
Zahida Parvin M.
Albertslund
Seneste Anmeldelse
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Albertslund
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
København N
"Job very well done - will be happy to book Yuliia and her helper again"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København Ø
"Asked good clarifying questions. Effective to work with."
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Brønshøj
"sød og engageret"
Hellerup
"God kommunikation og søde mennesker. Det var en god oplevelse at få rengøringshjælp fra Pramila og hendes mand."
København S
"Jeg har kun gode ting at sige! Svarer altid hurtigt på beskeder, tilfredsstillende rengøring og hun har tilmed været fleksibel ift. at hjælpe mig med nøgleudlevering osv selvom det ikke var en del af opgaven 🙏🏼"
Sia og team får min bedste anbefaling, de tømte vores mors lejlighed og gjorde den flot ren og klar til udflytningssyn. Jeg kan ikke være mere tilfreds. De var punktlige og omhyggelige, og havde begge smil ovenikøbet. De får bare de bedste anbefalinger herfra!
Rydde og rengøre lejlighed
6.000,-
Meget grundig og detaljeorienteret
Rengøring af hus
800,-
Hurtigt og effektivt !
rengøring af spa - getagende
890,-
Zahida er både sød, venlig og super professionel med sit arbejde. Selvom jeg manglede nogle basic ting til rengøring, klarede hun alt ret hurtigt og med et smil. Stor anbefaling fra mig.
Rengøring i mindre lejlighed
520,-
Vera er meget dygtig, arbejdsom og hun er helt sikkert den bedste rengøringsdame jeg har haft gennem 10 år
Rengøring af kontor
2.200,-
Anas og hans makker er supersøde, flittige og dygtige. Jeg vil helt sikkert bruge dem igen.
Tæppelim fjernes fra trappe. 17 trin
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Rengøring af Altan gulv
1.000 kr
Charlottenlund
Altangulv og kanter trænger til en god skrubning. Der var noget mos, men vaskepulver har fjernet dette. Gulvet er 130cm x 370cm og vil mene det er beton. Jeg har Ajax universalrengøring samt gulvskrubbe, men mangler gulvsvaber og spand. Gulvet hælder indad så en svaber er nødvendig for at få vand væk. Der er gulvtæppe i lejligheden så træsko eller crocs ville gøre det nemmere for dig så du ikke skal tage sko af ved hentning af vand osv.
Delete
225 kr
Charlottenlund
Delete deleted deleted Delete deleted deleted Delete deleted deleted Delete deleted deleted
Delete
300 kr
Charlottenlund
Delete sssdddddff Hehssjbsjdbdjdhdjdndjdbdjdbdndbdjdndndndnd
Rengøring i mindre lejlighed
250 kr
Charlottenlund
rengøring i en lejlighed tæt ved en S tog station, gerne fast hveranden uge 2 timer eller efter aftale. inklusiv vinduespolering ca 2 gange om året. søger en med erfaring og en der er grundig. jeg ønsker ikke brug af meget stærke/ lugtende rengøringsmidler. hvis behov aftaler vi flere timer.
Rengøring af 89 m² hjem
350 kr
Charlottenlund
Jeg ønsker rengøring af mit hjem i to etager. Dette inkluderer støvsugning, gulvvask, afpudsning af overflader og standard rengøring af badeværelse og køkken. Hjemmet er 89 m².
Hushjælp (oprydning, rengøring, mm.)
3.840 kr
Charlottenlund
Vi er en lille familie på 5. To forældre en pige på otte år og to tvillinger på 5 år. I dagligdagen har vi ikke overskud til at få ryddet op og gjort rent. Vi leder derfor efter en hjælp som ikke er sart og kan hjælpe med alt fra at tømme opvaskemaskine og lægge tøj sammen til at rydde op og gøre rent. Vi har på stående tidspunkt en hushjælp, som desværre bliver nødt til at stoppe, men som kommer 6 timer om ugen. Det er umiddelbart et godt antal timer. Huset er 150 kvm. og ligger i Charlottenlund. Pris 160kr/time. (ca. 3.840 kr./måned)
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Vi kan hjælpe dig med både flytte ind og flytte ud rengøring. Når du har fjernet dine møbler og apparater, kan Handyhands omfattende rengøre din gamle lejlighed, så den er lige så ren som da du først flyttede ind. Handyhand kan også desinficere dit nye sted og forberede det til beboelse. For at gøre hele flytteoplevelsen glat og nem kan Handyhand også hjælpe dig med at flytte alle dine husholdningsartikler til din nye placering.
Tidsforbruget afhænger af omfanget af de nødvendige tjenester. Hvis det kun drejer sig om rengøring af møbler og polstring samt enkelte værelser, køkkener og badeværelser, vil det typisk kun tage et par timer. Hvis der derimod er behov for en grundig rengøring af hele huset, kan det tage længere tid og kræve en hel dag at fuldføre. For at få en mere præcis tidsramme, kan du spørge din rengøringsassistent inden tjenesten starter, så du kan justere dine forventninger derefter.
Før din rengøringsassistent ankommer, anbefaler vi, at du tager ekstra forholdsregler for at beskytte dine skrøbelige og let knækkelige genstande, såsom vaser, spejle, fotolærreder og vægdekorationer. Det kan også være en god idé at sikre dine værdifulde genstande, så de ikke ved en fejltagelse bliver smidt væk under rengøringen. Hvis du har kæledyr, anbefaler vi, at du holder dem i et separat rum eller låser dem inde, især hvis de ikke er vant til fremmede i huset. Dette vil sikre, at din rengøringsassistent kan udføre deres arbejde effektivt og uden risiko for skader eller forstyrrelser.
Det er ikke nødvendigt, men du har mulighed for at medbringe dine egne rengøringsredskaber og forsyninger til servicen. Rengøringsassistenter vil typisk medbringe en støvsuger, støveklude, rengøringsbørster, koste, moppe og fejepander. Hvis du har nogen af disse til rådighed, eller hvis du foretrækker at bruge dit eget udstyr, kan du blot låne det til din rengøringsassistent. Hvis du ikke har nogen rengøringsmidler og opløsningsmidler til rådighed, kan du bede din rengøringsassistent om at tage forbi den lokale butik på vejen for at købe dem.
Hvis du står i en akut situation og har brug for en rengøringsassistent til at komme og rengøre dit sted med det samme, så er det bedst at ansætte en gennem Handyhand. Du kan undgå at skulle ringe til flere rengøringsfirmaer eller søge online efter en flytterengøringstjeneste i nærheden af dig. Ved blot at oprette en opgave på Handyhands platform, vil Handyhand hurtigt forbinde dig med lokale rengøringseksperter, der kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.
Vores platform tilbyder en bred vifte af eksperthåndværkere, som kan reparere dine ødelagte eller beskadigede møbler, der måske er opstået under flytning af dine ejendele. Disse håndværkere kan reparere og genoprette alt fra køkkenskuffer og -skabe til vinduer og dørrammer, stole, sofaer, senge og meget mere. Hvis du har brug for at erstatte dine møbler, kan Handyhands dedikerede Handyhands også levere og samle dine nye møbler på din placering.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i charlottenlund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i charlottenlund, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 570,00,- til 3.840,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!