Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Hjælp med alt det praktiske til min runde fødselsdagsfest. Virkelig god oplevelse hele vejen rundt. Rigtig søde og dygtige hjælpere. Får mine varmeste anbefalinger. 🌞
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,500,-
Opgaven udført helt perfekt Søde piger, og god kommunikation Kan helt sikkert anbefale Annika.
Servering / afryddere Konfirmation
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sage Barista Touch espressomaskine virker ikke
2,200 kr
Frederikssund
Jeg har en sage Barista Touch espressomaskine SES, hvor man prøver at lave en kop kaffe, kommer der ikke noget vand igennem. Jeg har prøvet at afkalke flere gange uden det har hjulpet.
Serveringspersonale til konfirmation
2,200 kr
Frederikssund
Vi søger 2 damer til servering, afrydning og hjælp i køkkenet til en konfirmation, der holdes hjemme. Maden leveres udefra. Opgaven vil bl.a. bestå i at gøre klar før gæsterne kommer (snacks og velkomstdrinks), anrette forret og dessert, lune enkelte retter, skære kød og brød, servering på bord (stille portionsanrettede tallerkner), anrette buffet, fylde drikkevarer op i køleskab og på borde, rydde af, fylde og tømme opvaskemaskine, brygge kaffe, fylde i skåle mv. Festen holdes i egen have Græs* ******* i Frederikssund. Vi forventer 43-47 gæster - heraf ca. 1/3 børn/unge. Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du har erfaring med lignede opgaver og interesse for at hjælpe os - og endnu bedre, hvis I er 2, der er vant til at arbejde sammen :-). Festen er lørdag den 25. maj 2024. Gæsterne kommer kl. 17:00, så jeg forestiller mig, at I er her fra kl. 16:00 og frem til desserten er ryddet af og kaffen serveret (formodentligt ved 22-23-tiden). Mange hilsner Pernille
Hjælp med servering, køkkentjans til fødselsdag med 40 gæster
1,500 kr
Frederikssund
Du skal stå for at sætte buffet frem og ryde den op. Sætte kaffe over og sætte snacks, desert frem. Og generelt hjælp til med at de praktiske opgaver i køkkenet bliver løst.
Klargøring af buffet og drikkevarer samt afrydning ved fest
2,400 kr
Frederikssund
2 personer søges til at hjælpe til ved en 30-års fødselsdagsfest fra kl. 16-21.00. Der forventes ca. 25 gæster, som ankommer kl. 17.00, og hvis vejret tillader det, er det en havefest. Hovedopgaverne er anretning og evt. opvarmning af mad til buffet (leveres udefra), løbende opfyldning af drikkevarer samt løbende oprydning og opvask (der ikke kan være i opvaskemaskinen). Derudover vil der være behov for at rykke borde og stole rundt inden og efter middagen. Programmet for handyhandhjælpere er: 16-17.00 - Indføring i opgaver, forberedelse af velkomstdrinks, snacks og andre småopgaver, 17-18.30 - gæsterne ankommer, velkomstdrinks serveres og buffet klargøres, §§§§§§§§§§§ - under middagen skal løbende ryddes/vaskes op, fyldes op med drikkevarer i baren og mad i buffeten, 20-21.00 - det sidste fra middagen ryddes op, og der gøres klar til te/kaffe og kage.
Servering og anden hjælp til barnedåb
Frederikssund
Vi skal blot have smørrebrød som kommer i kasser og så kage lidt senere på dagen. Hjælp derfor til løbende at få sat mere mad på bordet og hjælp med noget løbende opvask. Søndag 7. august
GÆST TIL FEST!
1,000 kr
Frederikssund
HEMMELIG GÆST SØGES :-) Er du personen med humor, der kan sørge for et godt grin, og give os en oplevelse vi sjældent glemmer??? 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her, vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-) Er du den rette til opgaven? Dato: Skal udføres den: 26. maj 2022
Servering / afryddere Konfirmation
1,000 kr
Frederikssund
Vi søger 2, der kan hjælpe os med div. Opgaver i forbindelse med vores datters konfirmation. Der er tale om buffet, så der skal ikke serveres v. Bordene. Vi har brug for hjælp t. Flg. -afrydning, sætte i opvasker. - drikkevarer på køl - lave kaffe, sørger for vin/vand på bordene - holde orden i køkken mv. Vi aftaler en fast pris for hele arrangementet.
Hemmelig Gæst til Konfirmation
1,000 kr
Frederikssund
HEMMELIG GÆST SØGES :-) 26 maj 2022 / Kristi Himmelfart. Vi søger en humørfyldt "gæst" til vores datter's konfirmation, der går rundt og lader som han kender folk, siger "tak for sidst" og tager lige lidt for mange billeder/selfies med folk, skåler i overkanten / henter øl til folk / Fylder rødvinsglasset t. Kanten o lign. Opføre sig lidt ud over det sædvanlige, så de øvrige gæster lige studser over det, og tænker "hvem er han?" men ikke nok til, at vække oprigtig mistanke om, at der kan være tale om en udefrakommende. Vores familier kommer fra hver sin ende af landet, så gæsten her vil kunne mingle uden det vækker mistanke, og vi finder sammen en perfekt dækhistorie, der er skudsikker uanset hvem af gæsterne, du kommer i snak med. Vedkommende er velkommen med inputs til opgaven. Vi tænker varighed på ca. 1 time, hvorefter opgaven afsluttes med, at den hemmelige Gæst, ønsker konfirmanden tillykke og afslører sin sande identitet. Vi vil gerne mødes med dig først, for at se om der er et match. Du behøver ikke have erfaring fra lign. Opgaver, du skal dog have humoren og talegaverne i orden, og ikke være nervøs for at få snakket med en masse nye mennesker, bryde ind i samtaler, gå lige til stregen og sørge for, at vi får et godt grin vi vil huske mange år fremover. :-)
Anretning af buffet løbende oprydning til 2 x 50 års fødselsdag
Frederikssund
Hjælp til 2 x 50 års fødselsdag med ca 35 gæster Søger hjælp til servering af velkomstdrik anretning af buffet hvor der først anrettes med forret hovedret og til sidst dessert. Der skal løbende sættes drikkevarer på gæsterens borde og ryddes service af borde og buffet. Til desserten skal der laves kaffe og sætte kopper frem. Al mad skal efter spisning pakkes og sættes i køleskab og der skal ryddes af bordene inden evt dans Tidsrum fra ca 17.00 til 1.00 4. juni 2022
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i frederikssund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i frederikssund, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 610.00,- til 2,200.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!