Anja Kathrine J.
Slangerup
Seneste Anmeldelse
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Slangerup
"Super sød og effektiv. Holder sine aftaler."
Brøndby
"Fantastisk super service 😀👍👍👍"
Birkerød
"Lottes assistance ved min fødselsdagsfest var helt i top. Med sit imponerende overblik og fantastiske effektivitet kan jeg varmt anbefale Lotte til at hjælpe med alt det praktiske ved servering af en festmiddag. Claus"
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Frederikssund
"Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!"
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
Super tilfreds. Effektiv og hjælpsom!
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælp til anretning af buffet og udredning samt anrette kaffe til navnefest i have
1,560 kr
Slangerup
Navngivingsfest. Hjælp til at anrette buffet og rydde op, bære bestik ud i opvasker og smide paptallerkner ud. Fylde mad op. Anrette kaffe til buffeten til kagen. 50 voksne måske. Fra kl 12-15.30 ca.
Varme mad, tage af borde, vaske op, fylde buffet
1,500 kr
Slangerup
Der afholdes barnedåb hvor der serveres buffet, og kagebord du skal hjælpe med at lune lidt mad(det meste får vi varmt) sætte mad på buffet bordet, tage brugt service af bordende og fylde kagebord op, lave kaffe samt rydde op undervejs.
Bryllupsbilleder ca 1 times tid. Kun til borgerlig vielse på lokation og par billeder efterfølgende
4,000 kr
Slangerup
Billeder af bryllupsceremoni/vielse som er udendørs og derefter bryllups par billeder, både med og uden børn
Servering til buffet
Slangerup
Vi vil gerne have hjælp til en reception buffet Maden kommer udefra der er få retter der skal lunes og så er det at holde buffeten kørende og lave kaffe og rydde op efter spisningen. alt service er enegangs der kan komme nogle fade of skåle der skal vaskes op. Jeg håber der er en der har lyst til at hjælpe os. Mvh. Lou Dato 27/8-22 vi starter kl. 14:00
Servering og oprydning efter brunch
Smørum
Servering og oprydning ved brunch
Afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation den 29-08-2021
Slangerup
Vi skal bruge hjælp til afrydning anretning af buffet og opvask til konfirmation. Vi dækker selv bord maden er buffet og der er høflig selvbetjening af drikkevarer så det er et spørgsmål om at rydde af vaske op og sætte frem til buffet samt kage og kaffe lidt senere. Der kommer ca. 50 personer til kl.13. Søndag den 29. August 2021
Hjælp til konfirmation i Slangerup
Slangerup
Vi skal afholde konfirmation herhjemme hvor vi har et stort telt i haven. Der kommer 48 gæster heraf 11 børn. Vi har brug for hjælp til: Servering af velkomstdrink Anretning og opfyldning på buffet (tapas buffet) Opfyldning af drikkevarer Løbende oprydning og afrydning Opvask Servering kaffe/the snacks Søndag den 6. September fra kl. 13.30
Vi er to piger der kunne tænke os at hjælpe med servering.
Slangerup
Vi er begge 13 år vi har serveret før vi har ikke mulighed for at blive transporteret en time væk men vi kan godt komme lidt rundt omkring. Skriv hvis du er interesseret.😊 K
Servering til bryllupsreception
Slangerup
Vi leder efter en ansvarsfuld og serviceminded person der kan hjælpe til vores bryllupsreception Receptionen vil foregå lige umiddelbart efter vielsen. Vi har behov for hjælp fra ca. Kl 12.30-18 Opgaverne vil bestå i at lave kaffe stille drikkevarer frem rydde af og vaske op løbende og når receptionen er overstået skal alt service vaskes op og stilles på plads. Der er industrikøkken+opvaskemaskine Køkkenet skal have tørret overflader af men selve rengøring af gulve toilette mm skal ikke gøres. 25 maj 2019
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i slangerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i slangerup, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,430.00,- til 2,850.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!