Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Vejby
"Super god"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
alt fint - tusind tak
Hjælp til fest
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til havefest og grill
1,500 kr
Græsted
Hjælp til fest fra kl 13-21 lørdag den 21. September 2024. Festen er uformel, havefest ifm vores kobberbryllup (60 gæster, heraf 12 børn under 10år). Starter med eftermiddagskaffe hvor gæster kommer løbende fra kl 14.00. Der er ikke siddende middag, men grillmester som kommer og laver helstegt pattegris, servering fra kl 18.30. Vi forestiller os at personen laver: - kaffe og the (eftermiddagskaffe) - fylde køleskab med tag-selv drikkevare (dåser med mulighed for engangsglas) - Alm. Hjælp til køkken ifm anretning eftermiddagskaffe (kage,frugt og småkager) eftermiddagskaffe er på engangsservice - afrydning og opvask (der er lille opvaskemaskine) aftensmad på alm service. - sikre at badeværelse (1) holdes pænt og udskiftning af håndklæder - holde køkken - evt. hjælpe grillmester med mindre opgaver Vi forestiller os en person Festen afholdes i sommerhus Udsholt, Græsted Venligst Gitte
Havefest: opsætning af telt og buffet
20,000 kr
Græsted
Havefest, opstilling af telt, med borde og stole, frokost buffet ca 40 personer
Køkkenhjælp til privat fest
1,270 kr
Græsted
Vi ønsker hjælp i køkkenet, afrydning efter middag og sætte kaffe og kage klar til vores private fest med ca 40 gæster
Hjælp til fest
1,500 kr
Græsted
Dække borde, forberede mad, stille mad an, stille drikkevarer frem, rydde ud, vaske op.
Servering og tilberedning af mad til barnedåb
960 kr
Græsted
Vi afholder barnedåb for vores lille pige Stella den 16. okt., hvor vi vil blive ca. 30 mennesker. Vi ønsker 1-2 selvstændige og erfarne køkkendamer/herre. Opgaven vil i store træk bestå af følgende: - Modtagelse af mad fra Kokken og Jomfruen - Opsætning af drikkevarer - Tilberedning og opsætning af mad til buffetbord - Løbende opsætning af mad og drikkevarer, som det bliver spist og drukket - Pakke rester af mad ned - Rydde af buffetbordet - Opsætning af bord med dåbskage og kaffe mm. - Lave kaffe - Rydde af kage og kaffe bord - Tage af bordet og sætte i opvaskemaskinen - Tømme opvaskemaskine Fra ca. 9:30 til 17:30 Timepris : 120 kr Forventet tid: 8 timer Forventet beløb: 960
Grillning af en pattegris
Græsted
Der skal grilles en pattegris til et bryllup med 70 gæster. Grill gris og anvisning er på adressen. Opgaven består i at styre grillen og skære grisen. Servering og tilbehør bliver håndteret af servicepersonalet. 21.08.2021 Grisen skal serveres omkring 19.30 og skal have grillet en 4 timer før den serveres.
køkkenhjælp
Græsted
diverse køkkenhjælp til privat fest i have . Opvask ( maskine) afrydning efter buffet kaffebord samt diverse anden hjælp i køkkenet. tirsdag eftermiddag d. 27. juli kl 1230 til 1730 ialt 5 timer.
Hjælp i køkken og anretning af maden
Online
Køkkenhjælp til 70 års fødselsdag. ca. 30 personer Varme og anrette maden ( kommer fra catering) Kaffe/the brygning rydde køkkenet efter spisning
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i græsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i græsted, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,230.00,- til 15,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!