Introduktionsbreve er en effektiv måde at præsentere sig selv og sin virksomhed på, når man ønsker at etablere nye forretningsforbindelser. Her er nogle trin og tips til, hvordan man kan bruge introduktionsbreve til at kontakte virksomheder, korporationer, udlejningsenheder og ejendomsadministrationsgrupper:
Et godt introduktionsbrev bør indeholde følgende elementer:
Her er et eksempel på, hvordan et introduktionsbrev kan se ud:
<p>Kære [Modtagers Navn],</p>
<p>Mit navn er [Dit Navn], og jeg repræsenterer [Din Virksomhed]. Vi specialiserer os i [Beskrivelse af Ydelser/Produkter].</p>
<p>Jeg skriver til dig, fordi vi har identificeret [Modtagers Virksomhed] som en potentiel samarbejdspartner, der kan drage fordel af vores [Specifikke Ydelser/Produkter].</p>
<p>Ved at samarbejde med os, kan I opnå [Beskrivelse af Fordele]. Vi har tidligere hjulpet virksomheder som [Eksempel på Kunde] med at [Resultater].</p>
<p>Jeg vil meget gerne arrangere et møde for at diskutere, hvordan vi kan hjælpe jer med at nå jeres mål. Du kan kontakte mig på [Telefonnummer] eller [Email].</p>
<p>Jeg ser frem til at høre fra dig.</p>
<p>Med venlig hilsen,</p>
<p>[Dit Navn]</p>
<p>[Din Titel]</p>
<p>[Din Virksomhed]</p>
Ved at følge disse trin og tips kan du effektivt bruge introduktionsbreve til at skabe nye forretningsforbindelser og muligheder.
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker