Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København Ø
"Well made job"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Copenhagen
"Alt var fint."
Brønshøj
"Fantastic service, attention to details, very skilled and helpful. Recommend."
Frederiksberg
"Fantastisk handyhand, som altid er der til tiden, god kommunkation og hun kan lagt mere end bare rengøring :-)"
Grundigt arbejde :)
Rengøring af 65 kvm lejlighed
600,-
Super god service
Rengøring af lejelighed
450,-
I am incredibly impressed with the cleaning of our apartment. The place looks immaculate, with every detail taken care of to perfection. Zahida was professional, thorough, and left our home looking fantastic. I highly recommend her service for anyone looking for a sparkling clean home. Thank you for such a wonderful job.
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
550,-
"Elena er grundig og gør din lejlighed skinnende ren. Hun manglede kun at gøre nogle nogle bageplader rene, ellers var alt tip top! Hun forlangte 500kr ekstra, trods jeg havde skrevet, hvad der skulle rengøres og til en pris af 3000kr. Det var en smule ubehageligt, at føle sig presset til ekstra betaling. Jeg havde foretrukket hun havde gjort opmærksom på dette i kommunikationen inden."
Rengøring af 68 kvm. Lejlighed ved fraflytning
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
500 kr
Dyssegård
Ønsket tidspunkt for opgavens start er kl. 9 morgen. Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 på 4. sal uden elevator. Vi har alt udstyr til opgaven. Opgaven omfatter rengøring af køkken, stue og soveværelse. Afstøvning, støvsugning og gulvvask af hele lejligheden. Opgaven kan godt udføres som regelmæssig fremadrettet, hvis der er et match.
Clean garden
1,000 kr
Dyssegård
We want to remove weeds, trim bushes & clean the garden n general. Garden size is 150 sqm. We have tools, & can take care of the waste too
Polering af marmor sofabord
Dyssegård
Polering af marmorplade på sofabord mål 117 × 56 cm. Ingen dybe ridser eller pletter, pladen flyttes nemt
Rengøring af 65 kvm lejlighed
550 kr
Dyssegård
Rengøring af 65 kvm2 lejlighed. 2,5 time. Køkken, badeværelse, stue, soveværelse. Ingen vinduespudsning. Ingen rengøring af ovn. Rengøringsmidler og udstyr er i lejligheden.
Hushjælp til rengøring og madlavning
1,900 kr
Dyssegård
Hushjælp: Har du lyst til at arbejde med huslige gøremål? Vi er en familie på 4 (2 børn på hhv. 3 og 9 år) og vi kunne godt tænke os hjælp til huslige gøremål 3-4 gange om ugen af 3-4 timer per gang, dvs. 9-16 timer per uge (timeantal vil blive afklaret i løbet af de første par måneder når vi ser hvor lang tid opgaverne tager). Opgaverne er oprydning, støvsugning, rengøring, tøjvask samt hænge op og lægge på plads. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen. Dvs. det er meget simpel madlavning og kræver kun basale kokkeegenskaber. Vi vil gerne finde en, som vi kan samarbejde med i længere tid og søger en person som pålidelig, let at arbejde med og har lyst til at arbejde med oprydning, rengøring og madlavning. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag eller torsdag. Du må selv bestemme hvornår i tidsrummet du laver arbejdet. Og alternativt, kan tidsrummene før 8.30 eller mellem 15 og 18 kan også fungere. Angiv venligst den timeløn, som du gerne vil tilbyde, når du skriver.
Oprydning og tøjvask - 3 x 3 timer per uge
1,170 kr
Dyssegård
Vi er en familie på 4 og kunne godt tænke os hjælp til oprydning, tøjvask, indkøb, madlavning herhjemme ca. 3-4 x 3 timer per uge. Vi vil vurdere tidsforbruget løbende ift. om det bliver 3 x 3 timer eller om der er brug for mere for at få løst opgaverne. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag og torsdag, hvis det bliver behov. Det drejer sig om at rydde op i køkken-alrum, sætte i opvaskemaskinen, støvsuge samt at vaske tøj og hænge det op. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen (dvs. at det er rimeligt nemt). Vi søger en langtidsløsning og har brug for en som pålidelig, let at arbejde med og har evner indenfor både oprydning, rengøring og madlavning, samt kan præsentere gode referencer. Vi forestiller os en timeløn på 130 DKK/time, men er åben for diskussion af dette, hvis behov.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i dyssegård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i dyssegård, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 550.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!