Katja S.
Helsingør
Seneste Anmeldelse
"Hun bare til at regne med"
Tidsplan og grundplan
Steder
Konsultation
Budgetstyring
For-bryllupsarrangementer
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Helsingør
"Hun bare til at regne med"
Birkerød
"Lotte er helt fantastisk. Hun var der og sørgede for alt bare kørte uden Mand lagde mærke til hun var der kan varmt anbefale Lotte hun er sød og fantastisk og et rigtig rigtig dejligt menneske og hun er bare lige Hvor hun skal være så vi kunne bare slappe af og og nyde vores fest fordi vi var i trygge hænder hos Lotte Varmeste anbefalinger fra os"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Ishøj
"Kompetent og behagelig."
Hvis jeg kunne have givet 10 stjerner, hvade jeg gjort det! Christopher var en fantastisk hjælp: selvtænkende og selvkørende med den ypperste service for øje! Kan kun anbefale ham på det varmeste!
Hjælp til mit cocktail party med 30 gæster: fylde mad på buffeten, fjerne tomme fade og tallerkener.
1,250,-
"Det var en kæmpe fornøjelse at have Frederik og Sandra til at hjælpe til min søns konfirmation.\nAlt blev udført perfekt og i højt humør.\nTAK :-)"
Hjælp til konfoirmationsfest
2,500,-
Lotte var en rigtig god hjælp til vores barnedåb, hun fik alt det praktiske til at køre og klarede alle opgaver med et smil. Tak for hjælpen!
Byd igen Hjælp til barnedåb i Farum
1,400,-
Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra.
Køkkenhjælp til konfirmation
1,500,-
God kommunikation med Lotte
Serveringshjælp til fødselsdag
5,000,-
Super søde og hjælpsome unge mænd.
Serveringshjælp til 50-års fødselsdag
3,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Teltleje inkl. borde og stole
5,000 kr
Helsingør
Vi skal holde en havefest for ca. 20 personer, og har i den forbindelse brug for et telt med gulv, borde og stole. Eventet finder sted 31/8, så det skal sættes op et par dage før, samt tages ned søndagen eller mandagen efter. Du/i skal levere telt, gulv, borde og stole. Vi er åbne for selv at leje fx via Lavpristelte, så skal du/i blot hente/aflevere samt op og nedtage.
Bryllup
Helsingør
Til at servere velkomstdrink og maden vi skal have forret og en buffe og så skal og gøres klar til kaffe og selvfølgelig orden køkkenet vi bliver 25 personer og omkring ca 4-5 timer
Hjælp til din fest
Herfølge
Jeg tilbyder hjælp i form af servering, til div forskellige arrangementer. Både ang mad, servering, oprydning, hjælp i baren osv, alt der kunne tænkes at gøre jeres fest perfekt, og i kan få lov at nyde den. Jeg har efterhånden mange års erfaringer. Derudover hvis i skal bruge flere end en person, har jeg et team med mig på 3 ud over mig. Hvor vi kender hinanden, hinandens styrker og arbejdesgang. Vi er et perfekt team sammen. Og skal man kun bruge, 1 eller 2 så er dette selvfølgelig muligt. Igen, det vigtigste er du/i får den fest i drømmer om.
Servering ved “finere” bryllup
Helsingør
Vi står stadig og mangler en enkelt dygtig person til servering og havde håbet det kunne være dig! Vi giver attraktiv løn samt kørepenge men du må meget gerne skrive hvad du ønsker. Hele konceptet er simpel servering det vil både inkludere servering afrydning opfyldning (af vand/sodavand) og starte opvask (industriopvasker). Det er et bryllup der afholdes i Toldkammeret i Helsingør og kunne være fedt hvis du kunne møde ved en 1630-tiden 😊. Alt arbejdstøj leveres du skal blot have skiftetøj med. Tidsplan og personaleguide udleveres også på dagen og jeg vil personligt være til stede gennem hele eventet. Menuen er 14 retter i et social dining/sharefood koncept hvor 4 personer tager fra samme tallerken over på deres egen. Er det noget du kunne være frisk på? Så skriv til EVEX Events på §§§§§§§§ her på HandyHand eller skriv/ring på §§§§§§§§. / Mikkel Lørdag 15/8
Hjælpere til anretning af mad servering og til at tage opvasken til fest
Helsingør
Min datter bliver 18 år så familie og venner skal samles og feje hende. Vi skal bespise ca. 40 personer. Der skal anrettes forret på tallerkener. Der skal anrettes salater varmes flødekartofler skæres og anrettes kød og sættes på buffetbord. Der skal laves kaffe og desserter skal på buffetbord. Og så skal der ryddes ud og vaskes af under vejs. Jeg forestiller mig at det kræver mindst to personer så hvis du har ne næven eller veninde der er interesseret så er det nok bedst. Lørdag d. 17. august. I helsingør. Gæsterne kommer kl. 14.00 så jeg tænker at det vil være passende hvis opgaven starter kl. 13.00.
