Ida C.
Slangerup
Seneste Anmeldelse
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
Slangerup
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Sushi Kok
10,000 kr
Slangerup
Vi søger en Sushi kok, der løbende kan lave mad til 30 mennesker. Vi vil gerne have det som "running sushi" med 4-5 forskellige slags Maki. 2 slags hosomaki og 2-3 slags Nigiri
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,560 kr
Slangerup
Navngivingsfest. Hjælp til at anrette buffet og rydde op, bære bestik ud i opvasker og smide paptallerkner ud. Fylde mad op. Anrette kaffe til buffeten til kagen. 50 voksne måske. Fra kl 12-15.30 ca.
Varme mad, tage af borde, vaske op, fylde buffet
1,500 kr
Slangerup
Der afholdes barnedåb hvor der serveres buffet, og kagebord du skal hjælpe med at lune lidt mad(det meste får vi varmt) sætte mad på buffet bordet, tage brugt service af bordende og fylde kagebord op, lave kaffe samt rydde op undervejs.
Bryllupsbilleder ca 1 times tid. Kun til borgerlig vielse på lokation og par billeder efterfølgende
4,000 kr
Slangerup
Billeder af bryllupsceremoni/vielse som er udendørs og derefter bryllups par billeder, både med og uden børn
Servering til buffet
Slangerup
Vi vil gerne have hjælp til en reception buffet Maden kommer udefra der er få retter der skal lunes og så er det at holde buffeten kørende og lave kaffe og rydde op efter spisningen. alt service er enegangs der kan komme nogle fade of skåle der skal vaskes op. Jeg håber der er en der har lyst til at hjælpe os. Mvh. Lou Dato 27/8-22 vi starter kl. 14:00
Servering og oprydning efter brunch
Smørum
Servering og oprydning ved brunch
Afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation den 29-08-2021
Slangerup
Vi skal bruge hjælp til afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation. Vi dækker selv bord maden er buffet og der er høflig selvbetjening af drikkevarer så det er et spørgsmål om at rydde af vaske op og sætte frem til buffet samt kage og kaffe lidt senere. Der kommer ca. 50 personer til kl.13. Søndag den 29. August 2021
Hjælp til konfirmation i Slangerup
Slangerup
Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30
Vi er to piger der kunne tænke os at hjælpe med servering.
Slangerup
Vi er begge 13 år vi har serveret før vi har ikke mulighed for at blive transporteret en time væk men vi kan godt komme lidt rundt omkring. Skriv hvis du er interesseret.😊 K
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i slangerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i slangerup, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!