbes og lak

1.000 kr

Har et spisebord af træ, hvor det ene ben er gået i stykker og skal fikses. Desuden vil gerne slæbe bordet. Og ny lak på Spisebordets ben kræver reparation. Vi har ingen trapper. Tingene skal medbringes har ikke værktøjerne eller tingene

Fragtmand til fælge

300 kr

Transportere 3 13" fælge med dæk fra Odense til Sakskøbing. Er fleksibel med tid

Flytning

2.000 kr

Jeg søger hjælp til flytning fra lejlighed i Dalum til hus i Korup, man skal selv medbringe vogn til flytningen jeg har pakket alt ned i flyttekasser, undtagen møbler 😌. Der er ca 60 flyttekasser . Også møbler , så opgaven består af ud og indbæring af tingene . . Der er ingen trapper . Det ville være fra kl 10 ved lejligheden

Trædrejebænk

4.760 kr

Flytning af Trædrejebænk med tilbehør, monteret på stativ. Måler ca 180x70x130cm. Skal sendes fra Odense til Østermarie på Bornholm.

transport af aksel

650 kr

aksel til trailer der skal retur til forhandler vægt ca. 50 kg 170x40x40 står på lille palle der er ikke behov for sikring vil blive kørt ud til fortov palleløfter kan bruges vil stå i indkørsel til nr. 42

Flytning af senge + spinningcykel

1.500 kr

**Modtager ikke nye bud pt.** Flytning af: 1 stk. Spinningcykel (vægt: 34 kg) 1 stk boksmadras 90x200 cm 2 stk boksmadras 80x200 cm Flyttes fra: Faaborgvej ,1.sal, 5250 Odense SV (15 trappetrin indendørs, 8 trappetrin udendørs) Flyttes til: Heliosvænget , 5250 Odense SV (stueplan) Afstand mellem adresser: 1,5 km Tidspunkt: 5/2-2026 eller 6/2-2026, tidspunkt på dagen er underordnet

Flytning af møbler - Pris kan forhandles

750 kr

AKUT hjælp til flytning - Pris kan forhandles. Hvis du har en lukket trailer og et par stærke hænder, kan vi bruge din hjælp. Min kæreste er der til af og pålæsning. Men vi skal bruge en stærk hånd og en lukket trailer. Flytning af møbler fra 3 etages rækkehus/bolig. Udgangen er på midter-etagen. Der skal flyttes følgende: - 2 reoler - TV-møbel - Læne stol - Evt. sofa. PRIS KAN FORHANDLES. GERNE MED EN LUKKET TRAILER. På forhånd tak for hjælpen :)

Hvad tilbyder transporthjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre hjælp til transport af genstande hos Handyhand følger du disse trin:

    1. Opret din opgave: Først beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til - herunder detaljer om den eller de genstand(e), der skal transporteres, samt hvornår du ønsker opgaven udført.
    2. Angiv et budget: Ved at give et skøn over, hvad du er villig til at betale, bliver det lettere for handyhanderne at komme med bud, der matcher dine forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere, der kan hjælpe dig, sende dig  tilbud på opgaven.
    4. Vælg en handyhander: Kig tilbuddene igennem og vælg den handyhander, som passer bedst til dine krav. Bekræfter din beslutning inde på platformen.
    5. Start opgaven: Med bekræftelsen på plads, kan opgaven gå i gang. 
  • Betalingen for transport af genstande foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan transportere genstandene for dig, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når transportopgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du søger efter en handyhander, der kan transportere genstande for dig, vil du kun modtage bud og henvendelser fra handyhandere, der har tid til at tage sig af opgaven. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en aftale, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, går du til at starte med de ovennævnte trin igennem, og herefter følger du disse trin:

     

    1. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Send anmodningen afsted.
    3. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår handyhanderen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

     

    Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.

    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales at håndtere aflysninger gennem platformen for at få den mest gnidningsfri proces.

  • Handyhand undersøger pålideligheden af transporthjælperne gennem et system med anmeldelser og 'udførelsesrate', som fremgår af handyhandernes profiler. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere faktorer som mødestabilitet og erfaring hos den enkelte transporthjælper og giver dig også et indblik i tidligere kunders tilfredshed med hjælperens service. 

  • Har du brug for at komme i kontakt med os her i Handyhand, er der flere kanaler, du kan bruge:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • I kommunikerer nemt og sikkert via Handyhands interne beskedsystem før, under og efter arbejdet.

    • Få alt på skrift: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset, hvor I er i forløbet – før, under eller efter arbejdet – kan du nemt få adgang til beskeder og aftaler.
    • Ved ændringer: Skulle der opstå ændringer eller tilføjelser undervejs, kan I nemt orientere hinanden via beskedsystemet. 

    Det er vigtigt, at I holder jer til at kommunikere gennem Handyhands system, specielt hvis der ændres i aftalen. 

  • Når opgaven er udført, har du altid mulighed for at vurdere og bedømme den hjælp, du fik til at få transporteret genstande. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet samt den generelle oplevelse, du havde med handyhanderen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring i fremtiden.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - dvs. din forventning til prisen. Tænk godt over omfanget af opgaven. Der er forskel på eksempelvis transport af et enkelt køleskab og en komplet møbeltransport. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at transportere genstandene, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den mest egnede til at løse din opgave anbefaler vi, at du udnytter Handyhands smarte system, som stiller tidligere kunders anmeldelser til rådighed samt information om den enkelte transportørs ‘udførelsesrate’ og effektivitet med mere. På den måde kan du træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en transporthjælper med Handyhand?

Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med: 

  • Effektivitet: Oprettelsen af din opgave hos Handyhand er hurtig, og du kan forvente at modtage tilbud fra lokale handyhandere med det samme. 
  • Sammenlign flere tilbud: Hos Handyhand kan du modtage og sammenligne tilbud fra forskellige kvalificerede handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  • Fleksibilitet og skræddersyet hjælp: Opret opgaven i tråd med dine specifikke behov, uanset om det drejer sig om egen deltagelse i arbejdet, særlige ønsker eller andet.
  • Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i odense sv til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i odense sv, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.280,00,- til 4.700,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!