Servering og Venligs kompetencer
Helsingør
Jeg har nogle erfaring som tjerne og som køkken assistente. fyldt buffet og forberede mad grønsager og bager afdeling. Jeg meget gerne har en arbejdestide fra kl: 8:30 til kl: 14:30.
Bag hver drømmende, romantiske bryllup er der en travl, livlig bryllupskoordinator. En bryllupskoordinator på dagen hjælper med at indrette ceremoni- og receptionsområderne, overvåger leverandører og er din kontaktperson i en nødsituation. Hvis du spekulerer på, hvad en bryllupskoordinators tjenester inkluderer, så led ikke længere! Her er det udvalg af tjenester, du kan forvente, når du hyrer en bryllupskoordinator på Handyhand:
Et par uger før dit bryllup, kan din bryllupskoordinator træde ind og overtage rollen som din logistikchef. Fra kommunikation med dit bryllupssted til indkøb af eventuelle sidste øjebliks materialer og arbejdskraft, kan bryllupskoordinator tjenester hjælpe med de sidste detaljer til din ceremoni og reception. Dette er især nyttigt, hvis du har et temabryllup, og udseendet og designet skal være konsekvent.
Mens du og din partner planlægger jeres bryllup, kan listen over jeres leverandører begynde at vokse. I kan helt sikkert ansætte en blomsterhandler og en caterer, men I kan også vælge at outsource underholdere, videografer og et helt team af fagfolk for at gøre jeres særlige dag mere mindeværdig. Jeres bryllupskoordinator kan hjælpe med at kommunikere og koordinere med jeres leverandører, så I og jeres kommende ægtefælle kan slappe lidt af og nyde dagen!
At have en gennemgang af ceremonien er afgørende for en problemfri bryllupsdag. Du behøver ikke at være instruktør, fordi din en-dags bryllups koordinator kan gøre det. Din Handyhand kan hjælpe med at koordinere med din bryllupspræst og stedets manager, så hver eneste detalje i programmet fra start til slut går glat. Ingen akavede stilheder, ingen famlen fra det ene programsegment til det næste. Din bryllups koordinator vil have det dækket.
Uanset hvor lille og intimt det kan være, er dit bryllup stadig en begivenhed, og begivenheder skal følge en tidsplan. Din Handyhand kan konstruere en detaljeret tidsplan, som de vil overvåge på selve bryllupsdagen. På den måde kan du være sikker på, at ceremonien kan afsluttes til tiden, receptionen kan starte som planlagt, og alle (inklusive dig og din partner) er lige der, hvor de skal være i programmet.
En revnet brudekjole? En leverandørafbestilling i sidste øjeblik? Eller hvad med en pludselig regnbyge i et udendørs område? Der er faktisk mange ting, der kan gå galt på din bryllupsdag, men du kan forblive rolig og se frem til det! Du kan finde en bryllupsplanlægger, der er uddannet, dygtig og erfaren i at håndtere nødsituationer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
De fleste af os drømmer om at have et sømløst orkestreret bryllup, men mange ting kan gå galt før, under og efter ceremonien. Du og din partner fortjener at fejre jeres kærlighed, ikke at stresse over stedet, menuen og et par katastrofer imellem. At ansætte en bryllupsplanlægger for en dag er som at få en sikkerhedsnet for dig, dine kære og det bryllup, du har lagt hele dit hjerte i at planlægge.
Hvis du har undret dig over, hvor du kan ansætte en professionel bryllupsplanlægger i nærheden af dig, så er du kommet til det rette sted. Handyhand hjælper med at forbinde dig med dygtige og erfarne bryllupsdagskoordinatorer. Du skal bare indsende din opgave, og du vil få dusinvis af tilbud inden for få minutter!
Og hvis du vil have flere gode nyheder: at ansætte en bryllups koordinator for dagen behøver ikke at være dyrt. Du kan finde en Handyhand til en rimelig og overkommelig pris. Der er ingen grund til at strække dit budget eller ofre kvaliteten og udseendet af dit drømmebryllup. Takket være Handyhand er det muligt at have din bryllupskage og spise den også!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllupsplanlægger i helsingør til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllupsplanlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllupsplanlæggere i helsingør, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupskoordinator kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!