Indflytning rengøring i Hellerup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Hellerup

Flytte Ind Rengøringsfolk til alle dine behov

Rengøring ved flytning

Flyt rengøring

Rengøring efter flytning

Rengøring inden flytning

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste flytte ind rengøringsfolk i Hellerup

Opgaveejer for løst opgaver online

Petronel V.

København Ø

4,8
(77)

Seneste Anmeldelse

"Asked good clarifying questions. Effective to work with."

Opgaveejer for løst opgaver online

Yuliia V.

København N

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"Det var en god oplevelse"

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(65)

Seneste Anmeldelse

"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Pramila K.

Hellerup

5,0
(7)

Seneste Anmeldelse

"God kommunikation og søde mennesker. Det var en god oplevelse at få rengøringshjælp fra Pramila og hendes mand."

Opgaveejer for løst opgaver online

Fatou K.

Brønshøj

4,6
(22)

Seneste Anmeldelse

"sød og engageret"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandy S.

København NV

5,0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Meget sød og meget grundig ☺️"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Sabine er super sød, god og punktlig. Hun går til opgaverne med stort engagement. Hun er topatlet og det kan mærkes på energiniveauet. Kan varmt anbefale hende.

Rengøring af hjem

1.250,-

comment.user?.profileImg

Good cleaning that we were happy with and Naiara is very nice to have around.

Rengøring

600,-

comment.user?.profileImg

Kom hurtigt, var flink og fik klaret opgaven 👍😊

Min køkkenvask er stoppet

1.200,-

comment.user?.profileImg

Service-mindet, proaktiv og selvkørende. Vil anbefale Daniella til andre som har behov for hjælp til rengøring og oprydning.

Rengøring efter fest

1.250,-

comment.user?.profileImg

Vi fik super god service og kvalitet. Alt var som det skulle være. Ikke en finger at sætte på noget

Rengøring

3.000,-

comment.user?.profileImg

"Super fin kommunikation og en god rengøring. Jeg anbefaler Tom😊"

Fraflytnings rengøring

700,-

Gennemsnitlig anmeldelser af flytte ind rengøringsfolk

Baseret på 2963 Anmeldelser

4.78
2668
125
56
27
87

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Hellerup

Rengøring / klargøring af altan

3.000 kr

Hellerup

Jeg ønsker en grundig rengøring af to altaner og let rengøring af to spanske altaner, herunder fjernelse af snavs, alger og eventuelle spindelvæv. Overflader skal vaskes rene. Det er på 4 sal, og der er afløb på de to altaner men ikke på de spanske.

Reperation af espressomaskine

1.050 kr

Hellerup

Espressomaskinen tager ikke vand ind, selvom vandbeholder er fyldt. Det er en Sage "The Barista" Express som er ca 5 år gammel. Den har tidligere haft denne udfordring og det kunne afhjælpes ved afkalkning, men det er ikke tilstrækkeligt denne gang.

Rydde og rengøre kælderrum

3.220 kr

Hellerup

Kælderrum ca. 190x330. Næsten tom kiste (90x60x50) køres bort. Større (delvis) fyldt kiste (130x90x65) tømmes for bøger o.a. og køres bort (hvis muligt). Rummet rengøres - har stået urørt i ca 40 år, fugtigt og snavset. Adgang: 5 trappetrin og gang (ca 15m).

Daglig oprydning og rengøring

1.000 kr

Hellerup

Jeg har brug for 1-2 timers hjælp dagligt fra mandag til fredag, mens jeg er på arbejde, til diverse huslige gøremål så som rydde op, vaske op, tømme opvaskemaskine, lægge tøj sammen, stryge, gøre rent, gøre aftensmad klar m.m. Det skal gerne være den samme person, som kommer hver dag. 80 kvm lejlighed med tre værelser. Støvsuge en gang om ugen Badeværelset en gang om ugen Gulvet i lejligheden vasker jeg selv. Får madkasse leveret fra Hello Fresh tre gange om ugen, hvor grøntsagerne skal gøres klart, så jeg bare kan blande når jeg kommer hjem.

Hvad tilbyder flytte ind rengøringsfolk

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Vi kan hjælpe dig med både flytte ind og flytte ud rengøring. Når du har fjernet dine møbler og apparater, kan Handyhands omfattende rengøre din gamle lejlighed, så den er lige så ren som da du først flyttede ind. Handyhand kan også desinficere dit nye sted og forberede det til beboelse. For at gøre hele flytteoplevelsen glat og nem kan Handyhand også hjælpe dig med at flytte alle dine husholdningsartikler til din nye placering.

  • Tidsforbruget afhænger af omfanget af de nødvendige tjenester. Hvis det kun drejer sig om rengøring af møbler og polstring samt enkelte værelser, køkkener og badeværelser, vil det typisk kun tage et par timer. Hvis der derimod er behov for en grundig rengøring af hele huset, kan det tage længere tid og kræve en hel dag at fuldføre. For at få en mere præcis tidsramme, kan du spørge din rengøringsassistent inden tjenesten starter, så du kan justere dine forventninger derefter.

  • Før din rengøringsassistent ankommer, anbefaler vi, at du tager ekstra forholdsregler for at beskytte dine skrøbelige og let knækkelige genstande, såsom vaser, spejle, fotolærreder og vægdekorationer. Det kan også være en god idé at sikre dine værdifulde genstande, så de ikke ved en fejltagelse bliver smidt væk under rengøringen. Hvis du har kæledyr, anbefaler vi, at du holder dem i et separat rum eller låser dem inde, især hvis de ikke er vant til fremmede i huset. Dette vil sikre, at din rengøringsassistent kan udføre deres arbejde effektivt og uden risiko for skader eller forstyrrelser.

  • Det er ikke nødvendigt, men du har mulighed for at medbringe dine egne rengøringsredskaber og forsyninger til servicen. Rengøringsassistenter vil typisk medbringe en støvsuger, støveklude, rengøringsbørster, koste, moppe og fejepander. Hvis du har nogen af disse til rådighed, eller hvis du foretrækker at bruge dit eget udstyr, kan du blot låne det til din rengøringsassistent. Hvis du ikke har nogen rengøringsmidler og opløsningsmidler til rådighed, kan du bede din rengøringsassistent om at tage forbi den lokale butik på vejen for at købe dem.

  • Hvis du står i en akut situation og har brug for en rengøringsassistent til at komme og rengøre dit sted med det samme, så er det bedst at ansætte en gennem Handyhand. Du kan undgå at skulle ringe til flere rengøringsfirmaer eller søge online efter en flytterengøringstjeneste i nærheden af dig. Ved blot at oprette en opgave på Handyhands platform, vil Handyhand hurtigt forbinde dig med lokale rengøringseksperter, der kan hjælpe dig så hurtigt som muligt.

  • Vores platform tilbyder en bred vifte af eksperthåndværkere, som kan reparere dine ødelagte eller beskadigede møbler, der måske er opstået under flytning af dine ejendele. Disse håndværkere kan reparere og genoprette alt fra køkkenskuffer og -skabe til vinduer og dørrammer, stole, sofaer, senge og meget mere. Hvis du har brug for at erstatte dine møbler, kan Handyhands dedikerede Handyhands også levere og samle dine nye møbler på din placering.

Hvorfor hyre en flyt ind rengøringspersonale med Handyhand?

At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!


Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!


Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.

Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i hellerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i hellerup, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 3.000,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!