Indflytning rengøring i Kastrup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Kastrup

Flytte Ind Rengøringsfolk til alle dine behov

Rengøring ved flytning

Flyt rengøring

Rengøring efter flytning

Rengøring inden flytning

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste flytte ind rengøringsfolk i Kastrup

Opgaveejer for løst opgaver online

Rosaa A.

København S

4,6
(45)

Seneste Anmeldelse

"Jeg har kun gode ting at sige! Svarer altid hurtigt på beskeder, tilfredsstillende rengøring og hun har tilmed været fleksibel ift. at hjælpe mig med nøgleudlevering osv selvom det ikke var en del af opgaven 🙏🏼"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicole J.

Kastrup

5,0
(13)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde med rengøringen af vores lejlighed. Nicole kan helt klart anbefales"

Opgaveejer for løst opgaver online

Senthil T.

København S

5,0
(24)

Seneste Anmeldelse

"Super god!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(65)

Seneste Anmeldelse

"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."

Opgaveejer for løst opgaver online

Yuliia V.

København N

4,9
(25)

Seneste Anmeldelse

"Samlet god oplevelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Cecilie H.

København SV

4,8
(22)

Seneste Anmeldelse

"Cecilie er super god og yderst effektiv, kom på det aftalte tidspunkt og sørgede for alt der var aftalt. Vil klart anbefale hende og vil helt sikkert kontakte hende igen hvis vi skal bruge hjælp til fest en anden gang."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

UG med kryds og slange, er yderst tilfreds med det arbejde som Allan har udført

flytterengøring af rygerhjem

7.495,-

comment.user?.profileImg

Really great cleaning and such a kind Young lady!

AIRBNB rengøring

400,-

comment.user?.profileImg

Arbejdet udført til fuld tilfredshed

Udflytningstengøring

1.895,-

comment.user?.profileImg

Super dygtig og imødekommende, jeg kan anbefal Michelle😊

Rengøring

400,-

comment.user?.profileImg

Super fint arbejde

Havetrappe

2.500,-

comment.user?.profileImg

flink og grundig

Forårsrengøring af hjem 120 kvm

1.250,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flytte ind rengøringsfolk

Baseret på 3016 Anmeldelser

4.77
2713
128
56
28
91

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Kastrup

Clean 5x2 basement. Remove & dispose wooden plywood

500 kr

Kastrup

Wooden floor (placed on top of the basement side wall) to be removed and disposed. Basement to be cleaned. Area is 5x2 m. Pls quote . Material: laminated wood

Clean the weeds from driveway

800 kr

Kastrup

My driveway (170m2) has a lot of weeds growing between the bricks (cement bricks), they need to be removed/burned and some weeds are growing on the plants (4-5 plants) on driveway, that needs to be cleaned as well. The plants are mostly along a wooden fence, so some weeds might be difficult to remove. The weeds can be put in my green dustbin. Some weeds are big mostly the ones around the plants but those on driveway are small.

Rengøring af hjem

1.000 kr

Kastrup

Rengøring af hus i Kastrup forud for udlejning. Huset er 125 kvm og har 3 soveværelser. Du skal lægge rent sengetøj på, støvsuge, vaske gulv, støve af og gøre badeværelse og køkken rent. OBS: Det er vigtigt at du kan komme både mandag d. 30. Juni og lørdag d. 26. Juli, da vi gerne vil have den samme person til at gøre huset rent begge dage. Lønnet er 1000 kr. pr. besøg. Så dvs. 1000 kr. D. 30/6 og 1000 kr. D. 26/7. Tidspunkter: D. 30/6 kl. 8-12 = 1000 kr. D. 26/7 kl. 10-14 = 1000 kr.

Rengøring

600 kr

Kastrup

Hovedrengøring af 2 badeværelser og køkken

Rengøring 60 kvm

1.234 kr

Kastrup

60kvm 3v lejlighed rengøres. Primært overflader og nedvask af køkken og wc

Hvad tilbyder flytte ind rengøringsfolk

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Vi kan hjælpe dig med både flytte ind og flytte ud rengøring. Når du har fjernet dine møbler og apparater, kan Handyhands omfattende rengøre din gamle lejlighed, så den er lige så ren som da du først flyttede ind. Handyhand kan også desinficere dit nye sted og forberede det til beboelse. For at gøre hele flytteoplevelsen glat og nem kan Handyhand også hjælpe dig med at flytte alle dine husholdningsartikler til din nye placering.

  • Tidsforbruget afhænger af omfanget af de nødvendige tjenester. Hvis det kun drejer sig om rengøring af møbler og polstring samt enkelte værelser, køkkener og badeværelser, vil det typisk kun tage et par timer. Hvis der derimod er behov for en grundig rengøring af hele huset, kan det tage længere tid og kræve en hel dag at fuldføre. For at få en mere præcis tidsramme, kan du spørge din rengøringsassistent inden tjenesten starter, så du kan justere dine forventninger derefter.

  • Før din rengøringsassistent ankommer, anbefaler vi, at du tager ekstra forholdsregler for at beskytte dine skrøbelige og let knækkelige genstande, såsom vaser, spejle, fotolærreder og vægdekorationer. Det kan også være en god idé at sikre dine værdifulde genstande, så de ikke ved en fejltagelse bliver smidt væk under rengøringen. Hvis du har kæledyr, anbefaler vi, at du holder dem i et separat rum eller låser dem inde, især hvis de ikke er vant til fremmede i huset. Dette vil sikre, at din rengøringsassistent kan udføre deres arbejde effektivt og uden risiko for skader eller forstyrrelser.

  • Det er ikke nødvendigt, men du har mulighed for at medbringe dine egne rengøringsredskaber og forsyninger til servicen. Rengøringsassistenter vil typisk medbringe en støvsuger, støveklude, rengøringsbørster, koste, moppe og fejepander. Hvis du har nogen af disse til rådighed, eller hvis du foretrækker at bruge dit eget udstyr, kan du blot låne det til din rengøringsassistent. Hvis du ikke har nogen rengøringsmidler og opløsningsmidler til rådighed, kan du bede din rengøringsassistent om at tage forbi den lokale butik på vejen for at købe dem.

  • Hvis du står i en akut situation og har brug for en rengøringsassistent til at komme og rengøre dit sted med det samme, så er det bedst at ansætte en gennem Handyhand. Du kan undgå at skulle ringe til flere rengøringsfirmaer eller søge online efter en flytterengøringstjeneste i nærheden af dig. Ved blot at oprette en opgave på Handyhands platform, vil Handyhand hurtigt forbinde dig med lokale rengøringseksperter, der kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.

  • Vores platform tilbyder en bred vifte af eksperthåndværkere, som kan reparere dine ødelagte eller beskadigede møbler, der måske er opstået under flytning af dine ejendele. Disse håndværkere kan reparere og genoprette alt fra køkkenskuffer og -skabe til vinduer og dørrammer, stole, sofaer, senge og meget mere. Hvis du har brug for at erstatte dine møbler, kan Handyhands dedikerede Handyhands også levere og samle dine nye møbler på din placering.

Hvorfor hyre en flyt ind rengøringspersonale med Handyhand?

At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!


Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!


Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.

Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i kastrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i kastrup, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 980,00,- til 1.240,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!