Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
Vejby
"Super god"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
50 års
2,473 kr
Gilleleje
Sushi skal laves til 30 mennesker i vores hus i Gilleleje. Vi har køkken med det hele. Der skal bare være nok af det hele og blandet sushi med alt tilbehør
Hjælp til 70 års fødselsdag
1,500 kr
Gilleleje
Hjælp til 70 års fødselsdag. 30 gæster Søger erfaren, frisk venlig person der kan Tilberede og opvarme færdiglavet mad: kød og salater til buffet, der er skriftlig anvisning. Kander med isvand, sættes på bordene og vedligeholdes. Lettere servering af vine, dessertvine, øl og vand. Afrydning af bestik, tallerkner efter forret, samt efter hovedret og dessert. Vedligeholde samt rydde buffeten, efter spisningen, Klargøre dessert til buffeten samt brygge kaffe på filterkaffemaskiner, koge thevand hælde på thermokander, bringes til bordet. Fylde chokolader og slik i skåle som stilles på bordene efter desserten. Fylde chips i skåle sættes på bordet efter dessert. Opvask i opvaskemaskine. Rene tallerkner, bestik, glas og kopper sættes på plads.
Servering og oprydning til bryllup
2,000 kr
Gilleleje
Bryllup ca 60 personer. Let anretning af mad, servering ved borde og oprydning/opvask. Der er opvaskermaskine. Arbejdstid kl 14 - 20. 1-2 personer
Gilleleje
3,000 kr
Gilleleje
Hjælp til madlavning til 35 gæster
Hjælp til konfirmation
50,000 kr
Gilleleje
Vi skal holde konfirmation i et stort sommerhus ved Gilleleje. Vi bliver ca 40 mennesker. Vi får mad udefra og dette skal varmes, og anrettes på buffetbord. Så både forret, hovedret og dessert tager gæsterne selv fra buffetbordet. Derudover skal der vaskes op og køkkenet skal ryddes op. Hvis der er tid ville det være dejligt at vi kunne hjælpes ad med diverse tomme flasker på bordet osv. Vi klarer selv natmanden. Arbejdstiden er ca 17 - 22 Skriv gerne din timeløn i din tilbagemelding til os.
Morgen og aften mad
20,000 kr
Gilleleje
Vil gerne have en pris på en kok der kan komme og lave morgen og aftensmad til et forskelligt antal gæster imellem 4 og 12 over en periode på 7 dage Vh Glenn
Abe fest
2,005 kr
Gilleleje
Abe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe festAbe fest
Hjælp til fest
Gilleleje
Vi skal holde konfirmation i et sommerhus i Gilleleje. Vi skal have mad udefra og det bliver buffet. Vi har brug for hjælp til at varme nogle af retterne sætte maden på buffet-bordet tage af bordet opvask lave kaffe osv. Natmaden klarer vi selv. Så vi regner med at det er fra kl 17 til ca 23 stykker. 5. Juni
Fødselsdagsfest 2 x 70 års fødselsdagsfest
Gilleleje
Der er udsendt 30 invitationer hvoraf 6 børn. Festen bliver afholdt i sommerhus ved Smidstrup. Maden er buffet og bliver leveret fra catering (aften). Opgaven består i: anretning af drikkevarer og chips til velkomst. Modtage maden. Borddæning og anretning af buffet. Evt. opvarmning. Udskæring af kød/brød. Sørge for drikkevarer undervejs. Lave kaffe. Afrydning og opvask (maskine). Efterfølgende anretning af chips og drikkevarer. Antal timer efter aftale. Lørdag den 6. Juni 2020. Fra kl ca. 16.30 efter aftale. Antal timer ca. 5 efter behov/aftale.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i gilleleje til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i gilleleje, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 650.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!