Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Roskilde
"Emilie og hendes veninde hjalp med servering til min 30 års og det gjorde de bare til punkt og prikke!"
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Guitarist til havebryllup
1,200 kr
Stenløse
Sanger med guitar, til stemnings og baggrundsmusik, i forbindelse med et havebryllup, hvor der kommer ca. 80 mennesker. Fra ca. kl. 1330 og frem til kl. 1630, med pauser ind imellem,
Servering og oprydning til navngivningsfest
1,000 kr
Stenløse
Servering (buffet), opvask, oprydning, brygge kaffe til navngivningsfest for familie. Vi bliver 29 voksne og ca 14 børn. Vi har bestilt mad fra Gaudium der skal varmes og serveres. Gæster er inviteret til klokken 14, hvor vi tænker at byde på noget at drikke og derefter mad serveret ca 14.30/15. Efter mad serveres kaffe og kage. Vi har to ovne. Vi har en opvaskemaskine (kan køre 1 times program). Skriv for mere info.
Receptions mad til begravelses arrangement
10,000 kr
Stenløse
Begravelses arrangement. Vi forventer ca 80 gæster. Vi ønsker nemme småretter der kan nydes stående. Menuen skal ikke bestå af dessert eller søde sager. Antallet af småretter er ikke vigtig, men vi ønsker at holde det omkring eller under 10.000
Stripper søges til lille fest arrangement
1,500 kr
Stenløse
Vi holder en lille påskefrokost, blandet mænd og kvinder. Hertil søges en kvindelig Strip Danser. Mellem en halv og en hel time,. Der serveres mad og drikke hvis man vil. Transport kan arrangeres. Kom gerne med bud
Servering, oprydning etc. til konfirmationsfest
1,200 kr
Stenløse
Hjælp til servering til middag, oprydning, opvask etc. samt kaffe efterfølgende.
Hjælp til konfoirmationsfest
1,000 kr
Stenløse
Vi skal holde konfirmation for vores søn Anders og har brug for en eller to personer til at hjælpe med opvask, anretning af mad og lignende. Maden er buffet og vil blive lavet af en kok, der er på stedet. Festen starter kl. 14, så vi kunne godt bruge hjælp fra ca. kl. 13.30 - 20.00
Hjælp til fødselsdag
2,000 kr
Stenløse
Vi skal holde stor 1-års fødselsdag/navngivning for vores datter, og har brug for hjælp hele dagen til klargøring af buffet/catering, servering af te, kaffe, snacks og drikkevarer, samt andet praktisk.
Servering til bryllup
4,500 kr
Stenløse
OBS OBS OBS Denne opgave var egentlig afsat til en anden kvinde ved navn Ulla, men da Handyhand har lavet om på deres design kan jeg ikke længere se mine tidligere beskeder. Derfor håber jeg nogen vil være behjælpelig med denne opgave ULLA HVIS DU SER DETTE MÅ DU MEGET GERNE HENVENDE DIG TIL OS HURTIGST MULIGT! BESKRIVELSE Hej derude. Min kommende mand og jeg vil meget gerne have fundet et par drenge/piger/mænd/kvinder der kan hjælpe os til vores bryllup! Det gælder opgaver som først på dagen vil være hjælp til receptionen som foregår efter vielsen kl. 13 og til omkring kl. 16.30: • Dække op til reception så mad og drikkevare stilles frem • Hælde velkomstdrinks op til folk der kommer til receptionen. • Samle tallerkener og andet op efter endt reception 10 min væk i bil bliver selve festen afholdt i et selskabslokale fra 16.30 - 22-23 • Tage imod maden når det kommer til festlokalet • Foretten kommer portions anrettet men skal serveres • Under forretten vil vi gerne have serveret hvidvin (således at der hældes hvidvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne. • Samle tallerkener efter endt måltid • Hovedretten skal serveres i fade og kødet der kommer skal skæres og serveres. Løbende vil vi gerne have fadende fyldt op. • Under hovedretten vil vi gerne have serveret rødvin (således at der hældes rødvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne • Samle tallerkener efter endt måltid Omkring kl. 21.00 tænker vi at kagen stilles frem hvor vi som brudepar skærer for så der skal vi have hjælp til: • Stille bryllupskage frem • Efter vi har skåret for skal kagen skæres ud og serveres til gæsterne. • Imens kagen spises vil vi gerne have serveret dessertvin (således at der hældes dessertvin op løbende imens der bliver spist) samt tilbud andre drikkevare til gæsterne. • Samle tallerkener efter endt måltid Undervejs og efter middagen skal der vaskes op og der er vaskemaskine (mener faktisk det er en industri opvaskemaskine) Hvis dette lyder som noget du kunne tænke dig så glæder vi os til at høre fra dig! Brylluppet finder sted d. 22-10-22 kl 13-14 og til omkring kl. 22-23
Hjælp til fest
Stenløse
60 års fødselsdag i hjemmet med 17 deltagere (søde damer). - lave velkomstdrinks - sætte mad frem der kommer udefra - Tage lidt ud af bordene - Rydde op efter maden - Sætte i opvaskemaskinen - Lave kaffe Lørdag den 18. juni kl. 17- 22.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i stenløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i stenløse, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!