Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte var både flink og fleksibel, og hun fik min mors 80 års fødselsdag til at fungere så vi ikke skulle tænke på køkkenet."
Ebeltoft
"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Leje af 1 kokke og 3 tjenere d. 29. november i Vejle
4,000 kr
Vejle
Firma Julefrokost i Vejle centrum. Maden bliver bestilt udefra men der er behov for opvarmning, skæring, servering m.m. Ca. 80-90 gæster Buffet og bar med enkelte drinks (ikke noget kompliceret)
Servering og rengøring til barnedåb
1,000 kr
Tranbjerg J
Vi har brug for hjælp til servering, afrydning, opfyldning mm under festen samt oprydning og rengøring efter. Vi bliver ca. 25 personer. Tidsrum ca 12-17 - aftales nærmere Der serveres færdigkøbt smørrebrød og efterfølgende kaffe og kage + evt snacks. Opfyldning af mad og drikkevarer på "madbord". Lave kaffe. Løbende oprydning og opvask. Ad hoc. Det afholdes i et forsamlingshus med et opholdsrum, entre, køkken og to toiletter. Der skal ryddes op, støvsuges, vaskes gulve og fjernes affald.
Lavet en lille bryllupskage.
400 kr
Hasselager
Er der en der kan lave en lille enkel rund eller en lille enkel firkant bryllupskage til tirsdag d. 5 november. Den skal ikke være stor og heller ikke en vild en. Vi får noget andet kage og boller ved siden af, da vi holder barnedåb samtidig. Vi er til videre 27-28 personer med børn. Prisen skal være så billigt som muligt. Da det ikke bliver det hele store bryllup. Meningen er at det er barnedåben der er i fokus.
Servering og oprydning
1,200 kr
Randers NØ
Servering af buffet (mad leveres udefra) samt oprydning og opvask til 50 års fødselsdag i forsamlingshus med professionelt køkken. Cirka 50 personer.
Servering til fest
2,000 kr
Egå
jeg leder efter en gæv hjælper til min 50 års føsdag🇩🇰😁 festen skal holdes d 9/11 🏠 og vi blir omkring 50 personer🤩. gæsterne er inviteret til kl 14 og festen forventes slut omkring midnatstid. jeg har bestilt mad ude fra. (buffet) er det noget i kan hjælpe med? Varme mad, rette mad an, fylde op af drikkevarer, lave kaffe, rydde til side.
Serveringsdame
1,500 kr
Samsø
Servere og anrette middag til 13. Bordservering. Maden er næsten færdigtilberedt, tage ud af bordet og vaske op i hånden. Tidsforbrug 5-6 timer.
Kage til barnedåb og bryllup
3,000 kr
Skals
Bryllupskage/kage til barnedåb og bryllup. Cirka 60 personer. Simpel. Mulighed for levering.
Fotograf Events
5,000 kr
Hovedgård
Tilbyder Fotografering Bryllup, fest i høj kvalitet. Jeg har høj moral vellidt og max rating på ServiceByen
Snedkermøbler til kaffebar (disk, bænk med indbygget outlets, vinduesbord)
10,000 kr
Aarhus C
Hej, søger træmøbler til kaffebar. søger en nogenlunde prisoversigt over, hvad det kunne komme til at koste. Kaffedisk med rustfri stålplade: ca mål: L: 2,5m x dydbe: 75cm x højde: 95cm Bænk med indbygget kontakter/strøm i samme træ som disken: L: 1,7m x d: 38cm, h: 44cm højbord til vindue eller reol lignende setup til vindue: ca. mål; 1,8m x 30cm Evt nogle ø60 borde i 75cm's højde (ikke 100% vi skal have disse) - se pdf for inspirationsbilleder
Kok i et sommerhus 60 års fødselsdag
4,000 kr
Ebeltoft
Jeg ønsker et tilbud på at få en kok ud og lave forret og hovedret til 7 voksne og 2 børn (7 år og 2 år) Der er to vegetarer. I skal tilberede, anrette, præsentere, servere og rydde op
Underholdning af 11 børn alder 12 - 1år
1,070 kr
Viborg
underholdning af børn (11 stk) i tidsrummet 14:45 - 15:45. lørdag d. 31. august 2024. adresse. **** ******* **** ** (viborg ******) **** *. underholdning i form af ballon- el. tryllekunstner. tlf: ********
Servering til barnedåb
1,200 kr
Randers NØ
Klargøre småting i skåle (skære småting, gulerødder, løg osv). Lune brød mm. Tage imod mad fra cateringfirma. Fylde drikkevare op. Fylde op på buffet samt tage ud og pakke rester ned. Tage service ud fra borde samt opvask. Lave kaffe/te og fylde op dessert-buffeten. Oprydning efter dessert/kaffe. Gæster 65 Ca tidsrum 9-17 (kan aftales nærmere) Kræver nok 2 personer Pris: fx 150 kr i timen (kan aftales nærmere)
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i ørsted til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i ørsted, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 3,550.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!