Lotte H.
Birkerød
Seneste Anmeldelse
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Slangerup
"Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ida og veninde var meget nemme at samarbejde med. Al mulig ros til dem😊
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
3,000,-
Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til servering og oprydning til 60 års fødselsdag
1,000 kr
Hillerød
Oprydning af servicer, der skal i opvaskmaskinen og tages ud igen. Efter kagerne og boller. Middag: Hjælp med at sætte maden ud på bordet til en buffet og rydde op bagefter: servicer og mad. Lave kaffe og te. Stille kopperne ud, chokolade osv. Oprydning til sidst. Ca 5 timer i alt. Fra kl. 16:30. Ca. 40 gæster i Hillerød.
Køkkenhjælp
1,000 kr
Hillerød
Bagekartofler tilberedes i ovn ifølge anvisninger til 25 personer (ovnen kan rumme 25 bagekartofler af gangen). Bagte kartofler, tilbehør og andet mad sættes frem på buffet til gæsternes selvbetjening. Der skal ikke medbringes noget af hjælperen.
Eventfotograf til navngivningsfest
1,870 kr
Hillerød
Vi afholder navngivningsfest for vores søn d. 27/7 i Hillerød og søger en eventfotograf, der kan tage stemningsbilleder i løbet af dagen samt familiebilleder lige inden festen går igang. Fotograferingen ventes at være fra 10.30 og ca. 4-5 timer frem. Der forventes som minimum 100 billeder, gerne udvalgt og hvis relevant redigeret af fotografen. Billederne ønskes leveret digitalt i høj opløsning.
Hjælp til fest med 75 deltagere kl. 14-22
2,000 kr
Hillerød
Brygning af kaffe og the, tærter på fade og anrettes med flourmelis og flødeskum Oprydning af champagneglas, og af kaffebord Modtage sommerbuffet fra Smageriet Dække bord til spisning Stille buffet klar til kl. 18.30 Rydde buffet op og evt. sikre madvare der kan gemmes Rydde borde af og vaske op
Grillmester
2,000 kr
Hillerød
Vi søger en grillmester til en bryllupsfest i haven med stort telt. Vi sørger for kød og gasgrill men mangler mesteren. Vi ønsker at der skal grilles diverse udskæringer. Gæster kommer kl 15, men vi skal først spise grillmad ca. kl 18.30. Der vil komme personale til at servere salat buffet, rydde af borde mm. Vi regner med ca. 40 personer. Gode ideer er velkommen.
Køkkenhjælp til fest
1,590 kr
Hillerød
Opvask (der er opvaskemaskine), afrydning, brygge kaffe og te til fest med ca. 50 gæster. Regner med at hjælen skal være fra 17.00 - 21.00
Hjælpe med at få lavet kopier af festlige julesange til Dame julefrokost+50
Hillerød
Hej jeg søger hjælp til at udskrive nogle festlige julesange en 4 stykker til en Dame julefrokost+50 Jeg skal bruge 14 stk til den 30.November. Håber der nogen der kan hjælpe med det. På forhånd tak.
Brunch buffet til barnedåb 1. oktober 2023
7,500 kr
Hillerød
Vi søger et tilbud på levering af brunch buffet til barnedåb d. 1/10-23, maden skal leveres i foliebakker klar til at blive lunet og serveret. Her er hvad vi påtænker os som muligheder i buffeten, buffeten skal være til 40 mennesker Pandekager (amerikanske og almindelige) Røræg Bacon Krydrede brunch pølser Frugtfad Ost og kiksefad med vindruer Pålægsfad Melon og parmaskinke Franskbrød, rugbrød og rundstykker Kom gerne med forslag til ekstra retter som kunne være en god ide. Det er vigtigt at tænke realistisk i forhold til maden, da mange i familien kan spise rigtig godt ☺️ Der er ikke behov for serveringspersonale, da maden blot skal leveres.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i hillerød til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i hillerød, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,480.00,- til 2,250.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!